Zeer prettige en geduldige behandeling

Dit was m'n eerste keer bij jullie, maar ik werd goed op de hoogte gehouden wat men ging doen en op m'n gemak gesteld, daar ik nogal angst heb voor de tandarts

Ja

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ervaren tandarts, die goed omgaat met angsten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk met ervaren en aardige tandartsen.

Vriendelijke tandartsen die je op je gemak stellen. En vriendelijke meiden bij de receptie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig, vriendelijk en veel geduld.

Veel geduld ivm mijn kokhals neigingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke en vriendelijke uitleg van de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Post vind ik totaal niet klantvriendelijk

Hij is negatief in zijn benadering naar de klant. Hij is arrogant in tegenstelling met tandarts Schipper. Die is super vriendelijk en legt dingen van de behandeling goed uit. Daar kan tandarts Post nog wat van leren. Verder vind ik het beleid niet altijd fijn. Ik krijg het gevoel dat het ontzettend op geld gericht is De meiden achter de balie zijn meestal wel vriendelijk.

Altijd correct

ontvangst goed en behandeling

Slecht

Slecht passend gebid. Intake gesprek Post : wat voor werk doe je??? Waarom is dat een dingetje. Wat doet dat er toe. piloot of installateur het zou niet uit moeten maken. Hier wel. Helaas, eerst betaal voorschot enz. Mijn geval € 3750,00 onder narcose onder gebit. En ben er na meerdere rekeningen nog lang niet!!!! Voor elke druk punt van nood gebid, rekening. Voel mij een lopende kassa.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend service Vriendelijk personeel Duidelijk uitleg En zeer kundig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik, heel bang, had heel ontspannend consult. Rook niet naar tandarts, heeeel belangrijk!! Dokter stelde me op m'n gemak. Ben nu niet meer panisch voor vervolgafspraak.

prima behandeling

rustige sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk, vriendelijke mensen, bijna altijd op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Kwam blij bij de tandarts vandaan

ik ben zeer tevreden

geen nadere toelichting; zeer tevreden is zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige en hartelijke mensen.

Een prettige ervaring. Welkom gevoel, wordt goed naar je geluisterd en je wordt goed geholpen.

Relaxte sfeer

Ik werd goed geholpen en zat op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tanden laten trekken van de onderkaak, alles goed verlopen. Wat ik wel een dingetje vind is de stukje bot die nog omhoog komen zweefen. Vind ik wel een beetje vreemd, inmiddels 9 x gebeurt. Ik heb en had er nog nooit van gehoord. Bij de boven kaak heb ik dat niet beleeft op deze manier

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Men geeft je veilig gevoel.

Altijd bang voor de tandarts geweest. Men stelt je hier erg op je gemak. Ga nog niet met plezier, maar wel met veel minder angst.

Professioneel en vertrouwen

Professionele behandeling, kort en bondig, vertrouwen, communicatie t.a.v.. behandeling vanuitde patiënt: op vragen duidelijk antwoord.

Zorgzaam

Rust, begripvol en meedenkend

Prettige rustge omgeving

Prettige en vakbekwame mensen die de tijd voor je nemen. Ook voor mensen met angst

Ontspannen.

De sfeer is heel ontspannend en relaxed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk deskundig personeel en behandeling.

Goed advies van Dr. Post + perfecte behandeling. Zeer tevreden ! Ook zeer tevreden over de mondhygiënist.

Zeer tevreden.

Uitstekende praktijk met zeer kundige tandartsen, mondhygiënisten en vriendelijke assistenten.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.