Positief

Goede afspraken. Snelle levering en plaatsing verlopen zoals gewenst. Hoge kwaliteit. Zeer tevreden!

Vakwerk.

Ik heb diverse offertes ontvangen. Ik richtte mij op de beste prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij kwam ik terecht bij Zonnenrijk. Vanaf het eerste contactmoment was de ervaring top. Ik ontving passend advies en ze dringen zich niet op. Ook het plaatsen van de panelen verliep zeer vlot en netjes. Ik zou Zonnenrijk aan iedereen aanbevelen.

Positief

Goed advies over type en hoeveel zonnepanelen nodig.

Uitstekend advies en installatie netjes geplaatst!

Uitstekend advies en installatie netjes geplaatst. Zeer tevreden!

Vakbekwaam

Het eerste adviesgesprek was zeer prettig en deskundig. De levering en plaatsing zeer snel binnen drie weken. Niet verder zoeken als je panelen wilt met goede garanties

Kwaliteit staat voorop en zeer klantgericht!

Ik heb van tevoren goede voorlichting gekregen over de mogelijkheden m.b.t. de zonnepanelen. De panelen zijn vakkundig geplaatst. Ik ben zeer tevreden.

Deskundig

Goed en deskundig advies. Levering van goede kwaliteit zonnepanelen. Plaatsing volgens planning en alles werd schoon opgeleverd. De service na plaatsing was ook goed, enkele vragen na plaatsing werden goed opgepakt. Dikke pluim.

Goede kwaliteit

De installatie van de zonnepanelen was snel en efficiënt. Ik kreeg een duidelijke uitleg hoe de panelen werken. Na afloop kreeg ik ook nog een follow-up telefoontje of alles naar wens was. Ik ben zeer tevreden, alles werkt perfect.

Snel en professioneel!

Alles is keurig volgens afspraak verlopen. Snelle levering en duidelijke informatie van het installeren t/m de handleiding voor het aanmelden van de zonnepanelen. Heel erg tevreden.

Topklasse!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor het fantastische werk dat Zonnenrijk heeft geleverd bij de installatie van mijn zonnepanelen. Mijn ervaring is van begin tot eind buitengewoon positief. Het advies was duidelijk en de offerte zeer overzichtelijk en transparant. Een zeer snelle levering. Dank voor de top service!

De monteurs weten wat ze aan het doen zijn. De plaatsing van de panelen ging vlot en veilig. Super gedaan!

Goed werk

Ik is blij met de zonnepanelen. Alles goed, snel levering. Vriendelijke mensen.

Vakkundig

Vakkundig alles geïnstalleerd door het team van Zonnenrijk. Het werkte meteen, goede opbrengst!

Ontzorging en kwaliteit!

Goed en snel geregeld. Heldere communicatie van begin tot eind. Kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Betrouwbaar

Wij zijn goed geholpen en blij met het resultaat. Afspraken zijn nagekomen. Vriendelijk personeel en snelle levertijd.

Deskundig, goede service en korte lijnen in communicatie

Het hele traject van offerte tot en met oplevering is uitstekend verlopen. Er wordt snel gereageerd op vragen. De plaatsing van de zonnepanelen ging vlot en veilig. Kundige en vriendelijke vakmensen. Ook werd alles schoon opgeleverd. De service na plaatsing was ook uitstekend.

Goed werk afgeleverd!

Uitstekende communicatie over plaatsing, planning en service. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Goede bereikbaarheid. Echt een aanrader!

Goede voorlichting wat de mogelijkheden zijn. De installateurs hielden zich precies aan de afspraken. Ze bellen snel terug bij geen gehoor. Ik ben zeer tevreden.

Top bedrijf

Alles keurig geleverd en gemonteerd zoals afgesproken. Fijn telefonisch contact, ze reageren snel bij vragen.

Echte aanrader

Ik ben heel tevreden. Goede service en snelle plaatsing van de zonnepanelen.

Goede ervaring met zonnerik

Ik ben heel blij met zonnepanelen. Goede installatie en snel voor de zomer geplaats

Fijn adviesgesprek

Fijn adviesgesprek gehad. Service en communicatie zijn top! Na de schouw kreeg ik een goed gevoel en gelukkig hebben ze dat waargemaakt. Bedankt!

Prima monteurs vriendelijk

Prima monteurs erg vriendelijk en behulpzaam. Goed werk afgeleverd

Tevreden klant

Duidelijk verhaal. Vriendelijke mensen en de plaatsing was al binnen 2 weken. Wij zijn tevreden

Goed werk

Goed bedrijf. vakkundig snel gemonteerd en vriendelijk geholpen. De monteurs kwamen een half uurtje later aan dan gepland. Maar ze hebben keurig werk geleverd

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo