Lange doorlooptijd maar tevreden over offerte en communicatie

Gezien de tekorten op materiaal en mankracht zijn de doorlooptijden erg lang. Maar gedurende het traject is hier goed over gecommuniceerd. Installatie is mooi aangelegd zonder compromis op gebruikt materiaal.

Heel positief

Na 9 maanden was het uiteindelijk zover: onze zonnepanelen werden geplaatst! Al vannaf het eerste contact wat wij hadden met de Zonnefabriek, gaf het bedrijf ons een goed gevoel. Ook de montage van de panelen verliep vlekkeloos. De monteurs waren zeer vriendelijk en gingen netjes te werk. Het was het wachten meer dan waard!

Topsysteem en meteen hele prettige energieopbrengst

Prettige mensen om en op je huis, die met de nodige vakkennis en in rustig vlot tempo in een dag tijd de hele installatie op het huis en garage plaatsen en de omvormers aansluiten, zodat aan het eind van de dag alles tot tevredenheid werkt. Robbert-Jan van de Zonnefabriek doet nog wat slimme dingen op afstand en m.b.v. een paar handige apps is het ook mooi inzichtelijk wat de panelen opbrengen. Heeerlijk

Alles is naar wens verlopen

Doordat er natuurlijk tekorten zijn op de grondstoffenmarkt en waar ook zonnepanelenleveranciers mee te maken kregen, moesten wij iets langer wachten op de installatie. De panelen die we hadden uitgekozen waren op een gegeven moment helemaal niet meer leverbaar. Dat werd door Zekerzon goed opgelost, want ik kreeg andere kwalitatieve panelen aangeboden tegen dezelfde voorwaarden en zelfs nog betere opbrengst. De installatie is netjes verlopen en alles is erg keurig gemonteerd. Kortom, we zijn zeer tevreden met de installatie. Hopen dat het in de toekomst net zo verloopt met de service als er iets aan de hand is, maar het contact is prima dus ik ga daar vanuit.

Daniel Goedkoopstraat 23 a

1096 BD Amsterdam

Over Zekerzon

Zekerzon is een initiatief van de Zonnefabriek B.V. om meer klanten te kunnen helpen met de stap naar groene energie. We bieden hoogwaardige zonnepanelen installaties aan. Zowel op paneel- als omvormerniveau kiest Zekerzon voor kwaliteitsproducten. Amerikaanse zonnepanelen met een Duitse omvormer. Zekerzon focust zich op een snel en helder adviestraject, volledig online om zo efficiënt mogelijk te werk te gaan. Het installeren van de zonnepanelen gebeurt uitsluitend door eigen personeel van onze moedermaatschappij de Zonnefabriek BV. Zekerzon is lid van verschillende energiecoöperaties, een voorbeeld hiervan is WattNu. Je kunt Zekerzon ook kennen van de collectieve inkoopactie bij energie verbonden.