Doen wat ze beloven

Vriendelijke en fijne mensen op kantoor. De voorlichting was erg verhelderend. Vlotte installatie en goede service!

Goede voorlichting

Ik ben goed voorgelicht wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn. De installateurs hielden zich netjes aan alle afspraken. De communicatie verliep soepel.

Top!!

Vriendelijke samenwerking en professionele begeleiding. Alles is keurig verzorgt. Ook de nazorg is uitstekend.

Good company

Installation of the solar panels is well done. Very friendly staff.

Prijs en kwaliteit super top

Zijn bereid een stapje extra te doen. Vriendelijke personeel, goed en professioneel advies. Een echte aanrader! Met vriendelijke groet, Daniël Peperkamp

Zonnenrijk is een vakkundig bedrijf

Een week geleden is mijn installatie volledig afgerond. Alles werkt vlekkeloos. De app is super handig om inzicht te verkrijgen in de oplevering (kWh) per paneel per dag. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Graag wil ik jullie bedanken voor het gehele traject.

Klantvriendelijk

Het contact verliep soepel, alle vragen zijn netjes beantwoord. Binnen een halve dag is de hele installatie geplaatst. De monteurs hebben netjes gewerkt. Ik ben tevreden over de handelswijze en het resultaat.

Super goed geholpen!

Alles is duidelijk vooraf besproken. Ook als ik later vragen had werd er snel op gereageerd. Ik ben zeer tevreden over de zonnepanelen. Keurige vakkundige installatie. Alles is netjes weggewerkt. Naderhand werd ik gebeld om te vragen of alles naar wens is en ik kreeg begeleiding bij het aanmelden van de panelen van de netbeheerder. Echt top.

Keurige monteurs

Alles is netjes in overleg gemonteerd. Zeer snelle levering. Goede Prima bedrijf.

Beste keus

Ik ben goed geholpen. Blij met mijn keus. Panelen werk goed en goed advies.

Snel en professioneel!

Zeer goede ervaring. De gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Snelle service en vakkundige installatie van de zonnepanelen en omvormers.

Topervaring

Zonnenrijk heeft mij goed geadviseerd en na acceptatie van de offerte zijn de panelen binnen twee weken gelegd. Het team dat de installatie heeft uitgevoerd was beleefd, netjes en bekwaam. De zonnepanelen functioneren naar behoren.

Behulpzaam en vriendelijk

Het adviesgesprek was behulpzaam, vriendelijk en alles is verlopen volgens afspraak. Het legplan was duidelijk en de installatie is netjes uitgevoerd.

Ik raad het mijn buren ook aan

Tijdens mijn zoektocht naar zonnepanelen maakte Zonnenrijk het verschil. Zeer goede voorlichting over de verschillende panelen en omvormers. Zeer hoge kwaliteit en snelle levering. Ze verstaan hun vak.

Afspraak is afspraak

Alles is snel, correct en volgens afspraak verlopen. Ik ben super tevreden!

Totale ontzorging van a tot z

Prettig en helder advies, soepele planning. Vriendelijke en vakkundige monteurs. Alle afspraken zijn nagekomen en de service was perfect.

Hele fijne en betrouwbare partij

Ze communiceren netjes over alle fases van het proces. Zoals gepland vond de installatie van de panelen snel plaats. De installatie is zeer netjes.

Prettig contact

Goede ervaring met dit bedrijf. Denken goed mee met plaatsing van de panelen en omvormer voor de beste plek. De mannen werken snel.

Aangename aanpak en goede kwaliteit

Na vergelijking van drie leveranciers kwam Zonnenrijk als beste uit de bus, vooral door de kwaliteit van de panelen met een goede kwaliteit/prijs verhouding. Alles is naar wens.

Kwaliteit staat voorop bij Zonnenrijk. Tevreden met de prijs, zeer goede communicatie en zeer beleefde monteurs.

Zonnenrijk een bedrijf waar je van op aan kan

Goede voorlichting. Snelle levering en montage. Handige app om de opbrengst bij te houden. Goede kwaliteit van de zonnepanelen.

Zeer goede ervaring!

Goede en duidelijke informatie aan ons als onwetenden op het gebied van zonnepanelen. Daardoor hebben wij een goede keuze kunnen maken qua type panelen. Alles is volgens afspraak in 1 ochtend geïnstalleerd.

Heel prettig!

Zonnenrijk heeft afgelopen maand bij ons panelen geplaatst. Alles is goed verlopen. Als we vragen hadden werd dit direct beantwoord en alles werd zonder moeite uitgevoerd.

Zeer goed!

Inhoudelijk veel kennis. De adviseur heeft in zijn verhaal helder weergegeven hoe zonnepanelen werken, welke soorten er zijn en welke voordelen er zijn per soort paneel. Ik heb hierdoor een goede keuze kunnen maken in zowel de panelen als ook de soort omvormers. De panelen zijn super snel en netjes geplaatst. Petje af voor de heren!

Alles perfect

Het contact ging erg makkelijk. De plaatsing van de panelen ging snel. Ik ben heel tevreden.

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo