Het betreft een PL voor een nieuwe auto (EV). Omdat financiële voorwaarden kunnen veranderen in een ander kalenderjaar waren we om zeker te kunnen zijn van de financieen min of meer gedwongen om dit jaar reeds de lening in te laten gaan. De bestelde auto wordt immer pas over een half jaar geleverd (April 2024). Dat houdt feitelijk in dat we tot die tijd kosten moet maken gedurende deze 6 maanden. Het zou erg prettig zijn geweest als de financieel adviseur een beetje mee had gedacht over de samenstelling van deze lening. In eerste instantie zei mevrouw dat we dan wel erg veel onkosten zouden gaan maken. Pas naderhand besefte ik dat het gaat om aflossing + rente, feitelijk is het dan wel te overzien. Een echte financiering die je in laat gaan op een afgesproken datum was in deze uiteraard veel gemakkelijker geweest maar helaas is deze optie niet beschikbaar bij ABN AMRO. We vinden het jammer dat alles on-line / telefonisch moet, we hadden liever een gesprek gehad op een kantoor. Verdere afhandeling ging vlot. Geld werd snel over gemaakt. Uiteindelijk tevreden met het resultaat.
Goedemorgen Eric, Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide review. Heel prettig dat je een aantal concrete punten benoemt waarin we ons naar jouw mening nog kunnen verbeteren, dat is waardevolle feedback om zo uiteindelijk onze service en processen te kunnen verbeteren. Nogmaals dank en een mooie dag gewenst! Lieke ABN AMRO Webcare
Als bestaande klant was het vrij eenvoudig deze lening aan te vragen; het was dan ook vlot geregeld.
Goedemorgen Rob, Bedankt voor de mooie review, super om te horen dat alles eenvoudig en vlot geregeld was. Nog een fijne dag gewenst! Lieke ABN AMRO Webcare
Het ging super vlug en het was duidelijk
Hi John, Nou zo hoor ik dat graag! Leuk dat je er een review over hebt geschreven. Dankjewel en wie weet tot ziens, Roeland ABN AMRO Webcare
Er wordt gevraagd om een identiteitsbewijs, maar na een dag blijkt dat een rijbewijs niet volstaat. Daardoor wordt de beloofde 1 dag van beoordeling minimaal 2. Vreemd want een rijbewijs is een erkend identiteitsbewijs. Na bellen de tweede dag hoorden we dat de stukken niet binnen waren. Bij de volgende belronde bleek alles er toch te zijn. Eigenlijk weet niemand die je aan de telefoon krijgt precies hoe het er voor staat. Uiteindelijk is alles goed gekomen, dus prima. Maar als je echt snel ff extra centjes nodig hebt…let goed op hoe je je stukken instuurt !!
Hi Bas, Vervelend om te horen dat wij niet duidelijk en consistent zijn geweest omtrent jouw aanvraag. Dankjewel voor het alsnog schrijven van je review, daar kunnen wij weer van leren. Fijn dat het inmiddels ook wel helemaal rond is. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Het proces zou sneller moeten zijn
Goedemiddag Ad, Dank voor je feedback, dit nemen we zeker mee! Fijn weekend alvast voor nu! Robert ABN AMRO Webcare
De afhandeling was heel vlot en simpel geregeld. Alleen miste ik wel een beveiligde upload link. En We moesten een foto van onze ID mailen naar de ABN. ID gescand met een app van ministerie van binnenlandsezaken waarmee je een hele lichte watermerk op de pas kan zetten werd door ABN niet geaccepteerd. Waardoor de kans op identiteitsfraude toeneemt. Er wordt vaak genoeg een systeem gekraakt en kopie ID bewijzen buitgemaakt, vervolgens worden ze verhandelt op het darkweb. Voor een bank, die de IT zaakjes zelf goed voor elkaar heeft en bekend is met de IT gevaren, vind ik deze manier van werken zeer amateuristisch en eigenlijk onacceptabel.
Bedankt voor je beoordeling! Altijd goed om stil te staan bij online veiligheid, zeker wanneer het je bankzaken betreft. Na het aanleveren van je ID slaan we deze gegevens veilig op in onze administratie. Dat moet volgens de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Deze gegevens worden nergens anders voor gebruikt en we plaatsen een watermerk over je ID. Hopelijk stelt dat je een beetje gerust. Nog een fijne avond, Lieke ABN AMRO Webcare
Het aanvragen via internet is zó gunstig, zodat je de deur niet uit hoeft. Ik had even moeite om mijn benodigde documenten aan te leveren en te uploaden in PdF maar na een telefoontje met één van uw medewerkers was dit snel verholpen. Zeer tevreden na de snelle beslissing!
Hi Jolanda, Dit is heel leuk om te lezen! Hartelijk dank voor je positieve woorden en het schrijven van je review. Mooie dag vandaag, Roeland ABN AMRO Webcare
Uiterst moeizaam proces. Digitaal het gevoel dat jullie er op uit zijn allerlei drempels opnieuw werpen in plaats van te helpen. Aan de telefoon en op kantoor Hofstraat Apeldoorn goed geholpen. Dat was de positieve uitzondering. Ben al meer dan 40 jaar klant en jullie deden alsof jullie mij niet kenden. Aangekondigd dat het geld na twee dagen zou zijn gestort. Ik heb het nog steeds niet.
Beste Pier, Dank je wel voor de tijd en moeite die je hebt genomen om ons feedback te geven. We waarderen dit enorm. Het helpt ons om te weten wat goed ging en waar we kunnen verbeteren. Het spijt ons te horen dat het proces moeizaam verliep en dat toezeggingen niet zijn nagekomen. We raden je aan om contact met ons op te nemen, zodat we dit direct voor je kunnen uitzoeken. Desondanks is het goed om te zien dat het telefonische contact en de service op ons kantoor in Apeldoorn je goed hebben geholpen. Hopelijk is het snel opgelost. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prima geholpen, duidelijke uitleg
Hallo Pieter. Allereerst bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. Voor nu een mooie zondag. Herma ABN AMRO Webcare
Omdat mijn man als freelancer werkt lukte een aanvraag niet via de app. Een hele vriendelijke en behulpzame dame heeft ons via de telefoon kunnen helpen. Top service!
Dag Tamara, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat het toch is gelukt! Goed om te lezen dat jullie zo goed en snel zijn geholpen :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
zoals boven!
Goedemiddag Ronald, Bedankt voor je feedback en je beoordeling. Dit waarderen we enorm! Mooie dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
De beslissing van de lening was snel bekend, wel word voor mensen die digitaal niet zo bijdehand zijn erg moeilijk gemaakt. De kantoren verdwijnen allemaal uit de buurt voor hulp bij aanvraag van lening. Had graag naar een bankfiliaal gegaan, ook al was die verder weg, maar ook daar ben je als klant ook niet meer welkom voor hulp. Alles moet digitale en online.
Goedemiddag Adrie, Bedankt voor je feedback en beoordeling. We waarderen het ook enorm dat je je zorgen met ons deelt. Aarzel niet in de toekomst om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-0024 als je hulp nodig hebt online. Daar helpen we je graag bij. Ik wens je een mooie dag. Sangeeta ABN AMRO Webcare
?
Goedemiddag Herman, Bedankt voor je beoordeling! Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Was goed het beste is dat je alles naar pdf bestand maakt. Dan is het zo gebeurd. Klant vriendelijk is wel beetje vreemd want er is niemand die je doet helpen!
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen je review enorm. Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Snelle persoonlijke aandacht na aanvraag. Goede uitleg en meedenken door medewerker.
Goedemiddag Stan, Goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze collega. We waarderen je review, bedankt daarvoor. Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Duidelijke digitale aanvraag met telefonische ondersteuning en advies.
Goedemorgen Pierre, Bedankt voor je feedback en review. Dit waarderen wij enorm. Fijne dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare
Wij hadden iets niet goed ingevuld en werden gebeld door een medewerker die het voor ons heeft aangepast daarna is het snel en netjes geregeld.
Goedemorgen M, Wat fijn dat je bent opgebeld en het snel is afgehandeld! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer tevreden ABNAMRO klant .
Hi Ilona, Dankjewel voor het schrijven van de review! Fijn om te horen dat het allemaal snel en gladjes is verlopen. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Lening is goed. Het digitaal aanvragen vond ik moeilijk. Graag zou ik gewoon met de gegevens een bank filiaal binnen gaan. Persoonlijk contact met een medewerker.
Goedemorgen Julian, Fijn dat je de moeite neemt om je ervaring met de aanvraag met ons te delen. Ik begrijp dat je de digitale aanvraag wat lastig vond. Dit zullen we zeker meenemen in onze evaluatie. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Ben er niet mee bekend, maar m.i. kunnen dingen wel wat sneller.
Goedemorgen Peter, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! We nemen je feedback graag mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zoals de titel zegt. Blij mee, maar wel aan de prijs.
Goedenavond Jeroen, Ten eerste bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen met ons. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat het snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De aanvraag was snel en goed geregeld. Het was ook erg prettig dat er een dag na de aanvraag werd gebeld om te informeren of er nog vragen/onduidelijkheden waren. Dat is een hele goede service die zeer op prijs is gesteld.
Goedemiddag Jannie, Wat mooi om te lezen dat de aanvraag en service zo goed zijn bevallen. Fijn dat je je ervaring hier wilt delen, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Na wat zoeken en bellen gelukt
Goedemorgen Wil, Dank voor het delen van je ervaring. Feedback is altijd welkom en nemen wij graag mee! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Alles kan met de@ zeggen ze tot dat er een storing in zit (kan gebeuren). Dus wij lopen vast met de aanvraag volgende dag bellen Medewerker helpt ons goed maar weet het gegeven moment niet en geeft ons een ander nummer daar wordt gezegd dat er die dag een storing is hoe dan wij zijn al een week bezig. Ik dat hij liegt heen en weer discussie. Stomme van alles is dat ik s'avonds probeer om verder te gaan en dat gaat gewoon dus er is gewoon iemand te broert geweest om die storing op te lossen.
Hoi Harrie, Wat fijn dat je de moeite neemt om een review achter te laten. Minder fijn is natuurlijk dat je ervaring alles behalve positief is, dat is niet zoals het hoort te zijn. Als ik het goed begrijp, probeerde je een lening aan te vragen en daar liep je tegen een storing aan. Niet fijn. Daarna heb je telefonisch contact opgenomen en daar kwam je er ook niet uit. Vervelend! Uiteindelijk werkte het 's avonds weer, is de storing verholpen en kun je het aanvraagproces wel doorlopen. Al met al is dat natuurlijk geen positief begin. Ik ga er vanuit dat voor de verdere looptijd van de lening, dit beter zal gaan. Zo niet, laat het ons dan zeker weten of dien een klacht in. We helpen je graag vooruit. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
de ervaring was prima
Hoi Jan, Bedankt voor je review! Fijn te lezen dat je het aanvraagproces als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.