Je wordt vriendelijk behandeld

Je wordt vriendelijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles ziet er in deze praktijk professioneel uit met vriendelijke mensen die je begelijden

Komen hier eens per jaar voor controle en worden altijd keurig op tijd behandeld door professionele mensen .Hierbij nog even een vraagje , wij hebben onze afspraak verzet maar nog geen e-mail hierover ontvangen. Kunt U deze alsnog even sturen,Vr,bedankt, Fam foekema te harlingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed mijn gebit verzorgd door mondhyg.

Vriendelijk....netjes.....goede verzorging

Leuke gezellige ploeg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen en aardige medewerkers

Op tijd geholpen en een goede uitleg van wat de medewerker doet.

Nu wel goed

Na een behoorlijke heftige ervaring van een wortelkanaalbehandeling. Ben ik nu weer content met de behandelingen die ik heb. Vooral de assistente(ben even haar naam vergeten) maar daar kom ik twee keer per jaar ben ik zeer tevreden over is ontzettend aardig en heel belangstellend.

Mondhygiëniste Irene is een topper

Los van de prima kwaliteit altijd erg gezellig met mondhygiëniste Irene. Lang leve t foute uurtje

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen. Duidelijk uitleg bij elke behandeling.

Goede ervaring ondanks niet met plezier over de de drempel,stap.

onprettig

heb geen angst voor de tandarts maar voelde me niet op mijn gemak. De communicatie tussen tandarts Sanchez en assistent in Engels verliep slecht wat mij ook niet op mijn gemak stelde plus dat de tandarts uitschoot in mijn gehemelte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De eigenaar van de praktijk is alleen maar op geld uit

Te lange tijdslijn voor nieuw gebit

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Pijnloos

Geruststellend

Klantgericht

Na contact met tandarts een stuk positiever. Fijn dat er iets met de recensie is gedaan.

Een hele goede ervaring

Ondanks mijn angst voor de tandarts was de mondhygiene behandeling en de tandarts afspraak heel kalm en rustige ervaring. Luisteren goed naar de patiënt zeer tevreden

Supper

Zeer te vreden en zeer kundig personeel en betrokken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijkheid wat er ging gebeuren en ook laten zien.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden met de behandeling door Irene

Zij heeft mij prima uitgelegd wat ze aan het doen was en gaf mij goede tips

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima personeel een prachtige praktijk. Lekker rustig niet zo rumoerig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn behandelingen toegepast zijn.

Houden rekening met wie ik ben en wat ik nodig heb

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakbekwame mensen en vriendelijk personeel

Vakbekwame mensen zorgen ervoor dat je met een goed gevoel naar de kliniek gaat en met een fijn gevoel weer naar huis gaat. Al het personeel is heel vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vreselijke tandarts (dhr Post). Dominante man. Luistert niet als je iets niet wilt.

Deze man wilde graag een foto laten maken terwijl ik dat niet wilde en niet nodig vond. Hij drukte het toch door en liep weg van’jaa doe jij die foto maar even zie ik je zo’, terwijl ik het niet wilde. Daarnaast vroeg hij later ook nog of ik verdoving wilde terwijl er gewoon een klein stukje aan mijn voortand gezet moest worden. Hoezo vroeg ik. Ja ik moet wel boren hè’. Nou er moest helemaal niks geboord worden, misschien stukje afgeslepen. Geen pijn gehad. Wat een man. Proberen extra kosten te maken. Echt een klote vent. Onderstaande beoordeling is alleen voor de heer Post. Pim is wel een fantastische tandarts.

Relaxed

Op rustige en ontspannen manier geholpen

Vriendelijke behandeling

Ik ervaar het altijd prima al die jaren .geen klachten

Vriendelijk en goede behandeling

Vriendelijk en goede banhdrling

Intensief, verwarrend en onwennig

Ik vond het erg spannend. Het liep een half uur uit en ik was al zo gespannen. Dan duurt wachten erg lang. Toen ik moest wachten in de behandelkamer op de tandarts, hoorde ik de boor geluiden van de kamer er naast. Toen raakte ik nog meer in de angstmodus. Ik vroeg aan assistente of radio harder mocht en dat kon gelukkig. Ik vind het erg spannend dat iemand in mijn mond bezig is en moet altijd eerst het vertrouwen krijgen. De tandarts ging voor mij te snel. Toen hij ook nog tandvlees meten wou, heb ik aangegeven dat ik dat niet wou. Ik dacht dat het alleen een controle was, maar volgens hem was het alleen intake. Ik had dit vantevoren in de mail gevraagd. Volgens assistente was dit inderdaad ook controle, maar volgens tandarts niet. Gaf wederom erg veel onrust dat er zo’n miscommunicatie was. Ik had al mijn gegevens van mijn historie laten doorsturen, maar er was niet naar gekeken. Dus de tandarts wist niet wie er in de stoel zat. Misschien had hij mij anders benaderd als hij het wel had doorgelezen. Ook onduidelijkheid over wel of niet welke foto maken. Er was anderhalf jaar terug ook al foto’s gemaakt. Ik dacht controle en als alles goed is dan hoef ik pas over een half jaar terug te komen. Maar nee nu controle, dan afspraak voor bespreken behandelplan en dan ook nog een behandeling. Toen de secretaresse een afspraak met ons maakte, gaf zij aan dat ik gaatjes had. Ook daar schok ik weer van. Ik had geen klachten en had 1,5 jaar geleden nog genbidssanering onder narcose gehad. Dus kortom veel onduidelijkheid en miscommunicatie. Voor de eerste kennismaking niet prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgvuldige behandeling met duidelijke uitleg

Prettige ervaring. Alle stappen werden uitgelegd. En er werd goed gekeken / gevraagd naar mijn welbevinden.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.