Ondanks mijn enorme tandartsfobie ga ik weer.

Fijn en kundig geholpen. Er wordt rekening gehouden met mijn angst. Na een renovatie onder narcose, durf ik nu weer op controle te komen en de mondhygiëniste kan gewoon haar gang gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig. Er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren en er wordt tijd en aandacht geven aan de patiënten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tanden zien er weer goed uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd heel snel geholpen nadat mijn tand er uit viel.o

Heel goed!

zorgvuldig, efficient en goed.

Prima, efficient

Zowel de tandarts als de mondhygiëniste erg veel aandacht. Stelden vragen en legden uit wat ze gingen doen en zagen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Secure en vriendelijke tandarts!

Stelt je op je gemak en gaat secuur te werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst en correcte behandeling.

Prima bevallen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige en goede behandeling door mondhyginieste

Net zoals eerdere bezoeken heeft de mondhyginieste weer mijn gebit grondig en vakkundig schoongemaakt.

Eindelijk weer vertrouwen

Door Dhr Schipper durf ik na jaren weer met vertrouwen naar de tandarts. Zeer slechte ervaringen door o.a. de schooltandarts in het verleden. Kan hem iedereen aanraden met een fobie voor de tandarts!

Ik word vriendelijk bejegend

Ik word prima behandeld

Vriendelijk en meedenkend

Altijd de mogelijkheid om te overleggen en eigen inbreng te hebben. Er wordt mee gedacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals altijd heel erg fijn

Ze nemen de tijd voor je en stellen je gerust

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt zeer fijn behandeld en ze nemen de tijd voor jou. Het voelde zeer fijn en er heerste een fijne sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen met duidelijke uitleg

Tot nu toe prima geholpen en het was fijn om in een aparte ruimte voor en na de operatie te vertoeven.

Pijnloos

Dhr F.Post is echt een super tandarts samen met zijn assistente. Ik zit nu 1.5 jaar bij deze tandarts en heb nog geen pijn gevoeld na al die behandelingen. Ik ben echt blij dat ik bij dit team in behandeling ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts die de tijd neemt

Erg Positief

Zie onderstaand

Kundig personeel met een goede uitleg en stipt op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles ok! Goede uitleg door de mondhygiëniste bij alles wat ze deed.

Gerustgesteld

Ze zijn deskundig en stellen je heel erg op je gemak. Vertellen stap voor stap wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct en vriendelijk geholpen!

Er wordt tijd gemaakt voor de patiënt en goed uitgelegd wat er gedaan gaat worden!

Heel veel geduld

Ik ben ziek en af en toe heel ver weg. Hij had heel veel geduld bij het op vullen van het gebit.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.