Goed advies met prachtige showroom

Bij Tégl worden onze klanten altijd voorzien van deskundig advies. In de prachtige showroom is enorm veel keuze wat betreft tegels en pvc vloeren. Voor ons geen andere tegelleverancier meer.

Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over de diensten van Bij TÉGL! Het is geweldig mooi om te horen dat u geen andere tegelleverancier meer wilt! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Ik hoop dat we nog lang kunnen samenwerken en uw bedrijf kunnen voorzien van prachtige tegels en pvc vloeren. Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Is zeer goed

Vriendelijke en professionele hulp. Een hele mooie en uitgebreide showroom.

Bedankt voor het schrijven van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Super fijn en snel geholpen hebben er veel verstand van!

Kan iedereen aanbevelen om hier plavuizen te kopen.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en ik hoop dat u nog lang van uw prachtige plavuizen kunt genieten! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Fantastisch!

Er is in de showroom ontzettend veel keus. Alles is mogelijk. Door goed te luisteren naar wat wij voor ogen hadden hebben we dankzij het vakkundige advies van de verkoper een keus kunnen maken waar we erg blij mee zijn. Verkopers nemen de tijd voor je. De tegels werden snel en netjes bezorgd. Het contact met de klantenservice bij vragen of opmerkingen is ook erg goed. Tégl bedankt!

Wat geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad in de showroom en met de verkoper. We zijn blij om te horen dat de verkoper dit goed heeft opgepakt en dat u uiteindelijk een keuze heeft kunnen maken waar u erg blij mee bent. Bedankt voor het schrijven van deze review! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Prachtige showroom, professioneel geholpen en keurig optijd afgeleverd

We zijn erg prettig geholpen toen we bij jullie in de showroom waren. Professioneel geholpen met goed advies. Tegels werden keurig optijd geleverd. Omdat ik zelf te weinig tegels had besteld moest er na besteld worden, deze nabestellingen hadden we binnen een week in huis. Kortom, erg tevreden!

Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in de showroom en dat u professioneel en goed geadviseerd bent. Fijn dat de nabestellingen ook snel is afgehandeld. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en ik hoop dat u nog lang van uw prachtige tegels kunt genieten! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Koningsbergenweg 20

3771 NS Barneveld