Prima service. Afspraken worden nagekomen

Prima service. Afspraken worden nagekomen

Van a tot z uitstekend geholpen

We zijn heel tevreden over zonnenrijk. Van het begin tot einde zijn we goed geholpen. De verkoper was vriendelijk en totaal niet opdringerig

Zeker aan te raden

Heel goed bedrijf. Ik wilde nog voor zomer geplaatst hebben. Gelukkig was dat mogelijk en kunnen we nog deze zomer stroom opweekken. Wij zin heel blij

Heldere afspraken

Wij zijn goed geholpen door zonnerijk. De verkoper heeft ons duidelijk alles uitgelegd en de panelen lagen er al snel op. Achteraf betalen was ook erg prettig. Wij bevelen zonnerijk zeker aan.

Komen afspraken na

Duidelijke communicatie, snel geplaatst. Doen wat ze zeggen

Afgelopen week heeft Zonnenrijk bij ons zonnepanelen geplaatst

Afgelopen week heeft Zonnenrijk bij ons zonnepanelen geplaatst. We zijn zeer tevreden over de gang van zaken. Vriendelijke mensen en het was snel geplaatst.

Wij zijn goed geholpen door zonnenrijk

Wij zijn goed geholpen door zonnenrijk. De monteurs hebben goed hun werk gedaan en alles verliep naar verwachting. Bedankt jongens

Zeer prettig

Het contact hebben wij als zeer prettig ervaren. We kregen een duidelijk beeld van de verwachtte opbrengst en de montage verliep soepel en vakkundig. Wij raden Zonnenrijk zeker aan!

Uitstekend geholpen

Uitstekend en vriendelijk geholpen door Frank in het traject van schouw tot plaatsing. Altijd bereid tot beantwoorden van vragen en meedenkend in passende oplossingen. Uit diverse aanbieders toch de keuze gemaakt voor Zonnenrijk en heb er tot op heden geen moment spijt van.

Vriendelijk en vakkundig personeel

Alles heel netjes aangelegd ook al was het een uitdaging. Montage binnen 2 weken zoals afgesproken. Het contact was prettig en de verkoper was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik ben tevreden

Keurig

We wilden in ons nieuwe huis opnieuw zonnepanelen. Na enkele offertes opgevraagd te hebben kwam Zonnenrijk als beste uit de bus. We hebben gekozen voor 12 panelen op schuin dak. Ons dak wijst precies naar het zuiden dus we hebben minimale verliezen. Installatie is keurig geplaatst. Bedankt mannen!

5 sterren

Helemaal tevreden met mijn zonnepaneleninstallatie! Ik wilde het graag voor de zomer geinstalleerd hebben zodat ik de zomer mooi nog mee kon pakken.

De enige die langskwam

Na een lange tijd van nadenken toch de keuze gemaakt om zonnepanelen te laten plaatsen. Verschillende offertes opgevraagd maar Zonnenrijk was de enige die langskwam. Het contact was zeer prettig en ze hebben goed werk geleverd

De zonnepanelen zijn correct geplaatst en doen het goed. De communicatie was uitstekend.

Ik ben tevreden

de panelen zijn naar behoren aangesloten. bedankt zonnenrijk

Turbinestraat 91

7556 RB Hengelo