Perfecte behandeling. professioneel en sociaal.

Ondanks de pijn en angst voor een tandsteen begandeling ga ik altijd met een goed gevoel naar huis. De mondhygiëniste doet haar werk zorgvuldig en houdt voortdurend rekening met de ongemakken van de cliënt.

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kalm en rustig en goede uitleg wat er ging gebeuren!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks angst weer gerustgesteld en goed geholpen

Zeer kundige praktijk en wordt goed op mijn gemak gesteld ondanks mijn angst/ zenuwen iedere keer

Professioneel, correct en vriendelijk

Heel rustig..

Was 7 jaar niet geweest. Toen hier gekomen. Was meteen heel rustig en vertellen wat ze doen .

GOED

Zeer vriendelijk, denkt mee

Prima behandeling

Lieve mondhygiënist en behandeling duidelijk

Optimale service

Plezierige ontvangst, vakkundig personeel en gedegen advies. Kortom: optimale service bij Kliniek Tandheelkunde in Sneek!

Fijn en relaxed

Een rustige en fijne omgeving

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

knap staaltje ,iemand welke zijn vak verstaat !

had een afgebroken kies ,was fruit aan het eten toen een pit er voor zorgde dat kies afbrak. deze zat in het zicht ,ik heb gebeld en kon na enkele dagen langskomen. ze hebben de kies weer kunnen maken wat ik behoorlijk knap vond en naastgelegen amalgaanvulling vervangen alles onder verdoving , ik heb geen pijn ervaren ook na de tijd niet en daar was ik van onder de indruk .

Prettige benadering van iedereen

Vakkundig, vriendelijk

Probleem gehad met spontaan een vulling verloren, een afspraak gemaakt voor een nieuwe vulling, vakkundig weer een nieuwe vulling gezet. Altijd vriendelijk, je word op je gemak gesteld.

goede service

zeer goede en vriendelijke medewerkers, ik voel me erg op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak met mondhygieniste Ivm angst voor de tandarts wordt ik door haar daarin prima begeleid. Het heeft erin geresulteerd dat ik nu zonder angst in de tadartsstoel zit.

Gebitsprotese aanpassen,, toppie

Gewoon Goed !@

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke personeel. En je bent zeker in goeie handen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als plezierig en aangenaam, altijd vriendelijk en correct.

Als plezierig en aangenaam: altijd vriendelijk en correct.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

100% aandacht voor de klant.

Met je mee denken en oplossings gericht handelen. Geeft een prettig en veilig gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik wordt altijd plezierig en met deskundigheid behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mondhygiëniste. Zegt wat ze doet en pijnloos

Plezierige ervaring gehad

Plezierige ervaring gehad

top kliniek en vriendelijk

top kliniek en vriendelijk

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.