Professionele benadering

Positief voelt je serieus genomen

Tevrden

Vriendelijk en kundig

Erg tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Proffessionele aanpak van mijn angst voor de tandartsbehandeling

Goedebegeleiding tijdens de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn zeer goed om je gerust te stellen.

Heel goed.

De sfeer is heel goed wat echt heel fijn is! Juiste advies en snelle en professionele behandeling. Zoals het hoort. Ik heb eerder een andere tandarts bij jullie gehad waarbij ik mij enorm ongemakkelijk voelde. Ook bang werd dat ik hierdoor een angst voor de tandarts ontwikkelde. Nu is dat gelukkig niet meer zo, dus fijn dat je mag wisselen van persoon. :)

Altijd goed

Voel me op me op mijn gemak en ga stressvrij naar de tandarts.

Hele goede ervaring

Hele goede ervaring helpen je echt en kijken goed met je mee ook qua angsten. Ben zeer tevreden en raad echt iedereen aan om hier naar toe te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, ik ben angstig, hier wordt goed mee om gegaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig! mondhygiëniste en tandarts!

Na jaren zo weinig mogelijk bij een tandarts proberen te komen is deze praktijk een verademing. Ze luisteren heel goed naar wat je wel en niet wilt en nemen de tijd. Zeggen wat ze doen en wat ze doen is heel goed. Nu al weer jaren een goed gebit waar alleen ‘onderhoud’ nodig is. Top!

Vertrouwd

Ondanks de zenuwen die ik altijd heb voor de tandarts is het schoonmaken van het gebit weer prima gegaan en was daarna het bezoek aan tandarts Schipper binnen een paar minuten afgerond. En dat allemaal zeer klantvriendelijk en rustig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom speciaal uit België voor een super service!

Ik kom speciaal uit België naar de praktijk omdat er hier een super service en opvolging is. Iedereen is super vriendelijk! Alleen maar lof!

Rustig

Werd heel goed rekening gehouden met mijn angst. Pim was rustig, maakte grapjes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het loopt altijd uit, maakt niet uit hoelaat je de afspraak hebt

Altijd wanneer ik een afspraak heb, loopt het uit. Zoals deze keer ook 15 minuten te laat. Maar als ik eens te laat ben, kan ik een nieuwe afspraak maken + de rekening betalen. Er wordt geen rekening gehouden met afspraken die ik na de tijd kan hebben die ik daardoor mis. (Laatste keet heb ik meer dan een half uur gewacht, ik was toen net op tijd bij school om mijn kind op te halen)

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Hdlemaal tevreden

Uitstekdnde tandarts lieve zorgvuldige assistent en een top monhygienist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nadat ik jarenlang bang ben geweest voor de tandarts heb ik in 2019 de stap genomen om mijn gebit onder narcose te laten restaureren , bij het eerste contact werd voor mij al duidelijk dat het personeel erg vriendelijk en rustig is. Na de restauratie ook een prima controle en navraag over hoe het gaat. Sindsdien is na veel controles en behandelingen die erg rustig verlopen en met veel aandacht en duidelijkheid voor de patiënt mijn angst voor de tandarts redelijk afgenomen. Het is voor mij 50 minuten rijden maar dat heb ik er zeker 2x per jaar voor over..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Precies zoals ik het het liefste heb.

Professioneel, vriendelijk, geduldig, pijnloos.

Deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Fijn behandeld

Er werd goed geluisterd naar wensen en uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden over de behandelingen en klantvriendelijkheid

Al ruim 20 jaar zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van zowel de tandarts, de mondhygiëniste en bij de afsprakenbalie. Bij mijn laatste bezoek heeft de mongdhygiëniste de halfjaarlijkse controle uitgevoerd en tandsteenreiniging. Zij werkt heel nauwkeurig, is heel duidelijk in haar uitleg en verteld precies wat ze doet. Heel prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn angst is stukken minder

Net als velen was ik altijd super bang voor de tandarts. Afspraken maakte ik gewoon niet, puur uit angst Na de overstap naar Sneek gaat het stukken beter. Ze nemen alle tijd voor jou. Stoppen wanneer je dat aangeeft. En doen echt heel voorzichtig. Natuurlijk is en blijft het geen leuk uitje, maar ben tot nu toe nog elke keer trouw geweest en elke keer valt het weer reuze mee. Super blij met de overstap.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en deskundig geholpen.

Fijn en vlot geholpen

Fijn en vlot geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet echt vriendelijk aan de balie en altijd wachten

Tandarts en zijn assistent erg vriendelijk en goed! maar de mondhygiëniste daar heb ik geen woorden voor, altijd slecht en niet vriendelijk. Controles zijn erg kort, en communicatie op email en aan de balie zeer slecht.

Heel prettig

Mondhygieniste was zeer kundig en vriendelijk

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.