Prima behandeling.

Prima behandeling en goed advies.

Prima en snel geholpen.

Duidelijke uitleg over de volgende stappen. Dankzij pijnbestrijding geen enkele last gehad. Binnen tien minuten klaar!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voorbereiding plaatsen nieuwe kroon perfect verlopen.

De behandeling is goed en nagenoeg pijnvrij verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel erg fijn beziek , en dat voor iemand met enorme angst voor de tandarts

Fijn , duidelijk , geduldig en respectvol.

Fijne werknemers

Je bent geen nummer, en ze denken met je mee! Doen je niet onnodig pijn als het niet hoeft!

Doet wat ze moeten doen

Goed advies en kundig

Geweldig meedenkend

Meedenkend, hulpvaardig, staan klaar voor je. Hele fijne mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer professioneel personeel, altijd vriendelijk en nemen de tijd om vragen te beantwoorden

Goed en vlot geholpen

Heel professioneel en goed

Er wordt echt de tijd voor je genomen en voor de behandeling begint, wordt er altijd gevraagd, hoe het met je gezondheid is en of er iets is veranderd, bv medicijn gebruik. Heel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Over het algemeen prima. Laatste keer echter erg onprettig. Geen uitleg over het gebruik van een rubber doekje. Ik wist hier niets van af. Ik ben astmatisch, en had het erg benauwd. Ook geen overleg vantevoren. Dit niet weer in ieder geval.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts die de tijd neemt en je gerust stelt.

Door deze tandarts kan ik eindelijk weer lachen. Heb enorme angst overwonnen en durf nu weer naar de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima werk geleverd in tijdsbestek wat was aangegeven

Door mijn sterke kokhalsreflexi heb ik zeer veel moeite met de lepel in mijn mond voor het happen bij mijn plaatje dat aangepast moest worden. Via mijn dochter kreeg ik het advies om naar jullie te gaan voor een narcosebehandeling. Deze behandeling is voor mij een prima oplossing geweest want alles is zeer prettig verlopen volgens de uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke, professionele en ontspannen sfeer

Ondanks dat tandartsbezoek niet altijd leuk is kom ik altijd tevreden weer terug. De sfeer is altijd ontspannen en ik wordt professioneel geholpen door vriendelijke mensen die me stap voor stap uitleggen wat er gaat gebeuren.

Prima gedaan

Behandeling was zoals altijd keurig verzorgd. Heel fijn: ik was 10 min. te laat en daar werd heel plezierig op geanticipeerd. Geen probleem van gemaakt.

Goed patiënt vriendelijk .schoon de praktijk. Niet lang te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn altijd vriendelijk en duidelijk .

Heb niks aan te merken aan de kliniek.

Slecht

Had om 16:30 een afspraak staan en werd 17:00 pas geholpen!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Kundig en vriendelijk personeel

Zeer kundig de mondhygiëniste Irene en zeer vriendelijk … Frank ook zeer betrokken en professioneel Al jaren ben ik hier hun pacient … eigenlijk is nooit zo interessant naar de tandarts te gaan maar wel noodzakelijk… ook een goede investering is in jou gezondheid

Geen verbetering

Gebit is opgevuld. Rammelde flink, kon niet eten in gezelschap, nu opgevuld, kan nog niet eten in gezelschap. Vandaag rekening € 468,18. Jeetje denk dan waar heb ik voor betaald, niets veranderd. Voel me nog steeds heel rot met heen en weer gaand ondergebit. Ps. Wel 6 kilo afgevallen!!

Zorgvuldig en vriendelijk

Mondhygiëniste deed haar werk, voor zover ik kan beoordelen, met precisie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en goede informatie tijdens de behandeling.

Ik werd lekker gerustgesteld en werd goed verteld wat er iedere keer ging gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bereikbaarheid van kliniek is niet optimaal

De telefonische bereikbaarheid van de kliniek verdient verbetering. Instrukties van de tandarts aan de assistente verdient verbetering. Kwam "bossy" over. De patient heeft hier niets aan. Misschien een koptelefoon of airpods met muziek voor de patient.

prima locatie

vind ik niet nodig

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.