In 1e instantie ging alles vrij vlot met de aanvraag, het maandbedrag was 273,88 en de looptijd 43 maanden. Prima. Een paar dagen later een nieuwe offerte met een lager maandbedrag van 241,54 en een looptijd van 50 maanden. Verschil van 32,34 per maand en de lening is 300 euro duurder. Aan de telefoon een dame die als uitleg geeft dat er wordt berekend wat haalbaar is per maand. Die 32,34 zou ik toch zeker kunnen betalen. Dit viel mij erg tegen dat de lening 300 euro duurder is, jammer. Ik zou het erg waarderen indien het maandbedrag en de looptijd alsnog aangepast zouden kunnen worden.
De PL is boetevrij af te lossen. Echter als je een deel aflost wordt het maandbedrag niet lager maar de looptijd korter. Dit was voor ons een verassing (hadden gehoopt op een lagere maandlast) en kunnen die specifieke informatie daarover niet terug vinden en bovendien is ons dat niet verteld terwijl we er wel naar gevraagd hebben.
Goedemiddag Hugo, Ik kan me voorstellen dat onze service in dit geval niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Als je gericht een vraag stelt over (extra) aflossen mag je een duidelijk antwoord van ons verwachten, het spijt me dat je dit niet gekregen hebt. Wellicht is het nu een beetje mosterd na de maaltijd, maar hier kun je informatie over aflossen terugvinden: https://www.abnamro.nl/nl/prive/lenen/mijn-lening/aflossen.html Bij de veelgestelde vragen staat hier het volgende over: 'Wat gebeurt er met mijn maandbedrag als ik aflos? Je maandbedrag bestaat uit rente en aflossing. Dit bedrag verandert niet. Het deel aflossing wordt iets hoger en het deel rente iets lager, omdat je openstaande schuld door de extra aflossing lager is geworden. Door extra aflossen heb je je lening eerder afbetaald en betaal je over de hele looptijd minder rente.' Lieke ABN AMRO Webcare
Het enige min punt was de documenten online uploaden daar liep ik vast was nog een beetje onduidelijk gelukkig kon de medewerker van de klanten services meteen uitleggen hoe het werkt
Goedemiddag Robin, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met de aanvraag voor een lening. Fijn dat de aanvraag snel en gemakkelijk is verlopen. Uiteraard nemen we je min puntje ook mee in onze evaluaties! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Abnamro , is een betrouwbare bank , en je wordt als mens behandeld en niet als een nummer.
Hallo Ans, Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Snel accoord en uitbetaling.
Hoi Rene, Altijd prettig als de aanvraag snel akkoord is en de uitbetaling ook snel is geregeld. Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Bedankt. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO
Perfect geholpen door een medewerker ze nemen netjes de tijd en helpen ze je als je er niet zelf uit komt
Hallo Ronnie, Wat fijn om te horen dat er de tijd is genomen om je netjes verder te helpen. Bedankt dat je deze ervaring met ons deelt. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO
Snelle service.
Goedemiddag Jerry, Wat fijn dat je onze service met een 8 beoordeelt en snel bent geholpen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Sommige medewerkers waren top maar bij sommige voelde ik mij zeker geen klant en dat dan nogwel van mijn eigen bank
Hallo Marcel, Je hoort er zeker vanuit te kunnen gaan dat je je bij iedere medewerker als klant voelde! Het spijt me dat dit niet iedere keer het geval is geweest. Mocht je naar aanleiding van deze contacten hier verder over in gesprek willen gaan, laat het vooral weten! Dan kunnen we zorgen dat hier iets mee gedaan wordt. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vroeg telkens weer hetzelfde informatie om gegevens via de mail toe te zenden. Mijn gegevens werden meer dan 3 keren verzonden, toe ik de helpdeks telefonisch heb genaderd, werd toen mij lening goedgekeurd.
Hallo Dennis, Jammer dat je de informatie meerdere keren opnieuw hebt moeten aanleveren! Wel goed dat je ons dit laat weten. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurd. Fijn dat uiteindelijk de aanvraag alsnog is goedgekeurd. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De aanvraag verliep soepel en de toekenning ging bijzonder snel.
Hallo Berend, Goed om te horen dat de aanvraag en toekenning soepel en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ontzettend tevreden met de service van ABN
Hallo Andre, Dat horen we natuurlijk graag! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het delen en een prettige avond gewenst. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Aanvraag ingediend was wel even een hoop gedoe met alle documenten sturen, maar uiteindelijk was alles binnen. 14 dagen geregeld.
Goedemorgen A. Rozenburg, Bedankt voor je review! Wat fijn dat het ondanks de vele documenten snel is geregeld. Ik wens je een mooi weekend. Shenice ABN AMRO Webcare
Snel alles geregeld, eenvoudig om aan te vragen. Top!
Dat horen we graag! Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Een hele goede ervaring. Zeer makkelijk uploaden in je eigen abn omgeving.
Goedemorgen Alphons, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met de aanvraag en dat je alles makkelijk zelf kon regelen binnen de ABN AMRO omgeving. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Het was even zoeken om bij de juiste pagina te komen maar eenmaal daar was het goed te regelen
Goedemorgen Susanne, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je uiteindelijk gevonden hebt wat je zocht en dat alles goed geregeld kon worden. Een fijne dag gewenst! 😊 Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Wat wil je nog meer: duidelijke taal en actie binnen 48 uur!
Goedemorgen Mario, Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Fijne dag! 😊 Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
eenvoudig bij onverwachte kosten
Goedemorgen, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles soepel is verlopen en je onverwachte kosten hiermee hebt kunnen opvangen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Het aanvragen is gemakkelijk, alles is duidelijk aangegeven en snel. De afhandeling is ook snel. Je hoeft niet lang te wachten op de uitslag van je aanrvraag en het geld stond dezelfde dag op de rekening.
Hallo Elize, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Top dat het allemaal zo gemakklijk en snel is verlopen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Binnen 2 dagen geregeld! Had een auto op het oog die de garage even voor me vasthield. En door de snelle handelingen van ABN heb ik hem ook kunnen kopen gelukkig.
Beste heer, mevrouw Van de Vooren, Wat fijn dat het zo snel voor elkaar was. Vooral als er toch enige haast is omdat de garage de auto voor je vast hield. Veel plezier met de nieuwe auto en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Na een communicatie storing alles vlot verlopen
Hallo Ron, Goed om te horen dat het uiteindelijk alsnog vlot is verlopen. Bedankt voor het delen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Hi dear Sir/Madame! Question: will I see the new loan in my mobile ABN AMRO app and/or on ABN AMRO WEB site? So that I could see the loan duration, status, left to payback etc. Thanks, George
Hello George, It is possible to view your loan online through Internet Banking and the Mobile Banking app. For Internet Banking: 1. Log in to Internet Banking. 2. Click on the 'Self-service' tab (at the top of your screen). 3. You will find your loan at the bottom under 'Your products'. If your loan is not listed, click on 'Show more products'. 4. Click on your loan, and you will see all the information about your loan in one overview. Within the Mobile Banking app: 1. Log in to the ABN AMRO app. 2. Look at the top of your screen. There is a bar that you can swipe left and right. 3. Swipe it to the right. 4. Click on the 'Loans' tab. Your loan will be there. If this doesn't work, please contact us via the 'help' button in the Mobile Banking. Kind regards, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben super goed en snel geholpen.
Hi Jeannette, Wat prettig dat je goed en snel geholpen bent! Dat zien we graag. Bedankt dat je ons meeneemt in je ervaring. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ben door de medewerkers/bank met de juiste oplossing en goed naar m'n wensen te luisteren goed geholpen
Hallo J.R., Wat fijn dat je het gevoel hebt dat we zo goed naar je wensen hebben geluisterd en je goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor je positieve cijfer! Met vriendelijke groet, Shenice ABNAMRO Webcare
Ging gesmeerd als altijd. Uitmuntende service voor mij persoonlijk, kan niks zeggen over anderen.
Hoi Ferdi, Bedankt weer voor deze mooie feedback! Ik wens je een fijne avond! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Eenvoudig en snel
Hallo Michal, Goed om te horen dat het proces eenvoudig en snel is verlopen! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.