Top Kerel!!!!

Mark gaat voor je door het vuur!!!

Kundig, professioneel en er wordt echt met je meegedacht.

Een heel prettige ervaring met dit bedrijf. Er werd met je meegedacht en er werden nuttige adviezen gegeven. Voelde heel vertrouwd.

Eerlijk en vertrouwd

Iemand die doet wat hij zegt en er voor ONS was!

top geregeld

goed geholpen

Ontzettend goed geholpen met onze vraagstukken.

Prettige samenwerking. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk en goed geholpen

Als je (als ondernemer) vastgoed gaat kopen om te verhuren, dan gaan er heel veel deuren dicht qua financiering. Martijn van Financieringsgilde kwam met een goede maatwerk oplossing.

Het project is tot volle tevredenheid afgerond.

Zoals we Ren?� kennen. Proffesioneel, prettig en met goed resultaat afgerond.

Ismail is een held en heeft klantbelang voorop

Ismail heeft ons vanaf moment 1 goed geholpen en is altijd voor ons blijven vechten. Ons belang stond altijd voorop. Soms iets te positief alvorens de daadwerkelijke offerte er was maar hij heeft altijd in ons verhaal en de aanvraag geloofd. Hij heeft het waargemaakt en daar zijn we blij mee! Ismail, klasse!

Meedenkend en actief

Sebastiaan heeft ervoor gezorgd dat we onze vooraf samen besproken doelen hebben bereikt. IK ben erg blij met zijn inzet en de dienstverlening in zijn geheel.

Er werd direct begrepen wat we vroegen

In het eerste gesprek werd meteen duidelijk dat we dezelfde taal spraken. Alles was overzichtelijk en ik heb een eerlijk antwoord gekregen. Geen gedoe en direct weten waar je aan toe bent, was weer eens heerlijk om mee te maken. Tegenwoordig tref je accountmanagers die het nog ingewikkelder maken, omdat ze er zelf niet helemaal uitkomen, terwijl dit helemaal niet nodig is. Na veel geharrewar, kwam ik uit bij dhr. Spiekerman en hij had meteen door wat ik bedoelde en gaf daarover zijn visie. Dat was dezelfde visie die ik ook had. Ik voelde me begrepen en daarna was het met de accountmanager van de bank snel beklonken. Zo kan het dus ook nog, old school. Echter de meest eerlijke en duidelijke uitleg, zonder fratsen!

Er werd direct begrepen wat we vroegen

gewoon super, fantastisch

Ik had me geen betere adviseur kunnen wensen. Als ik s'avonds om 21:30 uur nog een berichtje stuurde met vragen, werd er vrijwel altijd direct gereageerd en soms zaten we dan om 22:00 uur nog met elkaar te bellen. Denkt altijd met je mee en kijkt voor de beste oplossing. Voor mij was het een fantastische ervaring met Mark en voorlopig is hij ook nog niet van me af want ik heb een doorlopende dienstverlening genomen.

Professionele hulp

Mark wij danken je van harte. Je hebt ons super goed geholpen. Was echt een kerstcadeau. Nogmals bedankt voor het vertrouwen

Snel een meedenkend

Persoonlijke benadering snel en meedenkend

Duidelijk Hulpzaam Mee denken Zeer tevreden Bedankt voor alles MARK

Hij heeft ons goed en snel geholpen inclusief sns bankrekening

Hij reageert snel en adequaat gewoon top.

komt zijn woorden na

komt zijn woorden en daden snel na

Ik ben zeer tevreden hij is goed

Ik ben heel goed geinformeerd. Er was aandacht en goede hulp

Perfecte dienstverlening met oog voor de menselijke achtergrond van het financi?�le verhaal.

Prettige persoonlijke dienstverlening! Aanrader.

Mark heeft alles netjes voor me uitgezocht en alle verschillen uitgelegd en hiervan de voor en nadelen uitgelegd. Ik ben tevreden over de service en expertise van Mark, maar krijgt geen volle 5 sterren aangezien hij de financiering uiteindelijk niet voor elkaar heeft gekregen (maar ik had ook lastige voorwaarden).

Prima persoonlijke begeleiding en duidelijk advies!

Persoonlijk en goed advies waar je wat aan hebt.

James Wattstraat 8

1817 DC Alkmaar