Professioneel

Zonnenrijk gaf ons het beste gevoel nadat we verschillende offertes hadden opgevraagd. Ze leggen alles zeer helder uit en je komt niet voor verassingen te staan. Goede uitleg over de verschillende soorten zonnepanelen en de opbrengst in combinatie met micro omvormers of een string omvormer. De zonnepanelen worden ook snel gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden.

Netjes en vriendelijk

Ik heb een goede ervaring gehad. Vriendelijk personeel, duidelijk advies en nette installatie volgens afspraak. Ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen!

Goed geregeld

Ik ben blij met het resultaat. Alles verliep soepel. Zeker aan te raden!

Helemaal top!

Een maand geleden zijn bij ons 12 zonnepanelen geplaatst. Er is eerst een adviseur langs geweest die een helder advies heeft uitgebracht op onze persoonlijke situatie. Ter plaatse bracht hij een overzichtelijke offerte uit. Spoedig werd er contact opgenomen om een montagedatum te plannen. Er is zeer netjes gewerkt en achteraf werd er contact opgenomen of alles naar wens was. Als je een zonnepanelen bedrijf zoekt is dit echt een aanrader!

Positief

Vriendelijke verkoper. Goed advies over hoeveel en waar te plaatsen van de panelen. Alles netjes verlopen.

Een persoonlijk en goed gesprek gehad met een duidelijke uitleg van legplank en offerte. Monteur heeft netjes geïnstalleerd. Ik ben blij met resultaat

Goede voorlichting wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn. Alles is volgens afspraak verlopen. Als Zonnenrijk telefonisch niet bereikbaar is dan bellen ze netjes terug.

Alles goed geregeld

Een week geleden is mijn installatie volledig afgerond. Dit is allemaal goed verlopen. De montage van de zonnepanelen is zeer netjes gedaan. Personeel, zowel van kantoor als de monteurs waren vriendelijk. Graag wil ik jullie bedanken voor het gehele traject.

Keurige service

De zonnepanelen zijn volgens afspraak keurig gemonteerd en ik ben goed geïnformeerd.

Positief

Prettige communicatie. De hele plaatsing verliep goed en alles is netjes afgewerkt.

Alles perfect afgehandeld

Net bedrijf. Ze komen op locatie bekijken maar in mijn geval was beeldbellen ook mogelijk. Erg handig ivm mijn werk. De adviseur liet mij het legplan zien, doorsprak met mij de verschillende opties in zonnepanelen en heeft de offerte opgesteld. Dat verliep allemaal erg vlot. Duidelijke uitleg ontvangen en de panelen zijn al binnen vier weken geplaatst. Super blij met het resultaat!

Zeer fijn bedrijf

Ik ben tevreden, van de eerste aanvraag tot de installatie. Ik heb heldere informatie ontvangen en de installatie is ook naar wens verlopen.

Buitengewoon positief

Volledig ontzorgd en goed geïnformeerd door Zonnenrijk. De panelen lagen al binnen drie weken op mijn dak. Uitstekend geregeld van offerte tot oplevering.

Het hele traject van offerte naar realisatie is in zeer korte tijd naar volle tevredenheid gerealiseerd. Het persoonlijke bezoek voor het maken van de offerte was zeer vertrouwen wekkend en deskundig. Zonnenrijk was meteen favoriet onder de aanbieders! Een verassing was het dat de realisatie van het project nog een paar dagen eerder kon. Snel en efficient werden tien panelen op mijn bitumen, hellend dag waterdicht geplaatst en de elektrische en electronica installatie opgeleverd! Prijs ,kwaliteit verhouding dik in orde!!

Geweldige service en montage

Eerst kregen we een vrijblijvend bezoek aan huis waarbij een legplan en persoonlijk afgestemde offerte werd uitgebracht. Binnen 3 weken zijn er 12 Aiko zonnepanelen inclusief Enphase micro omvormers op ons dak gemonteerd. Verder zijn we goed voorgelicht betreft het aanmelden van de panelen bij de netbeheerder en de aanmelding van de omvormers voor de app. Hierdoor hebben we geweldig inzicht in het verbruik en hoeveel de zonnepanelen aan energie opwekken. Daags na de installatie werd er gebeld of alles naar wens is. Wij zijn super tevreden!

Goede installatie

Goede voorlichting en deskundige installatie van 12 panelen. Complimenten voor de monteurs.

Blij

Zonnepanelen doen het super!

Wij zijn heel tevreden met de zonnepanelen.

Zowel het offertetraject als het plaatsingstraject verliep soepel! De klantenservice was erg servicegericht.

Snelle en goede installatie

De installatie werd vakkundig en zorgvuldig uitgevoerd. Al na drie weken. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen en de klantenservice is zeer vriendelijk. Alles is netjes afgewerkt.

Goed geregeld

Professioneel en vakbekwaam.

Ik wil mijn oprechte waardering uitspreken voor het fantastische werk dat Zonnenrijk heeft geleverd. Ik ben enorm tevreden met het resultaat. Fijne communicatie van begin tot eind.

Goed geregeld!

Eerst kwam er een adviseur langs om alles te bekijken en gericht advies te geven inclusief legplan. De levertijd was snel, al binnen 3 weken. De monteurs hebben netjes gewerkt. Al gauw was alles gemonteerd en heb ik de app geïnstalleerd. Goede uitleg gekregen. Bedankt voor de installatie en top service! Groet Chris

Ontzettend blij!

Ik ben steeds netjes geïnformeerd. Sneller geleverd dan eerst gepland stond. De installateurs waren op tijd en snel klaar. App geïnstalleerd en een goede handleiding ontvangen voor het aanmelden van de zonnepanelen bij de netbeheerder. Top service!

Erg professioneel

Zonnenrijk is professioneel en telefonisch goed bereikbaar. Ze denken met je mee, geven gericht goed advies. De monteurs zijn vakmensen en werken netjes

Heel professioneel!

Van offerte tot oplevering een goede begeleiding op alle fronten!

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo