Filters

8

Prima geholpen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

Tot nu toe slecht

Na het afsluiten van het abonnement bleek het niet te kloppen. Dat is netjes opgelost. Echter nadat alles was aangesloten klopt het abonnement nog niet, belofte van verkoop komt niet overeen met wat geleverd wordt. Ook loopt het beeld achter, fijn bij wedstrijden en dergelijke. Andere weten inmiddels bijna een minuut eerder wie er wint. Hierover gebeld en wordt uitgemaakt als leugenaar. Vervolgens al een storing gehad, waarop ik gebeld heb. Een dag later pas contact. Al met al alles behalve tevreden

  • Aanbevelen? Nee
6

snelle reactie en vriendelijkheid

snel geholpen met het probleem proberen op te lossen zoals de bestelling en service monteur, jammer was dat de instructie betreft het aansluiten van de kabels bij modem en router niet klopte. we hadden wel wifi maar geen internet. uiteindelijk heeft mijn zoon het opgelost. maar ondanks dat bedankt voor de snelle reactie en service (momenteel werkt alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Mijn TV gaf op een gegeven moment geen beeld meer. Je denkt dan natuurlijk aan een storing in het TV signaal, dus met Plinq gebeld. Had meteen telefonisch contact met een medewerker! Waar krijg je dat tegenwoordig nog? Met het signaal bleek niets mis te zijn. Medewerker heeft met veel geduld een aantal mogelijkheden met mij doorgenomen wat de oorzaak van de storing zou kunnen zijn. Uiteindelijk kwam hij met de simpele oplossing: Trek de stekker van de TV uit het stopcontact en stop hem er weer in. De TV startte opnieuw op en het probleem was opgelost!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben prima geholpen

Ik had zeer snel contact met een medewerker, die erg vriendelijk en deskundig was. Hij leidde mij telefonisch door de stappen heen om tot een oplossing te komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Een nieuwe laptop aanmelden in wifi ... maar waar doe je dat in de laptop. De helpdesk van Plinq heeft me prima geholpen. Hij nam alle tijd om een digibeet als ik door de software te begeleiden. Prima service !

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Door doe-het-zelf geknutsel in mijn FRIT!Box werkte mijn telefonie ⅖ niet meer. Bellen met de Plinq servicedienst bracht mij in kontakt met een zeer vriendelijke, geduldige en deskundige medewerker. Samen konden we snel het probleem oplossen. Na de uiteindelijke restart werd nog even gebeld om te controleren of alles nu goed werkte. Grote klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

probleempje -> bellen -> snel persoonlijk contact -> opgelost!

Probleempje met geluidsterkte werd snel opgelost na telefoontje met Plincq. Zo'n provider wil je hebben: snel bereikbaar en met persoonlijk contact!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd snel aan de lijn, altijd zeer behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en klantgericht bedrijf. Veel persoonlijker dan ziggo en veel behulpzamer

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Monteur Stan uitstekend duidelijke uitleg en goed werk

  • Aanbevelen? Ja
8

Was probleem van aansluiting internet

Goed geholpen maar was weekend dus 3 dagen wachten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen met oplossen van het probleem.

Kon geen Netflix contact maken via TV. Toen zelf van alles geprobeerd: stekker modem eruit en weer erin. Aan en uitzetten TV en Amino kastje. Toen helemaal geen internet en dus ook geen TV meer. Gebeld met PLINQ. Druk! Werd ongeveer 40 min later teruggebeld. Instructie van een van de medewerkers hielp. Stekker van Friz. box zat verkeerd. Tv aan en uit en alles deed het weer. Hele vriendelijke en geduldige medewerker!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle reactie op melding

Medewerkers reageren snel op meldingen en ook na reparatie wordt er nog contact opgenomen of alles naar wens is gegaan en of de storing is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en goed opgelost

Mijn zoon zit in een instelling in Heeze en heeft alleen wifi, nu werkte dat de laatste tijd wat minder. Wat voor hem lastig is want hij kijkt alleen naar Netflix en you tube en Disney+. het voorstel van Plinq was om er een kabel tussen de router en de tv te leggen. Zo gezegd zo gedaan en vanaf dat moment kan hij weer lekker tv kijken. Maandag na het weekend netjes een telefoontje van een medewerker van Plinq gehad of het opgelost was . Ik moet zeggen ik was tevreden en ook met de service erna. Plinq Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Probleem naar behoren verholpen

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
1

Ipad

Op tv helemaal geen probleem, maar tv kijken op mijn iPad is een drama. Al zo vaak gebeld met de helpdesk en ook steeds goed geholpen, maar als ik de volgende dag de tv op iPad wil gebruiken, werkt het weer niet. Heb er genoeg van. Er moet een andere oplossing komen en anders maar naar een andere glasvezel aanbieder!

  • Aanbevelen? Nee
10

Consequente oplossing!

Prettig en snel voor het probleem de oplossing ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle tel. bereikbaarheid en afhandeling.

Wegens niet kunnen ontvangen van 2tal BBC zenders gebeld naar Plinq. Snel bereikbaar. Probleem vlot opgelost. Hierna werd nog teruggebeld met de vraag of alles weer goed kon worden ontvangen. Super. Waar vind je zo'n serviceprovider: bij PLINQ!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam, meedenkend en oplossingsgericht!

Het duurde even voordat de neuzen dezelfde kant op stonden maar daarna werd het probleem positief en vol vertrouwen aangepakt. Met gewenst resultaat na een paar dagen. Fijn contact en optimistische uitgangspunten.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en duidelijk antwoord bij een probleem.

Snel en duidelijk antwoord bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De service is geweldig

Ik heb mijn abonnement verlengd en kreeg als bonus een gratis upgrade van 500Mbit naar 1000 Mbit. De upgrade was binnen een uur al actief en werkend. Ook heb ik al vaker contact gehad met de helpdesk en ik werd steeds prima geholpen. Al jaren heb ik de glasvezel in gebruik en ik heb nog nooit een seconde uitval gehad! Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Snel en prettig contact na de overstap naar Plinq. Smartcard wilde niet werken maar werd met 1 belletje zeer snel opgelost. Fijne medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

probleem prima opgelost

Mijn klacht over slechte tv ontvangst werd snel en vakkundig opgelost met het plaatsen van een nieuw modem met module.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen,zeer kundige hulp gehad.

Probleem met doorschakeling van de telefoon,direct opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Ben snel en erg goed geholpen en meteen is de klacht verholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Prins Hendrikstraat 9

7721 CZ Dalfsen

088 776 8444

[email protected]

Over PLINQ B.V.

PLINQ is een volledig zelfstandig serviceprovider actief in heel Nederland. Wij leveren al 20 jaar diensten zoals internet, telefonie en televisie aan particulieren, bedrijven en instellingen. Al onze diensten leveren wij volledig vanuit eigen huis. Hierdoor kunnen wij maatwerk leveren en bieden wij onze klanten maximale keuzevrijheid. Meer weten? Ga dan naar www.plinq.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.