Filters

10

Plinq is prima

In tegenstelling tot (alle?) concurrenten is Plinq WEL bereikbaar en lossen ze problemen op. Vriendelijk en men denkt mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

super tevreden

super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk

Niks aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Opnieuw goede service

Duidelijk instructie gehad met meteen resultaat

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werd adequaat, geduldig en vriendelijk geholpen.

In de zin hierboven heb ik precies gezegd, hoe ik werd geholpen. Vrienelijke groet. Rieny Somers

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie, uit hen zelf

We konden niet gebeld worden, daarom bij Plinq de vraag neergelegd of er storing was. Niet veel.later werd ik gebeld, en bleek mijn telefoon het weer te doen. De beller was ern medewerker van Plinq, die inderdaad aan het testen was of de telefoon het deed. Er was sprake van een storing en daar waren ze mee bezig. Het was zeer snel hersteld en werf daarvan meteen op de hoogte gesteld. Pluim voor Plinq, voor de snelle actiescènes het snelle herstel. Dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige reactie

Ondanks het feit dat ik de storing ondertussen zelf had verholpen en dat d.m.v. e-mail had gemeld, werd ik toch de volgende dag door de storingsdienst nog nagelbed of de installatie nog steeds naar behoren werkte. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De contacten binnen klantenservice verlopen goed. Er wordt ook nazorg geboden dwz er wordt persoonlijk geïnformeerd of een probleem wel of niet is opgelost. Er wordt ook verder gezocht als het probleem niet helemaal blijkt opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Plinq is een provider die goed bereikbaar is en van menselijke maat.

Uitgekeken op KPN waar ik problemen kreeg bij de uiteindelijke vervanging van de oude experiabox: slecht bereikbaar, geen toelichting op de toegezegde KPN12box (->zoek het zelf maar uit..). Op aanraden buurman naar Plinq: een openbaring! Snel, helder, behulpzaam en vriendelijk contact servicedesk. Installatie door Peter was ook zogezegd een feestje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mijn internet verbinding lag eruit, resetten van de router hielp niet. Het bleek dat er geen stroom stond op het Huawei kastje vanwege een defect stopcontact. Zeer snelle diagnose en nog sneller opgelost. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Ik werd geholpen door een Alleraardigste meneer die alle tijd voor me had en het probleem prima heeftbopgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Een geweldige provider die altijd met raad en daad bijstaat, een dikke 10

Wat het probleem ook is, een telefoontje naar Plinq en dat wat een probleem leek, is zo goed als meteen opgelost. Zelfs hoogwaardige technische capriolen zijn laatst voor mij uitgevoerd. Ik vind het wel leuk dit hier te vernoemen, dat bewijst hoe super goed het team van PLINQ is. Echt grandioos! Laatst juli 2023 hebben ze mij geholpen om een oude laptop (Dell latitude D600, nog draaiende op XP zonder updates gedurende 7 jaar) weer draaiende te krijgen op de Wifi verbinding. Deze laptop, heb ik nog in gebruik, om een rekening of een vereiste nauwkeurige* scan te maken met de HP Scanjet 2200C. Dan spreken wij over oude " meuk". (*nauwkeuriger dan het resultaat dat ik via mijn Smartphone kan krijgen). Ik deed dit al gedurende 7 jaar (sinds de pensionering van de oude laptop): offline. Ik maakte een scan met de Scanjet en zette die op een USB stick, via de Dell laptop en die gegevens nam ik dan weer via de USB over op mijn huidige laptop. Zo bedacht ik 4 juli, klaar met al mijn werkzaamheden: dit moet ook kunnen via Wifi en dan direct via een email vanaf de Dell laptop naar mijn gmail met de scan in een bijlage. Arme medewerkers van Plinq, maar niets was minder waar, ze begrepen direct ook wat mijn bedoeling was en vonden het een uitdaging mij hierbij terzijde te staan. Noodzakelijk was dan "in te breken" op mijn modem, waarvoor ik uiteraard graag mijn toestemming gaf. En zo hebben wij de stappen doorlopen. Hier en daar een update, wat instellingen veranderd etc. De technische ondersteuner van Plinq heeft steeds de instructies telefonisch aan mij doorgegeven wat ik in de laptop moest instellen en waarop te klikken. Dan spreek ik over echte hoogwaardige kennis! Dankzij deze technische ondersteuning van de medewerker van Plinq hebben wij (feitelijk zijn werk) geregeld dat ik met deze oude "meuk" emails kan versturen met scan(s) in de bijlage. Dus geen risico lopend met een USB stick die helaas geregeld falen, maar gewoon actueel werkend op de Wifi verbinding.

  • Aanbevelen? Ja
8

Stap voor stap hielp hij mij.

Ook een leek verstaat hij En neemt hij aan de hand. Wacht als hetnodigwas en geeft aan om weer terug te bellen als het niet doet wat hij voorspelt. Aardi geholpen. Dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super snel opgelost

Medewerker zeer kundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

In verband met het plaatsen van de zonnepanelen, had ik/de monteur de expertise van Plinq even nodig. Dit was een zeer fijn gesprek met tips. De monteur was blij verrast over de service. Dat wil ook wat zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Zeer attente medewerker

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Goed geholpen met instellen repeater fritzbox

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Na een korte uitleg van het probleem is Tom meteen aan de slag gegaan ,nam rustig de tijd om het een en ander uit te leggen en naar een paar handelingen had ik weer een prachtig beeld op mijn TV . Nogmaals bedankt Tom voor jou rustige uitleg en geduld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben altijd goedgeholpen.

Altijd goede uitleg. Nooit ongeduldig. Vriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima met ups en downs, altijd netjes geholpen

Prima geholpen door de service-desk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel terug gebeld na klacht

Op vrijdagavond gebeld, snel terug gebeld en mee gekeken. Daarna geen last meer gehad.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima gedaan

Probleem prima opgelost door handige monteur met kennis van zake

  • Aanbevelen? Ja
10

Zonder kosten geweldig geholpen

Door een combinatie voor internet en e-mail van Ziggo en Plinq ontstonden er problemen met de mailserver. Mocht lang komen met de computer en ben geweldig geholpen door de medewerkers van Plinq. Probleem volledig en tot nu blijvend opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het was geen eenvoudige storing, zat kennelijk in mijn laptop

Is door een medewerker ter plekke bij Plinq verholpen. Ik kreeg geen aansluiting op wifi.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

prima en vlot geholpen met het overzetten van de door verbind functie

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Prins Hendrikstraat 9

7721 CZ Dalfsen

088 776 8444

[email protected]

Over PLINQ B.V.

PLINQ is een volledig zelfstandig serviceprovider actief in heel Nederland. Wij leveren al 20 jaar diensten zoals internet, telefonie en televisie aan particulieren, bedrijven en instellingen. Al onze diensten leveren wij volledig vanuit eigen huis. Hierdoor kunnen wij maatwerk leveren en bieden wij onze klanten maximale keuzevrijheid. Meer weten? Ga dan naar www.plinq.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.