vakkundig en persoonlijke benadering, ben zeer tevreden

vakkundige en persoonlijke benadering, ben zeer tevreden

Goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dankzij de rust en geduld ga ik zonder angst weer naar de tandarts.

Vriendelijk en duidelijke behandelinformatie

Zie bovenstaand

Kundig snel

vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben vriendelijk en goed geholpen

Ik heb in het verleden een aanrijding met een onoplettende racefietser gehad, en daardoor heb ik nog steeds nekklachten. En dan helpt het als ik in de stoel bij de tandarts een kussentje in de nek krijg, om te voorkomen dat ik duizelig uit de stoel stap. Het is prettig als ik hier niet om hoef te vragen

Deskundig

Vriendelijk, en deskundig personeel.

Goede behandeling

Positief

Deskundige tandarts en mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn en respectvol ontvangen en kundige behandeling

Snel en mijn wens in vervulling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige dame, legt alles goed uit. Rustig aangenaam persoon. Kundig en geeft goede tips, ook alert dat ze een gaatje zag/ zag aankomen om te laten vullen. Ben de naam van de mondhygiëniste vergeten. Was er Do 30 mei jl. 13.10 uur

Prima behandeling

Snelle en nette herstel van afgebroken kies.

Gemoedelijke fijne praktijk!

Waar ik vroeger altijd dood nerveus was is dit nu niet meer het geval. Het is een gemoedelijke praktijk, met vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een vlotte, correcrtte behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een wat kille ontvangst van de tandarts.

Een onbekende tandarts die zich nauwelijks voorstelt aan de patiënt. Afwachten of het resultaat van zijn werk vruchten afwerpt. Hij zou wat menselijker moeten zijn, wat meer empathie kunnen tonen naar de patiënt toe. Het was een kille ontvangst.

Vriendelijke mondhygiëniste

Vriendelijke en positieve benadering. Legt alles goed uit en denkt mee.

Ze doet het heel goed

Goed en snel

Er zijn 3 kiezen getrokken. De behandeling ervaar ik als vakbekwaam

Vooraf is nog een foto gemaakt waardoor juiste beslissing is genomen om 3 kiezen te trekken. De tandarts heeft mij goed voorbereid op de behandeling en is vakbekwaam en geduldig te werk gegaan. Aanvankelijk leek het erop dat na circa 1 a 2 dagen alle pijn al weg was. Na een paar dagen kwam de pijn terug en kon ik direct een afspraak maken waarbij is vastgesteld dat er een ontsteking zit. De handeling van de ontsteking is adequaat opgepakt en zoals nu naar uitziet is er na enkele dagen probleem opgelost. Mijn complimenten voor het gedane werk.

Hele fijne behandeling

Ze nemen de tijd voor je. En luisteren na je .

Zorgvuldig

De vulling van een voortand gebeurde zorgvuldig. Het enige puntje van aandacht dat ik er aan het overgehouden is dat ik, na een behandeling van zo’n 25 minuten (inclusief verdoving), een beetje ‘verdwaasd’ uit de stoel kwam waar geen aandacht voor was. Verder zoals altijd prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en snel geholpen Maar bladen op de leestafel zijn oud .

Deskundig en zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en deskundig dit geld voor mijn mondhygieniste en tandarts

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.