Helemaal tevreden

Zoals altijd top

De tandarts neemt de tijd is erg rustig wat ik persoonlijk wel fijn vind

Goed, deskundig

Duidelijke uitleg over behandeling.

Fantastisch geholpen!

Helaas kreeg ik in het weekend toch meer kiespijn, dus de spoedlijn gebeld. Ooit eerder een nare ervaring gehad met soortgelijke kiespijn, kies moest toen worden getrokken waarbij ik letterlijk alles voelde, de verdoving werkte niet. Ook nu moest de kies eruit. Bang voor een soortgelijke ervaring, mijn angst aangegeven en werd heel goed gerust gesteld. Wanneer ik het zou blijven voelen, zouden ze de kies niet trekken. Er is extra verdoving gegeven, ik heb dit keer niets gevoeld! Fijn dat ik op zaterdag bij jullie terecht kon en bedankt voor jullie geruststellende woorden en geweldige hulp!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle bezoeken aan deze tandarts hebben ervoor gezorgd dat ik mijn jarenlange angst totaal kwijt ben.

Vriendelijk.

Vriendelijk en een luisterend oor. Er was een invaller die vriendelijk was. Ik was van plan om naar een behandeling te vragen maar dat doe ik de volgende keer wel als mijn eigen behandelaar weer terug is. Hartelijke groeten, Willy de Bruin-Bakker.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles gaat zo als gepland

Het is een zeer deskundig team dus ik heb er alle vertrouwen in de behandeling

Correct, vriendelijk

Bij de balie word ik correct en vriendelijk geholpen. De informatie t.a.v. de behandeling is ter zake en correct. Jammer dat voor vervolgafspraken de wachttijd nogal lang is

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer goed geholpen. Erg vriendelijk en behulpzaam. Luistert goed en zeer betrokken naar mij toe.. Een hele goede behandeling van mijn tanden en kiezen. Ik was bij de mondhygiëniste. Bedankt hiervoor.

Ervaring mondhygiëniste

Sjoukje is een uitstekende mondhygiëniste! Plezierig, rustig en accuraat. Geeft goed advies en is erg vriendelijk.

snel en vakkundig

Enorm gat door een oude vulling die er uit was gevallen. Nu weer netjes en mooi vlak gevuld met een mooie witte vulling door invaller Bertus. Maar met Pim ben ik normaliter ook gewoon heel blij.

Attent en correct

Hulpvraag is correct en netjes afgehandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

iedereen is vriendelijk en behulpzaam, jullie zijn gewoon top

zeer positief, een hele goede tandartspraktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, goed georganiseerd en fijne, proffesionele mensen.

Zie korte zin ^

Vriendelijk

Vriendelijk en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd snel en vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb het als prima ervaren.

Heel fijn!

Fijne ervaring met de nieuwe tandarts. (vorig jaar nog een andere, ook vriendelijk, maar wel duidelijk meer een mening over het lang niet langskomen) dr. Roos was super vriendelijk, duidelijk over de behandeling en geen vooroordelen over dat ik lang niet was geweest. (ivm angsten en andere dingen) Zou alleen nog graag zien dat ze de optie om onder narcose te worden behandeld vrijer/makkelijker aanbieden. Zou dat graag willen, maar zal het niet zo snel zelf aankaarten.

Geruststellend

Zorgvuldig en zo goed als pijnloos

Goed professionele mensen.

Kennen hun vak. En hebben er aandacht voor.

Super goed

De ervaring met de mondhygienist heb ik als bijzonder prettig ervaren. Super vriendelijk en duidelijk. Ben haar naam vergeten, maar had haar nog nooit eerder gezien

Prima en op maat

Ik ben snel en correct geholpen. Door de tandarts en de mondhygieniste (ik ben de namen even kwijt helaas. De tandarts kwam uit Zuid-Afrika). Het voelde persoonlijk en met zorg. Ik heb meerdere afspraken kunnen maken in een korte tijd en bij de afspraken werd ik zonder vertraging geholpen. De administratie verliep ook goed, bij de balie en per email.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts super / mondhygiëniste te commercieel

De nieuwe tandarts was een fijne ervaring . De mondhygieniste was een ander verhaal. Haar commentaar stond lijnrecht tegenover dat van de tandarts . En haar actie omtrent een behandeling was mij iets te geld belust . Dus daar kom ik niet weer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede uitleg en behandeling van de mondhygiëniste

Rustige zorgvuldige bejegening.

Rustige zorgvuldige bejegening en uitvoering van de behandeling.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.