Wordt er altijd vriendelijk en professioneel geholpen.

Wordt er altijd vriendelijk en professioneel geholpen, behandelingen jaren terug hebben ervoor gezorgd dat ik er nu nog steeds veel profijt van heb.

Uitstekende behandeling door mondhygieniste

Om de 4 maanden ga ik langs bij deze kliniek om mijn gebit te laten reinigen. Ook dit keer ben ik zeer tevreden over de wijze waarop de mondhygiëniste dit gedaan heeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

bekwaam personeel en goede uitleg behandeling

Ik word als patiënt serieus genomen en word begeleid in het proces naar de behandeling en het eventuele vervolg

Fijn en rustig

Ik kom na een lange tijd weer bij de tandarts het was een fijn rustig gesprek de tandarts was ook duidelijk over hoe we het aangaan pakken. Ze bespreken alles voor ze iets doen wat mij een fijn gevoel geeft

top

Buitengewoon vriendelijk, toegankelijk en professioneel

Fijn vlot behandeld.

Is elke keer weer een makkie om een controle te laten doen. Vriendelijke dokter en medewerkers.

Boven verwachtig

Een hele leuke kliniek nemen ook echt de tijd voor je Leggen alles wel Twee keer uit als het moet zelfs de secretaresse Aan de balie is hartstikke leuk en behulpzaam Na jaren niet na de tandarts te durven Hebben hun ontzettend gerust gesteld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg wat er gaat gebeuren

Er word rekening met jouw gehouden en naar oplossingen gezocht. En dat is erg prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige en ontspannen sfeer.

Ondanks dat de behandeling vervelend is, voelde ik me erg op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts is rustig en vriendelijk neemt de tijd voor je. Uitleg over de behandeling en kostenplaatje zijn goed. Verder vriendelijk personeel . Prima geholpen ..

Rustig en vakkundig

Tandarts Schipper is rustig en duidelijk. Mijn kinderen hebben geen angst om naar de tandarts te gaan mede dankzij zijn werkwijze. Zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was goed, de wachttijd was kort, en de servicebalie was efficiënt.

Professionele behandeling

Heldere en duidelijke uitleg vooraf door vriendelijk personeel

Zeer goed geholpen met Implantaat

Implantaat voor een deel geplaatst, geen problemen gehad.

Vriendelijk, competent en zorgvuldig

Ik voel me in goede handen bij kliniek tandheelkunde Sneek

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima mondhygiëniste ben de naam even vergeten sorry.

Altijd goed!

Sinds ik in de negentiger jaren bij deze kliniek komt gaat het goed met mijn gebit. Inmiddels in mijn 73ste levens jaar heb ik nog een goed gebit.

Vriendelijk en vakkundig

Bij binnen komst die vriendelijke glimlach van de receptioniste als blijk van herkenning. Maar jullie Irene is werkelijk een top mondhygiëniste. Heldere feedback, waardevolle adviezen en vakkundige behandeling. Tussendoor korte check van de tandarts en je kunt er weer een halfjaartje tegen aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afgebroken kies snel en vakkundig getrokken

Was spannend omdat ik wist dat mijn kies getrokken moest worden, alles is goed en pijnloos verdoofd ende kies was best snel getrokken dus het viel me alles mee

Gewoon top

Jaren angst voor tandarts gehad , vorig jaar voor t eerst geboord zonder verdoving top nu, alleen reinigen verder goed . Zeer tevreden .

zorgvuldig en klantvriendelijk

Adequate en persoonsgerichte behandeling

Goede behandeling

Duidelijke communicatie, fijn personeel

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.