Ondanks mijn angst voel ik mebtijdens 1e bezoek redelijk op mijn "gemak"

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hoge kwaliteit tand en mondzorg. Vriendelijke bejegening.

Geweldig.

Ben best bang.ze vertellen precies wat ze doen.daar wordt je toch wat rustiger van.

op tijd, snel klaar en prima geholpen aan klein gaatje

op tijd, snel klaar en prima geholpen aan klein gaatje

Leuke mondhygiënist Sjoukje?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hier had ik eerder naar toe moeten gaan.

Vriendelijke profecioneele medewerkers die hun vak verstaan. Op vragen altijd een goed antwoord. In mijn geval hebben ze veel geduld.(kokhalsen)

Gebit mooi professioneel gereinigd

Gebit weer met veel zorg netjes bevrijd van tandsteen. Kan ook altijd vragen stellen als er iets is waar ik me zorgen over maak qua pijn etc.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn angst voor de tandarts is een stuk minder

Ik ben bij jullie terecht gekomen ivm angst voor de tandarts. Door jullie benadering is doe een stuk minder geworden. Ze nemen de tijd voor je en stellen je op je gemak. Blij dat ik de stap heb genomen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles keurig volgens afspraak.

Voelt goed!

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en goede behandeling door Sjoukje en Pim de tandarts.. Sjoukje legt alles heel goed uit

Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen door meestal Sjoukje. Ze legt alles heel goed uit en is rustig. Pim is mijn tandarts ook die vind ik vriendelijk ook hij legt alles goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel..voel me op m’n gemak

Zie boven

Meedenkers

Jan vaak last minute een afspraak maken, ivm mijn beroep.

tevreden

Kon al na een paar dagen terecht toen ik lichte pijn in de mond had. Werd zelfs later nog gebeld of de afspraak verder naar voren gehaald kon worden. Bij consult werd rustig de tijd genomen om probleem en verschillende oplossingen te bespreken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top mondhygiënist mevrouw S haar achternaam weet ik niet. Ze is altijd erg lief en geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super aaride en geduldige tandarts.

Aardig en zeer geduldig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

gewoon goed, elke keer weer

Prettig sfeer en ik wordt altijd goed geholpen

super service

Ben zeer vriendelijk ontvangen en krijg steeds goed advies ben dus zeer tevreden elke keer na mijn bezoek .

Netjes schoon en vriendelijk

Altijd vriendelijk en duidelijk

Heb alle vertrouwen in mijn tandarts

Niet fijn

Had twee afspraken deze week, tweede was prima, eerste niet fijn. Heb Pim Schippers op de hoogte gesteld en de mondhygiëniste ook. Die kunnen jullie vragen voor verdere info.

Redelijk

Redelijke uitleg, behalve over mondhygienist

Tevreden

Geen bijzonderheden

Altijd vriendelijk en belangstellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goede verzorging en advies.

wordt goed geholpen door de mondhygiëniste en frank Post.

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.