Prima behandeling, correct uitgevoerd

Prima behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk en keurig op tijd.

Vriendelijk personeel en goed geholpen. Er werd gevraagd en geluisterd.

Ging perfect

Professionals, volledige vertrouwen.

Alle stappen van binnenkomen Eerst welkoms gesprekje Duidelijk aangevend wat er gedaan wordt Of moet worden gedaan Inplannen vervolg afspraken aan de balie bevestigd over mail , met remainder enkele dagen voor afspraak Fantastisch concept

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima en deskundige behandeling, vriendelijke bejegening.

Omdat ik in de loop der jaren behoorlijk angstig was geworden voor tandartsbehandeling was ik iedere keer erg gespannen voor een afspraak. Helemaal niet nodig want toen ik bij m'n huidige tandarts aangaf waar ik last van had werd ik begripvol en vriendelijk gerustgesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was weer top.zoals gewoonlijk weer goede en duidelijke communicatie. Zeer vriendelijk medewer6

Sjoukje is heel goed.

Sjoukje is heel goed.

Prima, deskundig en nauwkeurig

Welkom door assistente voelt goed...meestal een behandeling door haar daarna contrôle door de tandarts..nu alleen contrôle. Hij was tevreden..goed gevoel weer naar huis. Prima!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg

Door juiste uitleg weet je wat er gaat gebeuren. Vervolgens goed geholpen en zonder al te veel pijn gehele gebit weer keurig gereinigd.

Ik rij vanuit Brabant naar Sneek dat zegt genoeg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nette praktijk. Vriendelijke medewerkers, goede tandarts

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed begeleid en goede behandeling

Snelle afspraak kunnen maken

Professioneel behandeld, maar weer een implantaat verloren (afgestoten)

Toppie

Te lang moeten wachten

Ie lang moeten wachten voor dat ik aan de beurt was

Prettige behandeling

Afspraak op tijd. Behandeling precies zoals afgesproken. Post heel vriendelijk!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot geholpen en vriendelijke behandeling.

Dr Schipper is een vriendelijke arts. Was alleen controle dus vlot klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandheelkunde Sneek is fijn, maar…

Ik vind de wachttijden bij Tandheelkunde Sneek vaak erg lang. Afgelopen afspraak zat er een halfuur tussen de mondhygieniste en de tandarts. Vervolgens was ik met twee minuten uit de stoel van de tandarts

Professioneel en vriendelijk

Zoals gezegd. Professioneel en vriendelijk. Van receptionist tot tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, duidelijk, geen gedoe.

Geen onnodig tijd rekken of onnodige behandelijk. Duidelijke uitleg omtrent eventuele behandeling. Fijn dat ik altijd dezelfde tandarts heb.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kwam binnen met kiespijn. Er werd een gaatje geconstateerd. Gelukkig kon het gelijk verholpen worden. De tandarts nam rustig de tijd en legde goed uit wat er ging gebeuren, met hier en daar een grap haha

Altijd vriendelijk en competent

Vriendelijke en goede behandeling. Er wordt veel rekening gehouden met mij als patiënt. Duidelijke uitleg en goed advies.

wordt goed geholpen

wordt het liefst geholpen door het zelfde mond hygieniste en meestal lukt het wel .vertrouwelijk en makkelijker voor mij in omgang.de laatste persoon die mij behandeld heeft is Irene maar ken haar achternaam niet .vandaar als laatste persoon ingetoetst als I. de bruin van Irene.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo als altijd geweldig geholpen

Is prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen zowel balie als behandelend tandarts

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.