Snel en adequaat

Via via in contact gekomen en direct begrepen door Edwin. Hij zag ook de urgentie en behoeften. Snel een goede financi?�le oplossing geboden met meerdere mogelijkheden.

Wij zijn fantastisch geholpen van ori?�ntatiegesprek tot en met het ontvangen van de sleutel.

Na een heel prettig kennismakingsgesprek is Edwin Struik ons met veel enthousiasme en kennis van zaken gaan begeleiden in het aankopen van een bedrijfspand. Echt van begin tot het eind. Hij staat altijd voor je klaar en heeft alle zorgen bij ons weggehaald. Van A tot Z een hele prettige ervaring!

Top, ik ben fijn en snel geholpen.

Edwin luistert goed naar wat je wilt en geeft advies daar waar nodig. Edwin is prettig in de omgang en zorgt ervoor dat de zaken snel worden opgepakt.

DIK TEVREDEN

Edwin van FIninacieringsGilde heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd bij het regelen van de financiering voor ons nieuwe pand in Bleiswijk. Wat vooral heel erg fijn is, is dat hij er echt bovenop zit, snel reageert en je goed op de hoogte houd. Als wij weer eens gaan verhuizen zullen we Edwin zeker nog eens inschakelen!

Afspraak is afspraak

Edwin Struik van Financieringsgilde is een no-nonsense adviseur die de financiering van mij bedrijfspand binnen korte tijd geregeld heeft. Zijn werkwijze en kosten maakt hij direct duidelijk en handelt zaken accuraat af. Ik kan hem zeker aanbevelen

Snel accuraat en to-the-point

Met Edwin zeer plezierig samengewerkt. Hij weet waar hij het over heeft, kent de markt en reageert snel. Binnen enkele dagen heeft Edwin een passende financiering geregeld.

Zeer vakkundig geholpen!

Vakkundig en deskundig in zijn vakgebied! Contact en consult als zeer prettig ervaren! Absoluut geen 13 in een dozijn werk maar neemt rustig de tijd voor je om zaken toe te lichten!

Fijne, degelijke & ervaren service ontvangen!

Daar waar onze eigen bank ons liet "bungelen" heeft Edwin alles netjes op de juiste plek gezet. Als drukke en hard werkende ondernemer hebben wij hier zelf geen tijd en inzicht voor, en daar kwam de kundigheid van Edwin meer dan goed bij van pas.

Zeer goed gegaan

Betrokken

Kundige en vlotte advisering

Vanaf het eerste contact een positieve ervaring. Snelle opname van kennis. Heldere advisering en duidelijke communicatie. Ook de voorspelbaarheid van het financieringsproces was heel goed.

Zakelijk advies op maat met een persoonlijke tint

Edwin geeft open en eerlijk advies en begrijpt ook wat ik bedoel en voor ogen heb. Alles was supersnel en naar volle tevredenheid geregeld en hij ging mee naar het gesprek met de financierder, wat altijd handig is gezien de vragen die je zelf net even niet kan beantwoorden. Volgende keer komen we zeker weer bij hem voor advies.

Professioneel, vakmensen, prettige samenwerking!

Na een prettig kennismakingsgesprek hebben we besloten om met financieringsgilde in zee te gaan. Edwin struik en Bastiaan van Breugem zijn echte vakmensen! Mede door hun is onze droom in vervulling gegaan, het beginnen van een eigen viswinkel! Heeft u een financiering nodig? Financieringsgilde!

Hoorn 77 9

2404 HH Alphen aan den Rijn