Geen last van kokhals reflex

Meestal heb ik erg last van het kokhals reflex, vooral achter in mijn mond of als mijn tong aangeraakt wordt. De laatste keer had ik nergens van en ik was nog wel verkouden.

Prettige sfeer

Ik vind de tandarts vriendelijk en rustig, geeft eerlijk advies. De mondhygieniste is positief en houdt rekening met wensen. De baliemedewerkers zijn ok heel vriendelijk. Kortom, heel tevreden

Goed en professioneel personeel

Soms denk ik dat ze wel eens teveel behandelingen willen doen en denk ik waarom de tandarts en mondhygiëniste dat kan toch ook een persoon doen.

Snelle en vertrouwde dienstverlening

Amper wachttijd en vertrouwde plek. Altijd vriendelijk en fijne sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vond de nieuwe tandarts goed, hopen zijn zijn vul kwaliteiten ook beter als de vorige. Hij dacht ook mee met de behandeling van mijn zoontje, de assistente vond ik wat minder mee denkend in belang van het kind

uitstekend

n.v.t

Goed bezig ga zo door

Geen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top behandeling en vriendelijk normaal personeel.

Ben goed geholpen ontspannen sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele aardige en geduldige tandarts en assistent, die weten wat ze doen.

Het is voor mij nooit leuk om naar de tandarts te gaan( angst) maar na de tijd valt het mij altijd weer mee. Ze weten je goed gerust te stellen. Ook voor de kinderen heel duidelijk wat ze gaan doen!

Grandioos

Voor het eerst in 35 jaar pijnloos 3 kiezen hersteld echt blij , ook geen verdoving nodig gehad echt top. Ben echt blij heb echt angst maar blij met deze mensen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wachttijd was zeer kort en ben snel en vakkundig geholpen.

Wachttijd was zeer kort en ben snel en vakkundig geholpen.

Prettig en professioneel behandeldd

Prettig en professioneelbehandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige mensen met veel kennis

Mijn ervaring is goed hier

Deskundig

Vriendelijk, deskundig.

Prima, straalt vakmanschap uit

- mijn allergie voor antibiotica was op het moment van uitschrijven van een recept niet bekend.

Goede behandeling en uitleg

Je wordt vriendelijk ontvangen en alle handelingen worden goed uitgelegd.

Prima!

Prima!

Vriendelijk en geduldig

Tandarts Schipper stelt je gerust. Legt geduldig uit, geeft alle stappen goed aan. Maakt zo nu en dan ook een grapje.

Gewoon goed

Wordt altijd goed en vriendelijke geholpen. Ben hier terecht gekomen na een tandarts die zijn beroep niet meer uit mocht voeren. Mijn gebit is nu weer prima in orde!! Dus alleen maar lof voor deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts schippers legt goed uit wat hij doet. Hij is ook respectvol naar de klant.

De heer Schippers is een fijne tandarts. Vind hem beter dan tandarts Post. Post probeert vriendelijk te zijn maar het komt over, het is omdat het moet maar anders zou hij het niet doen.

Twee duimen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige mensen, maar veel misstappen maken ze

Ik zit nu een paar jaar bij deze tandartsenpraktijk. Enigsinds noodgedwongen omdat we zijn verhuisd. Nooit eerder problemen gehad bij m'n andere tandarts. Echter bij deze/jullie is er - ruim 5 x een afspraak verplaats - als je zelf je je kind ziek meld, je een dreigbrief krijgt dat je de eerste volgende keer moet betalen (ook als ik zeg, prima dan neem ik wel een ziek kind mee, want dat mocht destijds ook niet). - onduidelijke communicatie in nabehandeling - pijn na behandeling (nooit eerder gehad)

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen door de mondhygiëniste

Altijd op tijd, neemt ook de tijd voor je. Alles wordt rustig uitgelegd zodat je heel relaxed de behandeling kan ondergaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling, op tijd en met duidelijke uitleg

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.