Mondhygieniste is vriendelijk, legt uit wat ze doet. Ook op mijn vragen. Bij de tandarts stond ik zo weer buiten.

Aandacht

Zowel bij de tandarts (Pim) als bij de mondhygiëniste de volle, persoonlijke aandacht. Er is tijd voor je. Ik beveel tandarts Pim Schipper zeker aan, ook voor kinderen. Ik heb een andere ervaring met tandarts Post, vandaar dat ik de naam van mijn tandarts ook expliciet benoem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De eerste kennismaking met introgesprek was goed.

Verder nog geen behandeling gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Schippers, is een vakkundige tandarts, die tevens alles goed uitlegt en nooit gehaast is maar altijd de tijd neemt. heel erg tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede communicatie en goede behandeling

IK ga zelf niet zo graag naar de tandarts, door verkeerde behandelingen in het verleden. Maar bij de controle bezoek was de tandarts rustig en deed met goede uitleg en duidelijke taal wat er ging gebeuren en stelde me gerust.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voorzichtig en goed afgewerkt met weinig napijn

voor half jaarse controle verstandig om te doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en mondhygiëniste prima. Zonder overleg afspraak verzet! Slordig, argument: geen gehoor. namen niet de moeite om het antwoordapparaat in te spreken!

Niet tevreden

Niet tevreden over met name het contact tussen patiënt-tandarts en de organisatie. Nu ruim 2 jaar verbonden aan deze praktijk: elke controle, elk bezoek een andere tandarts toegewezen gekregen. Daarnaast zou het controle bezoek tandarts in combinatie gepland worden met mondhygiëniste (aangezien ik een goed gebit heb en niet veel aanvullende zorg nodig heb, zou dit 1x per jaar gepland worden en meteen achter elkaar). Maar dit wordt telkens afzonderlijk van elkaar gepland. Wel tevreden over de kennis en kunde van de tandartsen zelf. Niet tevreden over het contact met de tandartsen: bepaalde vragen niet serieus nemen, terwijl het echt gelegitimeerde vragen zijn. Dit laatste was het geval bij Post. Ik denk echt dat jullie een goede praktijk zijn, met kundige mensen. (Een beetje meer meegaan met de tijd en open staan voor andere zorg en ideeën is wel een aanrader). Ik vermoed dat ik het telkens net niet getroffen heb (wisselingen tandarts, etc.). Maar ik ga wel op zoek naar een andere praktijk.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundig ,vriendelijk en geduldig.

Angst voor de tandarts, hierdoor ben ik jaren niet naar de tandarts geweest. Op internet gezocht.ik kwam uit bij tandheelkunde Sneek. Nooit 1 moment spijt gehad.

Geen informatie

Slechte informatie over het behandel plan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Overall deskundig en voldoende aandacht en overleg

Geplande afspraak werd een kwartier later maar ruim voldoende uitleg en prima behandeling . Deskundig en vriendelijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot en keurig uitgevoerd door deskundigen.

Goede afspraken, maar wel op tijd, te maken.

Goede uitleg gehad

We hebben fijne uitleg gehad

heel fijn

Aardige mensen, luisteren naar je. Heel vriendelijke tandhygienist

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede voorlichting vooraf, wist wat ik kon verwachten. Één punt ter verbetering: nazorg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de tandarts werd ik prima geholpen en geadviseerd.

Zie boven.

ruim voldoende

ik kom regelmatig bij mondhygyniest vindt haar heel belangstellend en meelevend

Goede behandeling

Goede tandartsassistente, heel deskundig, goed geholpen, vriendelijk, ook de balieassistent was behulpzaam.

belevend

Ik ben zeer tevreden.

Super fijne tandarts!

Dr. Schipper heeft mij van mijn angst afgeholpen en zijn super rustig en aardig geweest en gebleven!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kom met pijnklachten,afspraak eind januari

Keer op keer, voel ik mijn niet serieus genomen. Ik heb angst en pijn. Dan is mijn eerst afspraak over 2,5 maand?? Zelfs deze test, dwingt mij om mijn gegevens te delen, of ik kan geen feedback sturen. Als je objectieve feedback wil, doe het dan anders.

Altijd prima

Had een hekel aan de tandarts maar na een gesprek 16 jaar geleden met Dr Post op een open dag heb ik nu 15 jaar een inplantaat in mijn onderkaak en nooit geen problemen gehad Ga elk jaar met genoegen naar de tandarts in Sneek

Vertrouwenwekkend

Goede voorlichting rondom het op te stellen behandelingsplan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn en prettig contact en zeer belangstellen

Mooi op tijd behandeld en een prettig en belangstellend contact met Sjoukje

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.