goede service

ten eerste goede ontvangst bij de receptie, verder een goede behandeling van de mondhygieniste gehad en de tandarts zelf. We zijn nieuw bij deze praktijk en ze hebben alles zeer goed geregeld . Vooral de vervolg afspraken via de mail werken prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel klantvriendelijk, correct en professioneel

De tandarts kwam uit Zuid -Afrika( S. Muller?) en gaf hele goede oplossingen waar ik zelf al lang tegen aanliep. Deze behandelingen zijn al bij jullie ingepland, fijn!

Proffesioneel

Super netjes en goed behandeld. Geen pijn ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede, vriendelijke praktijk

De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk, begripvol en behulpzaam. Ze komen empatisch, bekwaam en professioneel over.

Erg fijn

Ik heb een angst heb voor boren en hun hielpen mij daar erg mee door gerust te stellen en tips te geven. Wat erg fijn was

Professioneel en aardig

Geeft veel vertrouwen en veiligheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne rustige, gevoel voor empathie tandarts, assistente en alle andere medewerksters

Ik kom er liever niet dan wel! Maar ben echt ondanks vakantie gedoe, goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb mijn behandeling als erg prettig en pijnloos ervaren.

Prima tandarts

Goede tandarts, geen opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige en kundige mensen die er werken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.