Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aandacht voor de patient!

Er wordt naar je geluisterd en naar oplossingen gezocht. Er is begrip voor je angst...

super

mondhygiane en dr schipper zijn geweldig .

Zeer vriendelijk

Prima ervaring zowel bij de tandarts als de assistente die de gebitsreiniging deed. Prima uitleg ivm schoonmaken en poetsen.

Enorm prettig geholpen

1e keer geweest. Met heel veel zenuwen heengegaan. Volgende afspraak ga ik zonder zenuwen heen. Ben voor de behandeling enorm op m’n gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb goed vertrouwen in deze tandartsenpraktijk

Netjes, schoon, professioneel

Vak werk Beter kan niet

goede behandeling

goede en serieuse behandelink gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel goed en vakkundig geholpen. Kies trekken niks van gevoeld en de prothese is prachtig geworden en zit fantastisch. Mijn complimenten

Prettige, goede kliniek.

Afspraak op tijd, geen lange wachttijden. Zeer goede ervaring met mijn tandarts en mondhygieniste. Vertellen precies wat ze gaan doen, luisteren naar je en adviseren goed. Behandelingen niet als vervelend ervaren.

Excellent

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gebitsreiniging en half jaarlijkse controle door mondhygiëniste

Ondertitelde steeds goed wat ze deed. Was rustig en correct en vriendelijk (Sjoukje).

Goed, prettige ervaring

Kan verder wijzig vertellen of aanbevelen het was een kort intake gesprek.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Precies zoals ik het het liefste heb.

Een prettige ervaring. Professioneel, vriendelijk, neemt de tijd, etc.

Helemaal goed prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaring als je tandarts angst hebt

Ze vertellen wat ze gaan doen en stellen je gerust

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling gehad welke achteraf onnodig bleek!

In de praktijk geweest op woensdag 14 feb. voor zenuwpijn. Bleek een diep gat te zijn welke vlakbij de zenuw zat, maar bij snel handelen kon wortelkanaalbehandeling worden voorkomen. Begroting, ca. €260,00. Enfin, zij hebben er voor gestudeerd dus ze zullen het wel weten. Ik kon nog wat napijn blijven voelen, maar dat was te onderdrukken met paracetamol en na verloop van dagen zou het wel wegtrekken. Maar toen… Zaterdag 17-2-24 was de pijn zo ondraaglijk, dat ik naar de spoedtandarts ben gegaan (Dental365 Leeuwarden). Hier de begroting laten zien van eigen tandarts om hun een beeld te geven van uitgevoerde werkzaamheden. Nadat ze in mijn gebit hadden gekeken, kwamen zij al snel tot de conclusie dat wortelkanaalbehandeling wel degelijk nodig was en de behandeling van 14 februari volstrekt zinloos was. Deel 1 van wortelkanaalbehandeling is uitgevoerd door Dental365, waarvoor ik direct dik 300 euro moest aftikken. Deel 2 moet nog komen door eigen tandarts, maar door de eerdere zinloze behandeling nu wel door het budget heen.. Bij een goede oplossing zal ik mijn review verwijderen en vervangen voor een positieve review. Tot zover mijn eerlijke mening/ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling. Gedreven personeel. Oog voor de klanten en behulpzaam. Groeten Fam. D.ten Have.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is prettig om daar in de stoel te liggen ze zijn rustig aanwezig en geven uitleg tijdens de beha

Ik heb niet als nare evaring onder vonden ze zijn bekwaamd met goede uitleg en zijn rustig aanwezig.

Prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben altijd zeer tevreden

Vriendelijke, geduldige en kundige tandarts en mondhygiëniste! Iedereen is er vriendelijk en je voelt je welkom in de mooie, schone en lichte kliniek

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk, professioneel, even wat zaken besproken, wordt goed naar geluisterd, geeft goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg Moderne apparatuur Geen lange wachttijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo blij met de nabijheid en betrokkenheid bij mij als persoon.

Na het controle-bezoek denk ik wel eens dat een tandarts, zoals hij, mij hartstikke fijn had kunnen helpen, toen ik nog jong(er) was. En ik toen geen angst had voor de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nog nooit zo'n lekker schoon gebit gehad.

Prima behandeling. Rustig. Pijnloos. Ben alleen de naam vergeten van de aardige mondhygiëniste. Tandarts heet Pim. Ik voel me nu thuis, na mijn verhuizing naar Sneek, bij mijn nieuwe tandarts praktijk. Fijn!

Simmerdijk 14 B

8601 ZP Sneek

0515-430 840

Over Kliniek Tandheelkunde Sneek

Om uw gebit optimaal te kunnen verzorgen, is Kliniek Tandheelkunde Sneek een van de modernste tandartspraktijken van Noord-Nederland. Patiënten van ver buiten de regio en topsporters kiezen voor de expertise van Frank Post en het bekwame team.