Top service, hele aardige mannen!

• Betrouwbaarheid

Super attent en mee denkend

Via een advertentie een mooie auto gezien , gebeld en helaas was hij al verkocht maar werd aan gewerkt en vervolgens een nog mooiere auto gekocht door hun goeie service… 100% toppers

• Betrouwbaarheid

Prima geholpen aan een fijne auto.

Vorig jaar april een jonge BMW X3 M40d gekocht bij Nino Visscher. Mooie wagen met veel opties waar ik flink wat kilometers mee aan het maken ben. Prima geholpen door de heren en nog steeds zeer tevreden.

Top bedrijf

Prachtige zaak en goede service. Dankjewel Nino!

Keurige autohandelaar.

Ik heb een Volkswagen polo gti aangeschaft in Maart 2022. Heel veel plezier van nog steeds. Goede service.

Top service!!

Was erg goede en snelle service. Zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Erg mooi bedrijf en geweldige service!

Twee toppers! Ben zeer goed geholpen voor en na de aankoop!

• Betrouwbaarheid

Goede en vriendelijke service, behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Topmensen !! Vertrouwelijk topservice !

Topmensen zeer kwalitatieve wagens ook heel goede service en zeer betrouwbare mensen klantvriendelijk zeker een aanrader !

• Betrouwbaarheid

Vriendelijke bedrijf, mensen daar zijn top!

Blauwe poli gti opgehaald binnen paar dagen en nog een mooie beurtje gehad die hun hebben bekostigd ! Top service!

betrouwbaar en eerlijk

Heel open in alles. Denken mee en zeer behulpzaam. Gewoon een bedrijf die door hun handelen je het vertrouwen geven om voortaan alleen daar zaken te doen. Anderen (heel veel ervaring) praten erover, deze doen het gewoon. Bedankt heren.

Super goede service

Snelle en goede service

Perfect geholpen door professionals

De juiste kennis en een flinke dosis klantvriendelijkheid. Aanrader voor iedereen!

Bedrijvenweg 4

5272 PB Sint-Michielsgestel

Over Nino Visscher Automobielen

Welkom bij Nino Visscher Automobielen. Het is onze missie om onze klanten de beste selectie nieuwe en gebruikte voertuigen te bieden die op de markt verkrijgbaar zijn. Wij voorzien onze klanten van jonge, luxe voertuigen. Onze brede selectie nieuwe en tweedehands auto’s omvat o.a. merken als Audi, Mercedes, Volkswagen en BMW. Met trots laten wij u onze selectie auto’s zien in onze showroom in Sint-Michielsgestel. Deze auto’s hebben wij uitgezocht op een paar specifieke punten: kilometerstand, merk, betrouwbaarheid en natuurlijk de looks. Voor ons is het de uitdaging om de juiste auto te selecteren voor de juiste persoon, en vanuit hier een langdurige relatie aan te gaan met onze klanten, en deze te leveren van uitstekende after-service. Kopen, zakelijk of particulier lease? Graag nodigen wij u uit in onze showroom voor een kopje koffie en een gratis vrijblijvend advies gesprek.