Eerlijk en klantgericht!

Verkoper bleef op me wachten ondanks dat ik tegen sluitingstijd kwam, nam nog alle tijd voor uitleg en proefrit. Auto voldeed aan verwachting en beschrijving op internet. Auto stond keurig klaar bij afleveren.

• Betrouwbaarheid

Mooie goede auto gekocht. Er kon niets van de prijs af Helaas geen volle tank benzine.

Goede meedenkers

Ze hebben goed meegedacht en alles goed geregeld met het halen van een auto uit Duitsland

• Service N.v.t.

Gewoon weg uitstekend!

Zeer professioneel en vriendelijk bedrijf en neemt de tijd voor de klant. Hier mijn droomauto gevonden.

Auto verkoop

Super top service!! Ik ben super blij met mijn aankoop!! Gast vriendelijk top team!!

• Betrouwbaarheid

Topbedrijf. Fijne samenwenwerking en goede service!

Een mooie auto gekocht bij Nino Visscher automobielen. Fijne communicatie en snel actie ondernomen. Zeker aan te raden om bij deze jongens je auto te kopen.

Vriendelijk en correct

Zeer tevreden, Wij komen zelf uit Weert en ze hebben de aangekochte auto ( ze hadden die dag een transport richting het zuiden ) netjes bij ons thuis afgeleverd Alles prima verlopen en vriendelijk, onze dank hiervoor

• Betrouwbaarheid

Nette zaak goed geholpen en duidelijke afspraken!

Netjes geholpen en een mooie VW polo GTI aangeschaft bij deze heren

goed geholpen

Ik ben goed geholpen, ondanks dat ze het erg druk hadden hebben ze geduld gehad en me goed geholpen dus geen klachten tot nu toe.

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk, betrouwbaar en goede communicatie Alles was zo geregeld en het contact verliep soepel.

• Betrouwbaarheid

Aardige nette jongens !! Heel netjes geregeld !! Super blij met mijn nieuwe auto

Correct en vriendelijk

Prettig zaken gedaan. Afspraken nagekomen. Onze nieuwe auto is netjes afgeleverd. Hopelijk tot een volgende keer.

• Betrouwbaarheid

Top bedrijf met oog voor details

Super dat de auto klaar stond met een grote strik erom!superleuk om zo je auto op te mogen halen. Wij zijn superleuk met deze mooie bomvolle auto!

• Betrouwbaarheid

Auto ongezien gekocht en voldeed aan alle verwachtingen!

Nette vriendelijke mensen met mooie goede auto’s !

Goed bedrijf

Nette boy’s Aan te bevelen

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Nette zaak en goede service

Gisteren mijn nieuwe Mercedes GLA opgehaald en ontzettend tevreden over de (snelle) service van Nino en Maik. Ze hebben een nette zaak met fantastische auto’s. Je wordt er fijn ontvangen en de koffie staat klaar. Altijd fijn wanneer het gevoel zó goed is als je zo’n belangrijke uitgave gaat doen. Dankjewel jongens, wij komen zeker nog eens terug!

• Betrouwbaarheid

Top auto's en goede service

Je komt in een prachtige showroom en er wordt je direct een kop goede koffie aangeboden. Een proefrit maken was geen enkel probleem en je merkt dat de heren weten wat ze verkopen; kwaliteit. Ze nemen de tijd voor je en geen enkele vraag is er een teveel. Ik ben blij met mijn nieuwe auto!

• Betrouwbaarheid

Top auto's en top service

Mooie auto gekocht. Goede service, ook na de aankoop zijn ze goed bereikbaar voor eventuele vragen.

• Betrouwbaarheid

Auto gekocht net voor kerst, we wilden de auto graag voor 31-12 en op 30-12 werd de auto netjes gekeverd

Top bedrijf

Top service, lopen niet weg voor problemen. Open en eerlijk. Zou er zo weer een auto kopen!

• Betrouwbaarheid

Net en correct bedrijf komt zijn afspraken na, leuke auto gekocht alles was top geregeld

Vriendelijk

Vriendelijke en behulpzame mensen.

• Betrouwbaarheid

Heel fijn geholpen. Echt een aanrader

• Betrouwbaarheid

Prima jongens, en goeie service

Prima jongens, en goeie service.

• Betrouwbaarheid

Perfecte service. Mooie en betrouwbare auto.

Bedrijvenweg 4

5272 PB Sint-Michielsgestel

Over Nino Visscher Automobielen

Welkom bij Nino Visscher Automobielen. Het is onze missie om onze klanten de beste selectie nieuwe en gebruikte voertuigen te bieden die op de markt verkrijgbaar zijn. Wij voorzien onze klanten van jonge, luxe voertuigen. Onze brede selectie nieuwe en tweedehands auto’s omvat o.a. merken als Audi, Mercedes, Volkswagen en BMW. Met trots laten wij u onze selectie auto’s zien in onze showroom in Sint-Michielsgestel. Deze auto’s hebben wij uitgezocht op een paar specifieke punten: kilometerstand, merk, betrouwbaarheid en natuurlijk de looks. Voor ons is het de uitdaging om de juiste auto te selecteren voor de juiste persoon, en vanuit hier een langdurige relatie aan te gaan met onze klanten, en deze te leveren van uitstekende after-service. Kopen, zakelijk of particulier lease? Graag nodigen wij u uit in onze showroom voor een kopje koffie en een gratis vrijblijvend advies gesprek.