Al dagen wachten op een kleine lening beoordeling. Mijn aanvraag is om één of andere reden diep weg gestopt in hun website, en elke keer moet ik ze zelf alert maken dat ik een aanvraag heb lopen. Maar na zoveel beloftes is mijn aanvraag nog steeds niet behandeld. De mevrouw gisteren verzekerde me dat ik vandaag echt niet weer hoefde te bellen, want dan was het echt wel geregeld. We zullen zien, maar het vertrouwen is weg.
Snelle reactie en snel geregeld
Hoi Jacueline, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle service. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Onze verbouwing werd iets uitgebreid en ABNAMRO had de mogelijkheid om op korte termijn hiervoor de financiering te bieden. Positief: snel beschikbaar, duidelijke voorwaarden, gedegen afhandeling. Negatief: best hoge rente, looptijd zonder overleg ingekort Fijn dat ons deze mogelijkheid ons werd geboden.
Hallo Dirk-Jan, Bedankt voor het delen van jouw feedback. Fijn dat alles snel geregeld was! Ook goed dat je de verbeterpunten benoemt. Dit nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Nog nooit zo'n slechte dienstverlening meegemaakt./Alles gaat digitaal en als je iets niet kunt uploaden kun je niemand bereiken. Ze hebben geen greintje respect voor je. En als ze een mail sturen waarin meer gegevens worden gevraagd(dat ging dagen achter elkaar maar door) en je probeer daar over te bellen lukt dat niet Zelf niet te mailen , je krijgt ook alleen maar mails met 'no reply' Er is uberhaupht niemand meer te bereiken bij ABN. TOTALE onbeschofte behandeling van een klant ONBESCHOFT Tijd dat ABN excuus hier voor aanbied!!Maar zelfs daarin zal de ongeschoftheid wel naar voren komen.
Beste Adri, Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening! Ik begrijp goed dat je hulp verwacht als je problemen ervaart gedurende het aanvraagproces. Dat je aangeeft dat wij slecht bereikbaar zijn, is voor ons belangrijke informatie en ik bied ook graag onze excuses hiervoor aan. Wil je naar aanleiding van deze ervaringen nog verdere actie ondernemen? Dat kan. Je mag altijd bellen met onze afdeling Lenen via 0800 - 024 07 11 of door middel van de 'help' knop binnen onze Mobiel Bankieren app. Je mag ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook een berichtje sturen dat een medewerker van onze Webcare Team hierover contact met je kan opnemen. Of eventueel middels het indienen van een officiële klacht via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Enig nadeel is dat je telkens wordt gevraagd om stukken op te sturen die niet relevant zijn. Had het idee dat er niet goed gelezen werd. Uiteindelijk toch alles nog snel geregeld.
Hallo Martin, Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Dit is voor ons zeer waardevol. Gelukkig dat ondanks alles het toch snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben er zeer tervreden over snelle service
Hallo Jan, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle service. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
..
Goedemorgen Stefanie, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen! :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Door het niet kunnen vinden hoe het juiste document te kunnen downloaden vanuit de bank gegevens was het een langdurig over en weer van vragen en uitvinden. Na na veel contact, en op het laatst nogmaals contact te hebben maar nu met een zeer behulpzame medewerkster die wel wist hoe het moest en welke mee heeft gekeken waar het nu fout ging, uiteindelijk de juiste documenten kunnen aanleveren. Daarna was het snel geregeld. Als hierin vooraf meer duidelijkheid qua stappenplan zou zijn. Is het voor de wat oudere onder ons misschien makkelijker te vinden.
Hallo Sas, Dankjewel voor deze waardevolle feedback! Hier kunnen we veel van leren! Ik ben wel blij dat het uiteindelijk alsnog allemaal gelukt is en je goed verder bent geholpen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vanaf de offerte tot uitbetaling was het een proces van enkele dagen. Voor mij als klant kon ik het geheel online en digitaal afsluiten. Dat was fijn.
Hoi Patrick, Wat een mooie review! Dankjewel. Fijn om te horen dat alles met een paar dagen geregeld was en in jouw situatie ook alles digitaal kon. Ik wens je een prettige avond! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Makkelijk contact met service, kan alles via abnamro aap regelen
Hallo Marta, Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Ik ben blij te horen dat je alles via de app hebt kunnen regelen en het contact ook gemakkelijk is verlopen Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Eerst wat probleempjes gehad omdat ik geen rekening heb bij ABN maar daarna vlotjes verlopen
Hoi Johan, Gelukkig dat het uiteindelijk toch vlot is verlopen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Snelle doorlooptijd en aanvraag snel gehonoreerd. Makkelijk proces om zelf te regelen.
Dag Michel, Bedankt voor je mooie terugkoppeling. Goed om te zien dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Netjes behandeld en snelle afhandeling
Hi Antoon, Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat alles goed en snel is verlopen. Mooie dag, Roeland ABN AMRO Webcare
Het was makkelijk en snel en duidelijk
Goedemorgen Roberto, Uitstekend, makkelijk, snel en duidelijk, dat horen wij graag! Dankjewel voor je mooie review. Ik wens je een mooie dag toe! Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Eenvoudig, binnen een paar dagen stond het geld al op onze rekening.
Goedemorgen Martin, Wat fijn om te lezen dat de aanvraag snel en zonder problemen geregeld is! Dankjewel voor je review. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Veel gedoe met aan te leveren documenten. Wantrouwen en verkeerde uitleg door verschillende medewerkers bij telefonische hulp. Weinig empathie ervaren bij mijn digitale onkunde. Vond de aanvraag geen prettige periode. Heeft ook lang geduurd. Vroeger toen er nog kantoren waren was het vaak binnen een uur geregeld. Nubis de afstand groot en ben je als klant een onbekende die wordt gewantrouwd. Maar goed uiteindelijk is het goed gekomen met voor mij veel stress.
Goedemorgen Henk, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Het spijt ons te horen dat u tijdens uw aanvraag proces zoveel wantrouwen en stress heeft ervaren. We begrijpen dat het aanleveren van documenten en het krijgen van de juiste uitleg soms frustrerend kan zijn, vooral wanneer u digitale uitdagingen ondervindt. Bij ABN AMRO streven we ernaar om elke klant zo goed mogelijk te ondersteunen, en het spijt ons dat u niet de empathie en ondersteuning heeft ervaren die u had verwacht. We waarderen uw feedback zeer, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. We begrijpen dat de afstand groter kan voelen nu fysieke kantoren minder toegankelijk zijn, en dat het soms lijkt alsof er minder persoonlijk contact is. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om u zo goed mogelijk te ondersteunen, ook op afstand. Fijn om te lezen dat uw aanvraag uiteindelijk goed is gekomen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Binnen 2 dagen geregeld
Goedemorgen Muriel, Wat fijn dat het zo snel en soepel geregeld is! Dat horen wij graag. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
heel goede hulp gehad
Beste Peter, Wat fijn dat je zo'n goede hulp hebt gehad! Dat horen we graag! Ik wens je een prettige avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goed en snel geholpen
Hoi Paul, Bedankt voor het delen van deze review! Top dat je goed en snel geholpen bent met jouw aanvraag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Zeer goede ervaring,met elke vraag die steld krijg je zeer goede uitleg.Je krijg genoeg informatie en je word goed op de hoogte via de mail.
Hallo Jules, Fijn om te horen dat je voldoende informatie kreeg en je goed op de hoogte bent gehouden. Bedankt voor het delen van deze ervaring. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vlotte afhandeling en prettig te woord gestaan.
Hoi Jeroen, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat alles vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prima
Hallo W. Wassenaar, Goed om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Op een zeer korte termijn de lening verstrekt
Dag Michael, Bedankt voor je review. Fijn dat de lening snel verstrekt kon worden! Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Nadat ik mijn aanvraag had ingediend, werd ik binnen 30 min. Gebeld door abn amro om mijn aanvraag door te spreken. De meneer aan de telefoon gaf mij nog een paar tips met omliggende verzekering en andere zaken waar je zelf niet bij stilstaat. Hij nam de tijd en toonde interesse. Nadat de aanvraag goedgekeurd was stond het geld binnen 2u al op mijn rekening.
Hoi Melissa, Dat is nogal snel gegaan! Wat fijn zeg! En natuurlijk ook belangrijk dat de meneer aan de telefoon alles met je heeft doorgenomen en tips heeft kunnen geven! Bedankt voor het delen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Bij vragen werd ik duidelijk en vriendelijk geholpen
Hoi Eric, Goed om te horen dat je bij vragen hierover duidelijk en vriendelijk bent geholpen. Dat zien we graag. En mocht er in de toekomst eens iets zijn, laat het vooral weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.