Filters

8

Goede mederwerking met ABN

Vindt echt goed met aanvragen and I heb snell antwoord gekrigt

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer netjes en snel oordeel

Direct duidelijk en inzichtelijk wat wel en niet kan. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk

Was allemaal snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Eenvoudig te regelen met duidelijke voorwaarden

Persoonlijke lening is via de website eenvoudig te regelen zonder dat er via onduidelijke links stappen genomen moeten worden om tot een definitieve aanvraag te komen. Ook de communicatie in het geval van ontbrekende gegevens of documenten is helder en eenvoudig op te volgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Jak dla mne super

Jestem z Wami od kilkunastu lat, i zawsze służyliście mi z pomocą.Wielki szacunek dla Was!

  • Poleciłbyś nas? Tak
8

Snel en gemak

Super snel geregeld. Had alleen keuze willen hebben om lening uit te betalen. Was nu een maand te vroeg.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ongemakkelijk kost je als klant heel veel tijd.

Ondanks een klant relatie van meer dan 43 jaar moet ik al hele doopceel downloaden. Downloaden omslachtig traject Klant wordt maximaal aan het werk gezet. Eventueel persoonlijk contact is niet goed ingeregeld

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer Tevreden.

Ben zeer Ben zeer goed geholpen met alles waar nodig was ik zou het zo weer doen en het is aan te raden aan mensen die ook bij de ABN/AMRO zijn . Dankjewel: Alexander v.d.Linden., ***

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen service en arrogante opstelling

Doel was niet een grote som geld direct uit te geven maar omdat als partners beide moesten aanvragen was het geen doen. In totaal 18 PDF-jes aangeleverd en dan nog de vraag krijgen om een bewijs toe te voegen van iets wat je al aangeleverd hebt. Ik kan geen lagere score invullen, een 1 is echt te hoog. 40 jaar bij deze bank maar dit is een “game changer” In en in triest.

  • Aanbevelen? Nee
8

Lening was snel geregeld.

Na een telefoon gesprek was alle documenten per email verstuurd. aanvrager moet wel een printer met scan hebben om documenten te onderteken en deze uploaden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Duurt een eeuwigheid

Op het eerste gezicht lijkt het heel erg snel te kunnen gaan, maar als je samen een lening aan wilt vragen waarbij je partner niet bij deze bank zit is dit een hele kriem. Doordat niet duidelijk was dat we allebei moesten legitimeren (ook al zit ik wel bij ABN) via AMP en ik 4 dagen in de week werk, duurde het wel 4 weken voordat de lening rond was. Medewerkers via de klantenservice waren of onredelijk of wisten het niet en iedereen kwam weer met een ander verhaal (4 telefoontjes gepleegd). Een gedoe dus. En het tekenproces is ook gedateerd. Waarom geen digitale handtekening? De papieren moesten geprint en getekend worden, vervolgens ingescand. Niet duurzaam voor een duurzame bank. Ben wel blij met mijn lening, maar ben ook blij dat dit maar eenmaal hoeft. Hopelijk...

  • Aanbevelen? Nee
6

Redelijk snel geregeld

Blijft bijzonder dat je als abn amro klant je eigen afschriften moet uploaden. Daarnaast kun je in het reken model waarin je kan kijken hoeveel je kan lenen aangeven dat je 1 jaar looptijd wil wat resulteert in een lagere rente. In de daadwerkelijke aanvraag moet ik minimaal 3 a 4 jaar looptijd kiezen en een hogere rente. Heel bijzonder.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel positief.

Zeer goed geholpen en zeker zeer vlot geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goedcontact gaat

Goede contacten gaat

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ondersteuning en hulp was vlot bij.

Doen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk snel geregeld

Jammer dat rente hoog is

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring

Fijn om via de app dit te kunnen regelen. Sommige informatievragen zijn wat lastig. Maar daar zijn we goed uitgekomen. Wat wel een klein beetje tegenviel was dat als je alles hebt afgerond, je de melding krijgt dat je binnen een werkdag hoort over de status. Ik heb na 3 werkdagen gebeld en kreeg te horen dat er een achterstand was onstaan door de feestdagen...dat begrijp ik...maar haal dan ook deze tekst weg. Ik had het idee dat de medewerkers mijn vraag vervelend vonden en werd bijna afgeblaft. Ik moest maar begrip en geduld hebben. Ik heb aangegeven dat ik dat al had gedaan. Wederom kreeg ik te horen dat ze mij niet konden helpen en mij ook niet konden doorverbinden naar de betreffende afdeling. Maar goed...eind goed al goed. Dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte Communicatie

Men beloofd binnen 2 dagen resultaten. Niet, elke dag contact, en maar 1 maal bevredigend geholpen, slecht gevoel gehad. Duurde ruim 1 week voordat de lening accoord was, geld gestort, men geeft aan dat men kan bellen tussen 14-17 voor antwoorden mbt de lening, als ik erom vroeg kreeg ik 4 x een antwoord dat men als wist wat er gezegd ging worden door de betreffende afdeling en dat bellen niet nodig was, ik stuitte voor mijn gevoel op weerstand om te willen bellen. Al met al voor mij een ONVOLDOENDE met uitzondering vd dame die mij woensdag te woord stond, zij was vriendelijk en behulpzaam de rest niet...

  • Aanbevelen? Nee
6

Uiteindelijk veel werk

1. Via app en site informatie verkrijgen was zeer duidelijk. 2. Via app een aanvraag indienen lukte niet. De aanvraag liep op het eind vast. 3. Middels telefonisch contact zeer goed geholpen. 4. De hoeveelheid aan gegevens indienen en omzetten naar pdf,s veel werk. 5. De lening aflosperiode door de bank, zonder overleg verkort van 5 naar 3 Jr en 4 maanden. Extra financiële druk dus.

  • Aanbevelen? Ja
6

Veel papieren nodig

Voor de aanvraag van een lening vragen ze heel veel papieren, het is zeker belangrijk dat alles goed bekeken wordt, maar in mijn geval was het best stressvol om de gewenste papieren te bemachtigen, kon ook iets minder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel verlopen

Aanvraag soepel verlopen, en voor ons snel genoeg geregeld. Digital tekenen werkt top, scheelt veel papierwerk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en snel

De aanvraag van de lening spreekt volledig voor zich. Het is duidelijk, makkelijk en snel gedaan. Je hebt heel snel duidelijk of de lening uitgekeerd kan worden en als het uitgekeerd wordt hoef je niet lang te wachten op het geld.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen na tweede keer bellen

het ondertekenen lukte ons niet daar we niet zo technisch zijn de eerste mevrouw aan de telefoon was niet zo van het uitleggen de laatste aan de telefoon heeft ons helemaal verder geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en handig

Heel fijn hoe ik geholpen ben

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.