Prima . Alleen een lange wachttijd.

Deskundige en klantvriendelijk personeel

Deskundige en klantvriendelijke medewerkers. Aandachtspunt is wmb de hoogte van het bedrag dat in rekening wordt gebracht bij het niet tijdig annuleren van een afspraak bij de mondhygieniste. 30 euro per 10 minuten Dit betekent bij een vergeten consult van 40 minuten 120 euro en eerstvolgende consult contant betalen. Mijn advies zou zijn om een maximaal bedrag te hanteren van maximaal 60 euro bij een vergeten consult, dus 15 euro oer 10 minuten.

vakbekwame tandarts

Pim is een vriendelijke, aardige en geduldige vakbekwame tandarts. Neemt alle tijd en is duidelijk een tandarts die weet waar hij mee bezig is. Een absolute aanrader!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaringen met Kliniek Tandheekunde sneek zijn van het begin af heel goed, Dr. Post heeft mijn gehele onderkaak vervangen door implantaten waar ik heel blj mee ben.

Behandeling verliep vlot

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke personeel, goede uitleg, rustige en hele vriendelijke tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon bij pijn klachten zeer snel terecht.. Fijn.

Goede tandartsen. Rustig en vertrouwd. Legt altijd alles heel rustig uit en is voorzichtig. Kortom heel fijn dit.

Vriendelijk, deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima op de afgesproken tijd geholpen

Goede ervaring met mondhygiëniste en Dr Schippers.

Wachtijd

Wachttijd is regelmatig niet zoals op de afspraak, Waarschijnlijk met het uitlopen van de behandelingen.

Soepel en zeer bekwaam

Ik heb 2 protheses die met zeer grote precisie zijn gemaakt en inmiddels al ruim 5 jaar probleemloos werken. Hulde aan de tandarts!

Prima behandeling

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Positief maar met een vraag

Een periodieke controle leidde tot de vaststelling van een groot aantal gebreken. De behandeling was vertrouwenwekkend . Wel rijst de vraag hoe het groot aantal thans geconstateerde gebreken zich verhoudt tot de uitkomst van eerdere controles. Deze vraag zal bij een vervolgbehandeling aan de orde worden gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super behandelingen gehad zonder pijn

Ben dik jaar geleden overgestapt na deze tandarts en het bevalt mij gewoon super.

Vriendelijk ontvangt

Fijn dat je nog een herinnering mail krijgt over je afspraak. Jammer dat het zo uitliep.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne tandarts kliniek!

Tandartsen en mondhygiëniste zijn erg kundig en duidelijk in wat zij gaan of kunnen doen.

Supper

Altijd een goede ervaring en er word tijd voor je genomen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt geholpen door vriendelijke professionele mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eerlijk gezegd ben ik bang voor de tandarts, heb nu een tandarts steeds en die houdt er rekening mee, dat voelt goed , de angst is niet weg maar kom trouw de afspraken nu na .

Snel en goed (pijnloos) geholpen

Vervanging vulling, prima behandeld door dhr schipper en assistente

Vertrouwd

Ik ben een paar jaar niet naar de tandarts geweest vanwege angst, uiteindelijk de stap genomen en het is zeer goed bevallen. Ze vertellen stap voor stap wat ze gaan doen, stellen je op je gemak, doen niets wat jij niet wil of durft. Kortom ze proberen je gerust te stellen en alles gaat in overleg op je eigen tempo.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling is prima, ik baal alleen dat dit mailtje wel binnen komt en dat een afspraak die gemaakt wordt niet op de mail komt. Ik zou het fijn vinden als jullie kunnen zien wat daar het probleem van is

goed overleg met client

Onder narcose behandeld, prima behandelplan was er vooraf opgesteld samen met tandarts F Post.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige tandarts en mondhygiënist die je zien en naar je luisteren.

Jaren geleden kwam ik bij deze kliniek vanwege m’n tandartsangst die ik na een vervelende ervaring die ik bij een andere tandarts had. We hebben mijn angst besproken en sinds ik hier in de praktijk ben heb ik nooit pijn ervaren en nooit een afspraak gemist. Alles gaat altijd in goed overleg, de handelingen worden vooraf aan me uitgelegd. Na het eerste jaar was ik zelfs zo moedig nog een beugel te nemen op m’n 45e. Dit traject - bij een orthodontist in Sneek - verliep eveneens zonder hobbels. Ook de mondhygiëniste houdt rekening met m’n voorkeuren, waardoor ik ook niet tegen behandelingen bij haar opzie. Ik ben erg te spreken over en dankbaar voor deze tandkliniek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig er wordt goed gelui

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.