Goede zorg

Deskundige medewerkers en erg vriendelijk met bruikbare adviezen en tips

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd goed behandeld en er word altijd duidelijk vertelt wat er gaat gebeuren wat ik fijn vind.

goed bezig

goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met de mondhygiënist prima ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt naar je geluisterd, je kan alles vragen. Tevreden over behandeling.

Vriendelijk.

Er wordt voldoende tijd genomen.

Erg snel

Ik heb misschien 2 minuten in de stoel gezeten en was goed gekeurd, alles in orde. Erg blij mee.

Snel geholpen

heel goed

Niet luisteren naar patiënt

Word niet geluisterd, als ik aangeef iets niet te willen toch doordrammen, dat het nodig is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De controle was erg kort.

Ik kwam voor een jaarlijkse controle en normaal wordt er langs alle tanden en kiezen gecontroleerd en in dit geval heb ik het gevoel dat niet gebeurd is, want het was zomaar voorbij.

Dikke prima!

Zag er altijd enorm tegenop om naar de tandarts te gaan. Dat wordt hier goed begrepen. Ze nemen de tijd voor je. Voel me met op m'n gemak!

vakmanschap en sympathiek

vakmanschap en sympathiek

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geduldig en aardige tandarts

Er word geluisterd..er word voorzichtig behandeld. Pijnloos. Super dus

Was weer prima

Aardige en deskundige mondhygieniste.

Prima geholpen

Prima geholpen. Ook flexibel in verzetten als de afspraak plots ongelegen komt.

Geluisterd naar mijn klacht

Nieuwe tand zat niet goed aan het bestaande gebitje, volgende dag goed hersteld

Uiterst geschikte tandarts

Ik kwam voor herstellen van een uitgevallen vulling. Door griep was mijn tandvlees ontstoken en had ik dus veel pijn in mijn mond. Ik keek niet uit naar de behandeling maar ik heb er weinig van gemerkt. Het plaatsen van de verdoving vernam ik bijna niet. Al met al een opluchting.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel veel aandacht en dame werkt precies

IK werd ontvangen door de mondhygieniste zelf. ze is erg ontspannen en maakt een praatje. herkend mij en weet ook dat mijn man gisteren op de stoel zat. ze geeft goed uitleg over wat ze doet en als ik vragen heb vindt ze dat niet raar en geeft heldere en duidelijke en eerlijke antwoorden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd prettig bezoek, geen pijn en vriendelijke mensen

De controle verliep rustig en pijnloos. Zelf heb ik geen angst, maar wanneer je angst hebt wordt daar goed rekening mee gehouden. Vriendelijke tandarts, wederom goede ervaring

Mondhygiëniste

Mijn bezoek aan mondhygiëniste Sjoukje was zoals altijd prima. Plezierige dame, kundige behandeling en altijd duidelijke uitleg, top. Controle van tandarts Schipper ook prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind de tandartsen, mondhygiënisten en de mensen van de balie/administratie rustig, vriendelijk en professioneel. Ik kom er al jaren. Ik krijg een goede behandeling. De praktijk is schoon en er wordt schoon gewerkt. Ik krijg goede adviezen over hoe te poetsen en hoe ik zelf mijn gebit optimaal kan schoonhouden.

Goede advies, leuke mensen

Ik kwam van een andere tandarts bij dhr Post. Hij heeft mijn hele gebit opgekrikt. Alle kiezen met kronen, zodat ik alles kan blijven eten.

Vriendelijk

Begrepen

Voorzichtig en goed werk

Sjoukje deed voorzichtig en goed werk. " het hoeft niet hard, het hoeft niet snel. Zo is het ook goed"

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.