Wat een vakmannen

Zeer net vakwerk afgeleverd. Betrouwbare partij.

Professionaliteit

Communicatie: Uitstekend, snelle en duidelijke antwoorden. Professionaliteit: Installateurs waren op tijd en werkten efficiënt. Installatiekwaliteit: Netjes en zonder schade uitgevoerd. Prestatie: Goede energieopbrengst, duidelijke besparing zichtbaar. Nazorg: Proactief en behulpzaam, gaf vertrouwen voor toekomstig contact. Conclusie: Zeer tevreden met Zonnenrijk. Ik beveel ze sterk aan voor iedereen die zonnepanelen overweegt.

Offerte fase verliep soepel. Alles helder en een klantvriendelijke adviseur. De panelen waren al binnen twee weken op mijn dak gemonteerd. Super bedankt.

Zeer goed en volgens afspraak

Net personeel met verstand van de uitvoerende werkzaamheden. Montage is keurig.

Zeer positief

De installatie en administratieve begeleiding is allemaal prima geregeld. Kwaliteit staat in een hoog vaandel. Super blij met de opbrengsten.

Deskundig

In goed overleg samen met de adviseur het plan afgestemd. De offerte is zeer overzichtelijk. De installatie afspraak was al gauw ingepland. Het team heeft netjes gewerkt. Alles volgens afspraak.

Mooie glas/glas panelen

Zeer blij met het resultaat. De glas/glas panelen ogen mooi en de opbrengst is hoog. Zonnenrijk is een aanrader.

Zeer goede ervaring!

Uitstekende installatie partner. Servicegericht. De zonnepanelen hebben een goede opbrengst.

De team is netjes en de zonnepanelen zijn goed geplaatst. Ook klantenservice is vriendelijk.

Alles is naar wens verlopen

Goede kwaliteit en snelle service. Het installeren van de nieuwe meterkast is zeer goed verlopen en de panelen lagen binnen korte tijd keurig op mijn dak. Ik ben zeer tevreden over Zonnenrijk.

Mooie materialen en goede service

Bij het eerste adviesgesprek zijn wij zeer goed geïnformeerd. De adviseur nam uitgebreid de tijd en heeft ons ook de tijd gegeven om alles op een rijtje te zetten. De materialen zijn van goede kwaliteit en de montage verliep soepel. De opbrengst is zoals verwacht. Wij zijn ook erg blij met de app waarin wij de dagelijkse opbrengst per paneel goed kunnen volgen.

Aanrader

Wij zijn erg blij met Zonnenrijk. Alles is vlot geregeld en keurig geïnstalleerd. Er zit een lange garantie op de panelen.

Super tevreden

We zijn erg goed geholpen en in tegenstelling tot andere leveranciers komt Zonnenrijk de gemaakte afspraken na. Al vanaf het eerste contact zeer vriendelijk geholpen en àlles duidelijk uitgelegd. Huisbezoek en uitleg van Alex was heel nuttig. Ook de medewerkers die de zonnepanelen gelegd hebben waren heel vriendelijk en kundig. We zijn dus super tevreden en hebben Alex en alle andere medewerkers als zeer hulpvaardig en vakbekwaam ervaren. Ik raad iedereen aan contact op te nemen als je zonnepanelen wil.

Mooie panelen lichte constructie die verzwaard werden met stoepranden voor wind op plat dsk

Alles conform afspraak wilde geen gedoe met leidingen alles weggewerkt prima gedaan. Op opbrengst conform verwachte berekening meer dan tevreden temeer dat zonnenrijk mij opmerkzaam maakte met het warmte fonds iedereen kan op deze manier zonder investering meteen besparen win win situatie. Zonnenrijk voor iedereen aan te raden

Professional delivery

My customer experience, from initial exploratory discussion, technical clarifications, commercials and conclusion of delivery, is that of friendly professionalism. Kudo’s to the Zonnenrijk Team!

Aanrader

Zonnenrijk heeft mij goed geholpen. Goede prijs en kwaliteit zonnepanelen gekregen.

Prima levering

Goed advies ontvangen over de verschillende types panelen en omvormers en de benodigde hoeveelheid zonnepanelen voor mijn dak. De panelen werden al gauw gemonteerd. Soepel verlopen.

Top installatie, bedankt mannen.

Klantvriendelijk en goede service

De offerte was heel helder opgebouwd, geen addertjes onder het gras. De installatie volgde al spoedig. De monteurs waren een beetje laat, maar ze hadden in de file gestaan. De montage verliep super vlot. Binnen vier uurtjes was de installatie voltooid. Keurig netjes afgewerkt. Ik kan Zonnenrijk echt aanbevelen.

Helemaal top

Ik ben zeer tevreden met mijn zonnepanelen die een half jaar geleden zijn geplaatst. Alles functioneert naar behoren en de opbrengst is goed. De heren hebben keurig werk afgeleverd. Alles is gegaan zoals afgesproken.

Alles keurig geleverd zoals afgesproken.

Mijn zonnepanelen werk goed. Vriendelijk mensen. Hebben de installatie snel gemaakt. Kwaliteit is goed.

Kwaliteit

Adviesgesprek: uitgebreid, met verschillende mogelijkheden. Goed meegedacht met beste rendement voor mijn woning. Fijne adviseur. Planning: snel ingepland en vriendelijke man. Installatie: snel en netjes gewerkt. Pro-actief meegedacht hoe de bekabeling zo keurig mogelijk weg te werken. Vriendelijke monteurs.

Fantastisch geholpen

De adviseur was vriendelijk en nam uitgebreid de tijd om mij te adviseren. Hij kon mijn vragen goed beantwoorden. Ook het installatie team was vriendelijk en ze hebben fantastisch werk verricht. Geen op- of aanmerkingen. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan.

Uitstekend bedrijf

Snel geholpen, goed bereikbaar en nette installatie.

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo