Nieuwe tandarts, prima!

Tip: de volgende keer wel op tijd beginnen!

goed bezig

zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jaarlijkse controle weer ontspannen ervaren

Samen met mijn kinderen zijn we hartelijk ontvangen, zijn we kundig geholpen en vinden met name de kinderen het ook niet erg om een tandarts bezoekje te doen.

Goed en vriendelijk personeel

Wat ik wel jammer vind is het volgende: Mijn prothese is stuk en moet gerepareerd worden. Ik ben wezen "happen" en het geheel is opgestuurd en komt waarschijnlijk vrijdag terug. De tandtechnicus had het vrijdag erg druk dus wist niet of het lukte het vrijdag nog af te maken, mijn vraag is, wordt er dan geen tijd voor "afmaken" gereserveerd op de dag dat je weet dat het pakketje binnen komt

Dik tevreden

Heel tevreden over deze tandkliniek! Mijn dochters worden hier heel goed geholpen en er wordt nauwkeurig gewerkt. Afspraken maken gaat niet altijd even soepel en worden ook nog weleens geannuleerd door de kliniek zelf. Dan schuift de afspraak zomaar twee maanden op.

Prettige en vriendelijke werkwijze

Ik word gezien als individu, persoonsgericht en meedenkend. Mijn angst is in enkele jaren verminderd van niet durven zitten naar ontspannen naar controles

Prettige praktijk

Kundige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima Alleen de mondhygiëniste zou me terug bellen Na overleg met de tandarts heeft ze niet gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, met aandacht, goede uitleg, goede behandeling van Sjoukje de mondhygiëniste en de tandarts.

Altijd goede ervaring

Zoals gewoonlijk perfekt

Deskundig en aardig.

Prima ervaring met de specialisten die erg vriendelijk en deskundig zijn.

Prettig

Prettig en vriendelijke medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ontvangst, behandeling en eindresultaat prima

Praktijk is altijd goed

Kon direct merken dat het een andere tandarts was een hork van een vent niet iemand waar ik graag bij terug kom de afspraak was wel super dat het zo snel kon

Vriendelijk, aangenaam, professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed vakkundig en netjes geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandarts is altijd vriendelijk en duidelijk. Ik vind het erg prettig hoe zij te werk gaat.

Uitstekend!

Goede uitleg, begeleiding en nazorg. Kortom: Uitstekend!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd bij acute pijnklachten heel snel en goed geholpen.

Duidelijke uitleg door tandarts over wat hij ging doen en bijna pijnloze behandeling gehad.

Top tandarts

Vriendelijk , op afgesproken tijd aan de beurt. Er wordt naar je geluisterd. Sins ik bij de tandheelkundige kliniek zit ga ik niet meer met tegezin naar de tandarts.

goede tandarts

vriendelijke mensen met een luisterend oor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bereidwilligheid om een probleem op te lossen.

De afgelopen jaren heb ik goede ervaringen met deze kliniek. Ook als even iets niet goed is, wordt dit altijd weer naar tevredenheid opgelost.

Prima tandarts

Hele vriendelijke mensen die hier werken. Hebben ervaring met angst voor de tandarts daardoor heerst er rust en kalmte. Ze nemen echt de tijd voor elke patiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word keurig geholpen en het resultaat is naar tevredenheid.

Sinds drie jaar onder behandeling bij Post en een meer dan grondige renovatie ondergaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed werd goed uitgelegd wat of de vlgd stap was

Kon snel geholpen worden. Hoefde niet lang in wachtkamer. En werd goed uitgelegd wat of de vlgd stap is.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.