De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en makkelijk telefonisch bereikbaar. De zonnepanelen liggen mooi strak op mijn dak.

Zeer goed!

Alles is volgens plan uitgevoerd zoals beloofd. De installatie ziet er strak uit en is netjes afgewerkt!

Top geregeld. Tot in de puntjes!

Er heeft ten eerste een uitgebreid overleg plaatsgevonden over welke zonnepanelen de beste keuze zijn voor mijn woning, het aantal zonnepanelen en de opbrengst per soort en merk zonnepaneel. Daarbij heb ik verschillende opties gekregen en de kosten zijn duidelijk besproken. De installatie is netjes op de opleverdatum afgerond. De installateurs werkten netjes en hebben alles opgeruimd. De panelen lagen al na vier uurtjes volledig geïnstalleerd op het dak. Ook begeleiding gekregen bij het installeren van de app. Alles werkt helemaal top.

Good job

I am very satisfied. The whole process went smoothly. Very nice staff and good quality materials.

Vlot en conform afspraak geleverd

Het contact verliep vlot en ik heb goede adviezen gekregen. Het installatie team werkte vlot en netjes. Vakkundig en kwaliteit.

Uitstekend geregeld!

Fijn en duidelijk advies gekregen. Zonnenrijk komt de afspraken na en ze doen er alles aan om je te ontzorgen. Na goedkeuring lagen de panelen binnen twee weken op het dak.

Een blije klant

Vooraf netjes geïnformeerd. Sneller geleverd dan eerst gepland. De monteurs werken zeer netjes. De montage van het Enphase kastje in de meterkast is ook heel netjes gedaan. De app is geïnstalleerd en duidelijk uitgelegd. Een echte aanrader!

Na mijn aanvraag heb ik de offerte binnen enkele dagen ontvangen. Duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Binnen drie weken lagen de panelen al op ons dak.

Good work

The installation of the solar panels happened very quick after the first contact. The instruction and quotation was very clear and the quality high. I’m very happy with the result.

Betrouwbaar

Nette mensen en technisch erg goed. Van begin tot eind is alles vlekkeloos verlopen. Goede kwaliteit materialen.

De communicatie vooraf, tijdens en na het installeren van de zonnepanelen was goed. De installatie is netjes verlopen.

Uitstekend bevallen!

Alles is top geregeld. Er is een nieuwe groepenkast geplaatst en de zonnepanelen zijn keurig strak gemonteerd.

Zeer goed!

Goed en duidelijk advies ontvangen. Ze zijn bereikbaar en nemen de tijd om alle vragen te beantwoorden. Binnen een paar weken is de installatie geplaatst. Vriendelijke mannen en keurige installatie.

Mijn zonnepanelen zonder problemen geplaatst. Aanrader dit bedrijf.

Goed advies

Goede voorlichting en service. Alles verliep volgens plan met een strak eindresultaat.

Zeer prettig ervaren

Van begin tot eind goed geholpen. Beleefde installateurs die het werk netjes uitvoeren.

Blij

Goed en duidelijk contact tijdens de offerte aanvraag periode. De montagedatum van de panelen wordt goed gecommuniceerd en alles is in een dagdeel geplaatst inclusief duidelijke uitleg. Nette monteurs. Alles werkt naar tevredenheid. Ik ben blij met het resultaat.

Servicegericht en kwaliteit

Deskundig personeel. Goed geadviseerd. Zeer tevreden.

Zeer klantgericht en meedenken in kosten

Ik ben geholpen door een aardige mevrouw die een vrijblijvende afspraak heeft ingepland met een adviseur. Goed advies gekregen. Zonnepanelen al snel geplaatst.

Fantastische service!

Wij hebben enkele weken geleden de zonnepanelen laten leggen. Wij zijn heel fijn te woord gestaan door de frontoffice. Wij voelden ons welkom om vragen te stellen en alles werd helder beantwoord. Er kwam een bekwame adviseur langs die ons meegenomen heeft in het verhaal van begin tot eind zodat alles heel helder voor ons werd. Erg vakkundig en ze leveren degelijke kwaliteit. Kortom, wij zijn heel erg tevreden.

Heel professioneel

De monteurs hebben vakwerk afgeleverd. De plaatsing van de zonnepanelen ging vlot en veilig. Super tevreden!

Super geholpen

- Komen afspraken na - Top garantie op de zonnepanelen en omvormers - Zeer vriendelijk personeel, zowel de monteurs als de kantoormedewerkers - Snelle levertijd

Uitstekend bedrijf

Probleemloze en nette installatie van 12 Aiko 450Wp zonnepanelen met Enphase IQ8HC micro omvormers. Alles werkt goed en de communicatie was top. Laat de lente maar komen!

Fijn installatie team

Informatie duidelijk. Fijn en snel geholpen.

Solide bedrijf met klasse materialen

Ik heb een duidelijke voorlichting gehad. De kwaliteit van de zonnepanelen zijn top. Het draait er bij Zonnenrijk vooral om dat ze kwaliteit willen leveren en lange garantie geven. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De installatie is netjes verlopen. Zeer tevreden!

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo