Ik zie er altijd tegen op om naar de tandarts te gaan , als er een grote behandeling gedaan moet worden, nu een wortelkanaalbehandeling, maar de tandarts en de assistente vangen mij altijd geweldig op , ze nemen de tijd om alles uit te leggen en werken toch wel snel , ik heb het weer overleefd, en achteraf valt het altijd mee , gelukkig

Kundig personeel.

Kundig en vriendelijk personeel.

Goede expertise

Prettig ontvangst en correcte en deskundige behandeling. Duidelijk uitleg en check van evt. Tand problemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wordt altijd op mijn gemak gesteld!

Ik wordt goed geholpen en ik kijk er niet meer tegenop om naar de tandarts te gaan. Kom er al een aantal jaren en zal het iedereen aanbevelen.

Professioneel, vriendelijke praktijk

Professioneel en vriendelijke praktijk!

Duidelijk verhaal

Goede en vlotte service en een duidelijk verhaal

Dik in orde.

Zoals alle vorige behandelingen was ook het deze keer ‘dik in orde’. Heel professioneel. Vriendelijke medewerkers. Zoals je het mag verwachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je voelt je direct op je gemak.

Ik was heel lang heel angstig, echt extreem. Door de fijne benadering en duidelijke uitleg ga ik nu met plezier naar de tandarts.

goede en vriendelijke behandeling

deskundige en vriendelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Als (voormalig) angstpatiënt ga ik weer zonder vrees naar de tandarts.

De bekwame en kalme medewerkers zorgen in een rustgevende omgeving dat ik geen voor-angst of slapeloze nachten meer heb als ik een afspraak bij de tandarts heb.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn ervaring in 1 zin, ... uitstekend !

De praktijk is goed toegankelijk, en dat is voor mij belangrijk, omdat ik een aantal jaren geleden een hersenbloeding heb gehad, waardoor ik nu nog altijd afhankelijk ben van een rollator, (linkszijdig uitval), Nog belangrijker is dat het team kundig, maar ook geduldig en erg vriendelijk is. Ze houden rekening met me, in de zin van : dat als ik een dubbele afspraak heb, halfjaarlijkse controle tandarts, en mondhygiëniste, dat ik dan niet van stoel en kamer hoef te wisselen, maar dat ik dan in de stoel van de mondhygiëniste kan/mag blijven zitten, zodat de tandarts daar de controle doet. Verder overleggen ze altijd duidelijk over een eventuele behandeling ; wat de mogelijkheden zijn, of dat er een andere optie is. (daarnaast is de sfeer onderling is ook zeer goed, dat is te merken en leuk om te zien)

Dikke prima

De vragen die werden gesteld kwamen duidelijk van een lijstje af (protocol), maar konden ook net anders gesteld worden. Het voelde zo wat als n overhoring. Verder werd er zeer geduldig omgegaan met mijn kinderen, die kunnen niet wachten om weer naar de tandarts te gaan.

Geen angst meer.

Vertrouwen in de mensen die hier werken. Rustig, aardig en daardoor geen angst meer om naar de tandarts te gaan.

Wederom een nieuwe tandarts

De tandarts roept enkel maar termen die de normale mens niets zegt tegen de assistente. Hierdoor heb je geen idee wat er aan de hand is en mag je wel langs de receptie om twee afspraken te maken. Vorige keer dat dit zo ging zei de mondhygiënist waarom kom jij hier want dit ene beetje tandplak had de tandarts ook wel kunnen verwijderen. Maw ook de collegae zelf vinden er wat van. Geen idee waarom nu een vulling en ineens een kroon geplaatst moeten worden maar omdat je maar vertrouwen moet hebben maak je maar de afspraak.

Prima ,zowel behandeling en afspraken

Ja efficiënt,correct

Goed, vriendelijk

Goed advies geruststellend luisterend naar de cliënt rekening houden met de gebreken van de cliënt

Geduldige tandarts

Geduldig met mij en de assistente want zij had nog veel aamwijzingen nodig van de tandarts. Dat maakte voor mij dat de uitdaging wel wat groter was omdat de behandeling nu meer tijd koste. Wel alle begrip er voor zij moet het toch in praktijk leren maar voor patiënten die wat moeite hebben met een bezoek aan de tandarts niet ideaal.

Fijne tandartspraktijk

Fijne tandartspraktijk met aardige en kundige medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

controle tandarts vlot. mondhygienist duidelijk rustig fijne goede behandeling

Super aardig en deskundig

Fijne tandarts, en super goede mondhygieniste, kortom, fantastisch team, met liefde en aandacht voor de klant

Ontspannen

Ik ben altijd super bang om te komen. Maar ik word zo fijn op mijn gemak gesteld. Top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom er 1x per jaar. Altijd optijd van afspraak geholpen,en als het uitloopt dan word het optijd en netjes aan de mensen mede gedeeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles onder één dak met betrekking tot tandzorg is nooit verkeerd. Prettige mensen. Bereikbaarheid en online zaken kunnen regelen meer plaatsen in deze tijd. Beperkte telefonische bereikbaarheid en online zelf afspraken regelen zou de score aanzienlijk verhogen. Althans voor mij

Zorgvuldig, vriendelijk en correct

Nu een aantal keer dezelfde mondhygieniste en ze kent je, houdt dossier goed bij. Ze legt uit wat ze doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een tandarts met een schrikbewind

Als je al tandarts angst hebt is het niet aan te bevelen om naar deze tandarts te gaan

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.