Snelle service en goede kwaliteit

Gewoon goed

Professioneel en vriendelijk

Slux heeft ons uitstekend geholpen met het maken van een moeilijk logo om deze om te zetten naar juiste bestand. Het contact was uiterst vriendelijk te noemen en men begreep vrijwel direct onze wensen. Al vrij snel kregen we het logo zoals we wilden. Top bedrijf. No nonsens eerlijk en open. Daar houden we van. Tot de volgende keer!

Professioneel en klantvriendelijke organisatie

Slux heeft voor ons de website gemaakt zoals wij graag ons willen presenteren. Het contact was vriendelijk en open. Na een evaluatiegesprek waar wij onze wensen kenbaar maakten werden we door Calvin goed geadviseerd. Tijdens het hele proces werden we op de hoogte gehouden. Slux heeft onze wensen vertaald naar een prachtige website die gestructureerd en duidelijk is. Fijne organisatie die begrijpt dat het echt om mensen gaat en het beste resultaat wilt halen. Bedankt en ga zo door!

Efficiënt

SLUX heeft mijn website ontwikkeld. Binnen een no time een helder en duidelijk concept. Het eindresultaat is perfect en kijk ik terug op een fijne samenwerking, een aanrader.

top werk ,snel geleverd

top werk ,snel geleverd

Professioneel en doet wat ze zeggen.

Slux heeft een moeilijk te maken logo snel en vakkundig omgezet naar het juiste Vector bestand. Ze doen wat ze zeggen. Daar houden we van !

Super vriendelijk geholpen door Calvin nadat ik mijn bestelling geplaatst had! En ook heel snel mijn bestelling ontvangen in mijn mail! Bedankt nogmaals.

Razendsnel en topkwaliteit

Al binnen 12 minuten na het plaatsen van de bestelling hadden wij onze gewenste documenten in de inbox. Kwaliteit is helemaal perfect. Superservice! Bijzonder veel dank!

Fantastische snelle service!

Ik had een ander bestandstype van mijn bedrijfslogo nodig en vond SLUX op google. Geweldige service met handleiding en ruim binnen de aangegeven tijdsduur. Super blij mee en echt aan te raden!

Goed en snel resultaat en goede service,

Slux doet wat het beloofd. Er was na levering een kleine aanpassing nodig, ook dit werd vrijwel meteen opgelost. Kortom, ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Paul MDN Bouw

goed en snel

Goed en snel geholpen door Calvin.

Super goede service altijd bereikbaar en erg kundig

Vanaf het eerste moment een goed gevoel, dit is verder gegroeid naarmate we verder samen werkten aan het voltooien van mijn website. Wordt meegedacht en komt zin afspraken altijd na.

Dankzij SLUX heb ik nu een professionele website. De perfecte start voor de groei van mijn bedrijf!

Mijn samenwerking met SLUX is uitstekend. Zowel mijn eigen website als websites voor mijn klanten zijn bij SLUX gemaakt. SLUX biedt de juiste service, geeft handige tips en denkt écht mee. Ik ben heel blij met het resultaat!

Goed en snel werk!

Slux heeft me geholpen mijn logo te vectoriseren. Ik ben erg snel geholpen om het gewenste resultaat te behalen! En heb een fijne ervaring gehad door de goede service en het fijne contact.

Hele positieve eerste ervaring

Snel en goed!! Eerste keer dat ik deze partij heb gebruikt, voot het vectoriseren van een logo. Ga de services van Sluxx in de toekomst zeker vaker gebruiken!

Hele fijne ervaring in logo's

Hele snelle en nette service. Bedrijf doet precies wat er gewenst wordt. Zal er nog vaker gebruik van gaan maken. Top kwaliteit.

Buitengewoon goede service

Vanaf het eerste contact was ik al tevreden. Er wordt gehoor gegeven aan je wens en je wordt uitstekend meegenomen in het proces vanaf het begin tot het eindresultaat. Excellente dienstlevering en een echte specialist in hun vakgebied.

Snelle en goede service!

Erg prettige organisatie om mee samen te werken! Slux heeft snel en goed werk verricht. Een aanrader dus.

Slecht product

De ervaring met Slux is ronduit slecht te noemen. Maken niet waar wat ze beloven. Had 1 afbeelding te converteren en daar hebben ze een zootje van gemaakt, helaas kan ik het voorbeeld niet meesturen.

Beste Hans, Bedankt voor uw feedback over onze diensten. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over het werk dat wij hebben geleverd. Wij willen graag verduidelijken dat we de afbeelding niet met succes hebben kunnen vectoriseren vanwege het aanwezige watermerk in de afbeelding. Het is belangrijk om te vermelden dat het omzetten van een afbeelding met een watermerk niet is toegestaan ​​vanwege de wetten rondom auteursrecht en intellectueel eigendom. Om deze reden hebben wij het volledige bedrag binnen één dag na constatering teruggestort. Desondanks willen wij u verzekeren dat wij altijd ons uiterste best doen om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als u dat wenst, kunnen wij de afbeelding opnieuw beoordelen en eventueel een nieuwe vectorisatie uitvoeren, op voorwaarde dat er geen watermerk in de afbeelding aanwezig is. Ik hoop dat u begrijpt dat wij ons aan de wet- en regelgeving moet houden en wij zijn bereid om samen met u naar een oplossing te zoeken die u tevreden stelt. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet, Calvin van SLUX

Snel en goed resultaat!

Snel en goed resultaat!

Zeer klantgericht, snel en vakkundig

Met het maken van mijn Website ben ik via Dissabrand - Alicia Peters (huisstijl etc) terecht gekomen bij SLUX. Als eenmanszaak komt er best veel op je af om een goede duidelijke website op te zetten. Mijn werk is in de financiele advies wereld dus alles moet stipt zijn en kloppen binnen regels AFM. SLUX/Calvin heeft me prima op gang gehouden door dingen voor te werken, schema uit te zetten, Planning bewaken, foto's bewerken, teksten controleren etc etc. Zeeer tevreden! JAFINANCIELEPLANNING.NL

Snel en professioneel

Heb meerdere ervaringen bij andere bedrijven met het laten maken van logo’s in het juiste bestand. Vaak moest t een paar keer over omdat men eigen inzichten had die niet aansloot naar onze wensen. Ook luisterde men niet onze vragen. Dit kost tijd en geeft ergenis. Slux pakte het voor ons op en vertaalde exact wat we wilden in het juiste bestand en vormgeving. Gaven goed advies. Voor ons alle reden om in de toekomst met ze verder te werken. Top!

Echt geweldig

Een voorbeeld voor velen. Vriendelijk, snel en meer dan adequaat geholpen.

Professionele benadering en kwalitatief goed

Ik werd heel professioneel benaderd en ik heb een hele mooie website gekregen. Ook is mijn huisstijl en logo gemaakt door ze , waar ik ook ontzettend tevreden over ben.

Fantastische service!

Heel erg tevreden met het design van het logo van ons bedrijf. Niet alleen heeft SLUX ons oude logo meegenomen in de eerste ontwerpfase maar ook kregen we een fris, nieuw ontwerp met een professionelere uitstraling. Dank voor de essentiële vragen om tot dit ontwerp te komen en voor onze website weten we jullie binnenkort ook te vinden!

Over SLUX - Fullservice Website Bureau

SLUX is hét bedrijf voor creatief design en web development. Wij leveren kwaliteit en vakmanschap aan onze klanten. Ons team van getalenteerde designers en ontwikkelaars is gepassioneerd over het bouwen van websites en webshops die niet alleen visueel aantrekkelijk zijn, maar ook intuïtief en gemakkelijk te gebruiken. Bij SLUX nemen we onze verantwoordelijkheid voor het beheren van uw website serieus. Wij bieden volledige webcare diensten aan om ervoor te zorgen dat uw website altijd up-to-date blijft en goed beveiligd is tegen dreigingen van buitenaf. Maar dat is nog niet alles. Wij bieden ook content creatie en huisstijl ontwikkeling aan. Onze getalenteerde ontwerpers kunnen uw merk een nieuw leven inblazen door middel van aantrekkelijke en originele visuele elementen, waardoor uw merk opvalt tussen de concurrentie. Als kers op de taart bieden wij ook een unieke service, namelijk logo vectoriseren. Wij kunnen uw bestaande logo omzetten naar een vectorafbeelding, waardoor het beter schaalbaar en bruikbaar wordt voor verschillende toepassingen. Kortom, bij SLUX bent u aan het juiste adres voor creatieve en effectieve web development, volledige webcare diensten, content creatie, huisstijl ontwikkeling en logo vectorisatie. Wij staan klaar om uw visie tot leven te brengen en uw merk te helpen groeien. Neem vandaag nog contact met ons op!