Op tijd maar onvolledig

Vriendelijke mondhygiëniste die keurig werk leverde, maar tandarts weer niet beschikbaar. Afspraak 2 x naar voren gezet.

Voel mij er thuis

Altijd even een gesprekje vooraf

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en veilig gevoel bij deze praktijk.

Ik heb een goed gevoel bij de behandeling vooral bij de mondhygiëniste neemt de tijd voor jou.

Ronduit slecht

Het was niet de eerste keer dat ik het gevoel had tijdens de behandeling dat het niet juist ging. Kroon laten plaatsen, dezelfde middag lag die er al uit. Ik bad expres niet gegeten zodat het voor mijn gevoel uit kon harden, wat niet heeft mogen baten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Anders dan gewend

Deze keer niet onze vertouwde tandarts maar een andere ook heel vriendelijke tandarts. We zijn benieuwd of wij voor de kosten van extra tijd door vertaling en foutjes moeten betalen. Ook door de taal toch lastig te vertrouwen op de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, vakkundig en exact volgens afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zorgvuldig en deskundig.

Halfjaarlijkse controle gehad met mijn dochters. dr. Schipper is vriendelijk, rustig en lief voor kinderen. Mijn kinderen gaan met plezier naar de tandarts. Geeft duidelijk uitleg over alles wat hij doet en ziet. Prima ervaring.

Aardige medewerkers

Fijne ervaring

Vriendelijk en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Reuze goed geholpen door de mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne kliniek, er wordt naar je geluisterd.

Alhoewel ik geen fan ben van de tandarts, valt het me altijd mee. Fijne en rustige tandarts die alle tijd voor je neemt. Mondhygiënistes en assistentes zijn super aardig en professioneel.

Fijn ontspannen rustig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig geholpen. En efficiente combinatie mondhygienist en tandarts.

Prima. Aardig en goed. Handig dat de tandarts tussendoor komt. Slimme tijdsindeling. Tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles perfect geregeld en verlopen, super blij met het kliniek.

Van begin tot het einde àlles gewoon goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer correct en deskundig geholpen.

Vele afspraken gehad voor implantaten. Altijd goed en deskundig geholpen. Erg blij met eindresultaat.

Fantastisch zoals altijd

Sinds ik bij deze tandarts ben, hebben ze er voor gezorgd dat mijn intense angst voor de tandarts helemaal is verdwenen.

Uitstekende behandeling

Geweldig goede ervaring. Efficient, vriendelijk en professioneel.

Prima.

Ik zou wel graag willen weten wie mijn behandelde mondhygiëniste is. Staat niet bij de afspraakbevestiging en herinnering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes en verzorgd en vriendelijk.

Ik kom weer terug, dusdanig zegt genoeg.

Altijd goed

Ik wordt altijd goed behandeld Ben heel blij dat ik hier bij deze kliniek zit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedere keer prima behandeld.

Al heel veel jaren goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige sfeer en deskundige behandeling

Contact met team is correct en tijdens behandeling wordt goed gecommuniceerd over welke ingrepen er worden uitgevoerd. Aanbeveling!!!

Kwaliteit Vriendelijk. Transparant

Heb ik al weergegeven

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.