Pragmatisch denken en doen

Nadat de behandeling behoorlijk uitliep bij mijn beoogde tandarts, werd mijn controle op zeer vakkundige wijze overgenomen door de mondhygiëniste. Dit kon omdat haar patiënt verlaat was. Scheelde mij veel tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer fijne tandarts, zeker voorin mijn geval angsten bij de tandarts! Altijd goed geholpen, wordt de tijd voor je genomen en zeker omdat mijn dochtertje nu ook mee gaat!

Fijne mondhygiëniste!

Voor het eerst ook de controle laten doen door de mondhygiëniste. Hele lieve leuke vrouw. Altijd leuke gesprekken met haar en ze legt goed uit wat ze gaat doen. Voor mij alleen maar pluspunten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als iets niet goed is meld ik het wel!

x

professioneel

Goede professionele behandeling met duidelijke uitleg en preventie aandacht

Vriendelijk en vakkundig

Zoals ik al aangaf, vriendelijk en vakkundig.

Topper

Ik kom hier nu 15 jaar. Was altijd bang voor de tandarts. Maar door Pim hoef ik mij niet te schamen, want ik heb een zwak gebit. Ik zou iedereen die bang is naar Pim verwijzen.

B

B

Veilig gevoel

Ik kom met plezier in de praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, altijd een goed verzorgde praktijk!

Ik wordt ook altijd blij van de niet academische houding van de behandelende mensen. Er wordt op zeer menselijk niveau met de cliënt omgegaan. Dikke pluim!

Fijne tandarts

Goed en kundig personeel maar ook vriendelijk

Klantvriendelijk

Vriendelijke en professionele behandeling

Ben tevreden.

Ben tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige omgeving en vriendelijk! Ook heel behulpzaam.

Prima geholpen

Alles mooi op tijd.

top

Een praktijk die voor angst patiënten zoals ik helemaal geweldig is. Er wordt naar je geluisterd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig en zeer ervaren behandeling

Duidelijke antwoorden op mijn vragen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een keurig uitgevoerde controle.

Er wordt duidelijk uitgelegd wat er bij de controle aangetroffen wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend geholpen door Irene!

( zie hierboven )

Vriendelijk en kundige mensen

Heel goed ! Op tijd aan de beurt en vriendelijke mensen

zeer tevreden

altijd snel en volgens afspraak behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima ontvangst. goede uitleg. goed geholpen

zie boven

Alles prima gegaan

Keurig op tijd aan de beurt. En prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, pijnloos, vriendelijk en belangstellend!

Dhr.Schipper is al jaren mijn vaste tandarts. Altijd vriendelijk en in voor een praatje voordat hij "aan het werk" gaat. Na afloop: alles weer onder controle!

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.