Meeste is goed

Goede ervaring met de behandelingen. Aardige mensen. Minder te spreken over dat de commercie steeds belangrijker wordt. Er wordt iets te vaak geprobeerd om een extra foto of een te frequente tandsteenbehandeling / controle te verkopen. Er wordt bv soms niet eens eerst gevraagd/ overlegd of je bv een foto of een fluorbehandeling wil. Fluorbehandelingen worden als je niet oplet er extra bijgedaan. De indruk is dat de gegeven adviezen ook door commercie worden gestuurd. Staat allemaal wel later voor een vrij hoog bedrag op de rekening. Alle details worden doorberekend. Kwaliteit is niet altijd meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nemen de tijd en zijn zorgvuldig

Zie titel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correcte behandeling en prima uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top service, tandarts praktijk als geen ander

Weer een mooi gebit in no-time met uiterste mate zorg en expertise

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er word veel aandacht aan de mensen besteed zodat je je op je gemak voelt.

Prima. Duidelijkheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

super vriendelijke mensen , en iedereen voldoet aan mijn verwachtingen .

Zeer vriendelijk en kundig personeel , iedereen doet zijn best . Ik denk alleen , nu ik de laatste twee maal ben geweest en ze iets te laat waren met de behandeling ! Je wordt niet geïnformeerd ? en dat kan mijn planning niet altijd hebben ,dat is wel een min punt. Mooi zou zijn als je er zit ,dat je kan zien hoelang je vertraging kan gaan duren zodat je actie kan ondernemen voor privé of werk !

Prettig

Prettige en goede behandeling mer veel uitleg war er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We dragen samen op een fijne manier de zorg voor mijn gebit.

Het meedenken van een jaarplan om mijn gebit mooi te houden is fijn. Ik ben heel tevreden over de adviezen die gegeven worden. De tandheelkundige zorg die geboden wordt vindt ik heel professioneel en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden. Deskundig en heel vriendelijk.

Prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mensen, behulpvaardig, weten waar ze over praten

Ontspannen

Ontspannen

Hele korte behandeling mondhygiëniste

Ik werd gebeld of ik wat eerder kon komen, dat kwam mooi uit. Toen ik werd opgeroepen liep ik mee met de mondhygiëniste. Ze was zwanger en had zo te zien weinig puf over (denk ik, ze reageerde niet heel vriendelijk) de afspraak duurt normaal altijd een half uur en dan zijn ze ook echt een half uur bezig. Zeker omdat ik al een tijdje niet bij de mondhygiëniste was geweest. Ik was binnen 15 minuten weer klaar... ik vond dit toch wel erg bijzonder en gek. Dit was nu de ervaring, bij de tandarts is het altijd prima voor elkaar, kan leuk met de kinderen omgaan en verteld precies wat hij gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Froukje is een kundige, geduldige, vriendelijke mondhygiëniste. Voel me zeer op mijn gemak bij haar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima verlopen en blij met eindresultaat

Operatie, de nazorg en het aanmeten van het nieuwe klik gebit is prima verlopen en ik ben blij met het eindresultaat

Snel, goed en vriendeljk

Ik werd snel geholpen en kon gelijk nieuwe afspraak maken. Kon ook nog afspraken verzetten.

in 1 woord super !!!

ging super, fijne mensen waar je snel op je gemak bent

geweldig

zeer snelle service en vakkundige hulp

Prima zeer ervaren behandeling

Goede ervaren behandeling

Klantvriendelijk

Veiligheid voor alles om maar geen almagaan binnen te krijgen bij het verwijderen bij het aanbrengen van een nieuwe vulling.

Professionele benadering

Positief voelt je serieus genomen

Tevrden

Vriendelijk en kundig

Erg tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Proffessionele aanpak van mijn angst voor de tandartsbehandeling

Goedebegeleiding tijdens de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn zeer goed om je gerust te stellen.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.