Korte levertijd. Monteurs hebben een schouderklopje verdiend. Ondanks het slechte weer hebben ze de klus netjes gedaan.

Erg tevreden

Zeer goede afhandeling van het proces van verkoop t/m montage. Strak werk geleverd. Ik ben erg tevreden.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Zonnenrijk heeft alle werkzaamheden volledig en stipt volgens plan uitgevoerd. Vakbekwaam personeel en heel oplossingsgericht. Ze leveren echt maatwerk.

Perfecte service

Zonnenrijk is zeker een aanrader. De offerte werd snel uitgebracht. Super goede en snelle installatie.

Uitstekend werk!

Zeer tevreden. Professioneel meegedacht en super snelle plaatsing. Zeer netjes afgewerkt. Vriendelijk personeel.

Er was goed overleg waar kabels langs lopen en zonnepanelen komen te liggen. Goede prijs. Ziet er mooi uit.

Uitmuntend

Heel fijn contact gehad met Zonnenrijk. Bij de 1e afspraak een hele goede uitleg gehad over de mogelijkheden. De adviseur nam uitgebreid de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Hierbij hebben we twee verschillende offertes mogen ontvangen om uit te kiezen. Onze keuze is gevallen op Aiko panelen omdat dit veruit echt de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. De panelen lagen al binnen twee weken op ons dak. De monteurs hebben snel en netjes gewerkt. Super tevreden.

Betrouwbaar

Heel fijn en betrouwbaar bedrijf. De communicatie verliep soepel. Ze houden je goed op de hoogte als er iets wijzigt. De zonnepanelen zijn strak gelegd. Zelfs na de installatie heb ik het contact als erg prettig ervaren.

Zeer positief

Eerlijk advies gekregen zonder gladde verkooppraatjes. De panelen waren al binnen een paar uurtjes geplaatst. Er werd zeer netjes gewerkt. Keurig eindresultaat.

Zonnenrijk maakt verwachtingen waar

Duidelijke afspraken die waar worden gemaakt. Goede klantenservice. Nette montage. Goede kwaliteit.

Alles goed

Goede ervaring.

Probleemloze en strakke installatie. 25 jaar productgarantie en 30 jaar vermogensgarantie. Hele nette service. Laat de lente maar komen

Fijne ervaring met Zonnenrijk. Snelle levering en komen alle gemaakte afspraken na. We kunnen Zonnenrijk aanbevelen.

Nog beter dan verwacht

Goede en vriendelijke monteurs. Ze denken met je mee waar de omvormer het beste kan hangen en de beste plek waar de kabels langs kunnen lopen. De zonnepanelen zijn zeer netjes gemonteerd en alles is netjes afgewerkt. Zonnenrijk bedankt!

Ik heb een keurige offerte ontvangen. Daarnaast ben ik uitgebreid geïnformeerd over alle mogelijkheden. De monteurs hebben keurig werk afgeleverd. De communicatie verliep soepel met het back-office personeel.

Uitstekend geregeld

De aanleg van de zonnepanelen werd van tevoren duidelijk besproken. De kabels werden keurig aangelegd en netjes weggewerkt. Alles is netjes achtergelaten. Ik kreeg ook begeleiding bij de installatie van de app. Hierbij is heel duidelijk te zien wat de opbrengst is van de panelen per dag.

Uitstekend gewerkt!

Ik ben zeer tevreden over het verloop van de installatie. Super fijn dat er zo snel al een montageafspraak gemaakt kon worden. Ook de communicatie verliep zeer soepel. Ik ben heel blij met het resultaat!

Eerlijke heldere uitleg. Goed kwaliteit en prijs.

Uitstekend werk!

Zeer net vakwerk afgeleverd. Vanaf het moment van binnenkomst tot de deur dichtdoen was het top. Keurige monteurs. Ze werken systematisch en ruimen alles netjes op. Nu genieten van de opbrengsten!

Zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden over Zonnenrijk, Communicatie tussen verkoper en ons verliep heel voorspoedig. Tussen een bezoek bij ons aan huis en de offerte zat ca. 1,5 uur. Ook zeer behulpzaam wanneer je gebruik wil maken van het Warmtefonds. Netjes en snel aangelegd volgens afspraak.

Binnen halve dag 12 panelen op het dak

Binnen een halve dag hadden de monteurs 12 panelen op het dag liggen. Ze hebben prima werk geleverd. Ook heeft de elektriciën de omvormer keurig in de meterkast geplaatst.

Punctueel en professioneel

Een fijn bedrijf. De medewerkers zijn behulpzaam en accuraat. Goed advies over de soorten panelen, financiering, installatie, afwerking etc. Netjes vakwerk geleverd.

Top bedrijf!

Alles is super snel geregeld. Mannen met verstand van zaken. Korte lijntjes en duidelijke afspraken. Een kwalitatief goed systeem. Helemaal tevreden.

Goede voortraject. Goede informatie en vriendelijke monteurs. Goede prijs. Netjes werk gedaan.

Een aanrader!

Goede duidelijke offerte. Alle wensen en mogelijkheden bekeken. Vriendelijke eerlijke verkoper. Montage netjes uitgevoerd.

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo