Keurig op tijd en pijnloos geholpen

Verder niets aan toe te voegen

Pim stelt je gerust

Perfect en snel

Snel en perfect

rustig en goede uitleg

rustige benadering en goede uitleg wat er gaat gebeuren

Snelle behandeling

Behandeling was snel. Moest wel een tijdje wachten voordat ik werd behandeld

Geweldig geholpen

Altijd mooi op schema

Ga er nooit met tegenzin naar toe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede manieren en vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Korte wachttijden en vakkundig personeel

Ik had een zeer grote angst voor de tandarts, en dankzij de rustige en geduldige aanpak is mijn angst bijna verdwenen. Ik ga echt nog niet fluitend de praktijk in maar zit niet meer uren van te voren in de zenuwen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, rustige en goede tandarts.

Door hem heb ik weer vertrouwen gekregen om naar de tandarts te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke, grondige en zorgvuldige behandeling

Ik ben vriendelijk ontvangen en heb volgens mij een grondige en zorgvuldige behandeling gehad.

geweldig

geweldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Irene is een geweldige mondhygiënist!

Irene is een buitengewoon bekwame en vriendelijke mondhygiëniste. Haar professionele aanpak en zorgvuldige behandelingen zijn indrukwekkend. Ze creëert een comfortabele sfeer, waardoor je je direct op je gemak voelt. Irene's expertise straalt door in haar werk, wat resulteert in een grondige en effectieve mondverzorging. Ze is absoluut de juiste keuze voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige mondzorg met een glimlach. Ik ben zeer tevreden met haar diensten en raad haar van harte aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling mondhygieniste duidelijk, vakkundig en vriendelijk. Idem controle tandarts.

zeer vakbekwaam

Al jaren onze tandarts voor ons hele gezin.

Professioneel en goed.

Zowel de tandarts en mond hygiëniste zijn erg goed. Ik maak altijd een dubbele afspraak en dat sluit mooi op elkaar aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was een prima behandeling.

Prima geholpen.

Te lang wachten

Als je op tijd bent op je afspraak moet je meestal wachten en dan zit je zo 15 tot 20 minuten te wachten in de wachtkamer tot dat je aan de beurt bent.

Vakbekwaam

Professioneel personeel ben erg tevreden

Altijd vriendelijk

De tandarts is altijd erg vriendelijk en hij houdt rekening met je angst.

Prettig, vriendelijk en duidelijk

Ik werd vriendelijk en op tijd ontvangen, Tandarts Ben vertelde precies wat hij gi g doen en vroeg regelmatig even toestemming wat zorgde voor een veilig gevoel. Daarnaast noemde hij naast het jargon aan de assistente ook direct de uitleg aan mij en dat is prettig want anders denk ik dat er van alles aan de hand is. Ook vroeg hij naar de gemaakte foto’s van vorig jaar om zijn bevindingen te checken en dat leidde er ook toe dat een behandeling nu nog niet gedaan hoefde te worden. Dat scheelt weer in de kosten. Ik kreeg goede en duidelijke adviezen. Het hele consult getuigde van kennis en was prettig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mensen en er wordt goed uitgelegd wat er gebeurt.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk, maar zeer bekwaam en professioneel.

ter info: de laatste persoon die mij behandeld heeft was dhr. Ben Post

zeer goed

er wordt goed rekening gehouden met de patient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima uitleg en geduldig voorkomen met persoonlijke aandacht.

Positief ondanks nervositeit.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.