Was weer prima. Combinatie controle en mondhygieniste

Aardig en vriendelijk

Hele vriendelijke bejegening zodat ik mij op mijn gemak voelde.

Kundig

Klantvriendelijk, kundig

vakkundige behandeling

Ik had een probleem met een kies/implantaat. Dit werd gelijk verholpen en duurde daardoor wel veel langer, maar ik hoefde niet nogmaals te komen.

Geduldig en kundig

Ik werd tijdens mijn eerste afspraak goed geïnformeerd en alles werd duidelijk uitgelegd. Er wordt zelfs meer tijd voor je ingepland als je het spannend vind.

Prima geholpen

Klantvriendelijk en prettig

Goed verlopen

Rustige behandelingen en alles op zijn tijd.

Vriendelijk en kundig

Erg vriendelijk en rustig. Ook voor m’n dochter van 4 jaar een prettige ervaring met de tandarts!

Prima geen opmerkingen

Prima geen opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en informatief.

Behandelingen altijd naar wens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles wordt goed uitgelegd waar ze mee bezig is.

Slechte communicatie!

4 keer geweest en al vanaf het eerste moment aan de balie misverstanden in communicatie met onze vorige tandarts en dat bleef doorgaan in de volgende afspraken. Niet fijn als je daar komt met je kind die vreselijk angst voor de tandarts heeft en je steeds niet geholpen wordt! We voelden ons een nummer en niet serieus genomen. Wij komen nooit meer terug!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

geweldig

geweldig en zeer vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snel en goed geholpen door tandarts Schipper

Altijd correct geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijk en een patiënt gerichte behandeling

Vertrouwd en professioneel geholpen

Nieuwe gezichten doen hun best om het soepel te laten verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mooi op tijd, vriendelijk, goeie behandeling

Afspraken mooi op tijd, korte wachttijd. Vriendelijk. Behandeling tot volle tevredenheid.

Geweldig geholpen

Zijn zeer kundig en zeer vriendelijk personeel

Vriendelijk, kundig en betrouwbaar

Beste tandarts ooit. Had hiervoor grote angst voor mijn tandartsen maar nu totaal niet meer want deze mensen zijn zeer goed en vriendelijk. Ga zo door !!!

geduldig en vriendelijk

De laatste ervaring was het prettigst. De behandeling werd geduldig uitgelegd door de tandarts en dat vind ik erg fijn omdat ik toch wel onrustig in de stoel lig.. De behandeling door de mondhygiëniste heb ik eerder ook als zeer positief ervaren

Prima praktijk

Deskundige medewerkers, afspraken zijn op tijd, nette praktijk, goede uitleg over de behandeling, vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles gaat goed. Ik ben tevreden en blij dat ik de mogelijkheid had om van tandarts te veranderen binnen jullie praktijk. Nu heb ik een tandarts waar ik me goed bij voel en hem zou ik ook aanbevelen.

Snelle adequate behandeling

Er was een hoekje van mijn kies afgebroken. Ik werd zeer snel en vakkundig geholpen.

Ik was gefrustreerd

Ik wordt een paar dagen vóór mijn afspraak gebeld of ik 10min eerder kan komen. 9.40u ipv 9.50u. Omdat ik om 11u een vergadering in Joure had kwam dit mij goed uit. Na de mondhygiënist moet ik terug naar de wachtkamer. Hier tot 10.30u gewacht. Gevraagd waarom ik Gevraagd ben om 10min eerder te komen nu ik hier toch nog laat zit. Ass zou de tandarts vragen hoelang het nog duurt. Antwoord: 5min..inmiddels is het over 10.30u en ben hierop weggegaan. Kreeg nog wel een excuus. Dit is niet de eerste keer dat ik ben weggegaan. Weg halfjaarlijkse controle. Zo houd je wat oudere gebitten niet in stand lijkt mij.

Te laat geholpen

Ik had met mijn dochter om 13:00 een afspraak. Om 13:05 komt er een man binnenwandelen met een bak eten. Vervolgens gaat hij een ruimte in waar hij zich om kleed. Om 13:15 worden we eindelijk binnen geroepen (door deze meneer) Tussendoor is er niemand naar buiten gekomen dus ik snap deze vertraging niet. Als wij te laat komen, kunnen we een nieuwe afspraak maken en betalen

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.