Beoordeling is obv rigide en duidelijke uitgangspunten. Een standaard product wat je hier ook kunt verwachten.
Hoi Taco, Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te zien dat je het als professioneel en goed geautomatiseerd hebt ervaren. :) Ik wens je nog een mooie avond. Shenice ABN AMRO Webcare
Top van ABN ik was heel snel geholpen het gelend bedrag stond naar een paar uur op me rekening dus ik zeg top
Goedemorgen E.E. Santos Morais, Bedankt voor de positieve woorden! :) Wat goed dat je zo snel geholpen bent en het bedrag direct op de rekening stond. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
5x een aanvraag gedaan. Telkens foutmeldingen zodat ik geen bestanden digitaal kon uploaden. Ondanks hulp van de vriendelijke helpdesk was de enigste oplossing telkens de aanvraag te annuleren en een nieuwe aanvraag opstarten.
Goedemorgen Enrico, Ik kan me voorstellen dat 5x een aanvraag doen en annuleren niet erg prettig is. Ik zet dit signaal intern door zodat we onze processen kunnen verbeteren. Wel fijn dat je vriendelijk bent geholpen door de helpdesk. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om ons feedback te geven. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
In het begin snapte wij het niet, maar daarna ging het makkelijk. Sneller en na het aanvraag een telefoontje gehad als ales goed gelukt is. Heel fijn
Hallo Jurdiënne, Goed om te horen dat ondanks dat het begin wat lastig was, alles daarna makkelijk en snel verlopen is. Ik kan me voorstellen dat het ook prettig is als je nog even een telefoontje krijgt met de vraag of alles gelukt is. Elvira ABN AMRO Webcare
ABN AMRO reageerde in het begin heel snel en goed. Daarna ging het helaas wat minder. Als namelijk het leenbedrag niet akkoord bevonden wordt door de bannk, zou het naar onze mening ontzettend prettig zijn dat er automatisch een aanpassing plaats vindt na akkoord door de klant en dat het proces dan doorgaat. Nu moest alles nog een keer wat een vertraging van 2 dagen opleverde en het gevoel van bureaucratie gaf.
Goedemorgen Jos, Fijn dat je ons laat weten hoe je de aanvraag hebt ervaren! Een gevoel van bureaucratie willen wij je natuurlijk niet geven dus voor ons zeker ook een ontwikkelpunt. Dankjewel voor je feedback! Ik wens je een mooie dag toe. Daphne ABN AMRO Webcare
Prima snel geregeld mits je alle gegevens en specificaties hebt zoals salaris etc.
Goedemorgen Jack, Fijn om te horen dat jouw aanvraag snel geregeld was. :-) Een aanvraag gaat inderdaad sneller als je alle gegevens die nodig zijn al bij de hand hebt. Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven. Daphne ABN AMRO Webcare
De aanvraag was makkelijk en goed te doen. Jammer genoeg werd de eerste afgewezen door een verkeerde woorden keus van mijn kant dat fout werd geïnterpreteerd. Zonder extra vragen te stellen werd het afgewezen. Daar op meteen contact gezocht maar de afdeling krediet mag alleen tussen 2 en 5 gebeld worden. Later terug gebeld en ze zagen in dat het een fout was. Of ik de aanvraag opnieuw wil gaan doen omdat ze het niet meer terug kunnen draaien. Iedereen heeft mij heel goed geholpen daar heb ik echt geen klachten over. Maar als wij op het werk een fout maken dan lossen we dat ook intern op. Ja de klant zal de producten misschien niet op de gewenste tijd hebben maar wij vragen hem niet om extra stappen te gaan doen. Verder ben ik blij dat de lening bij jullie kon op die manier heb ik meer rust dat het bij een vertrouwde aanbieder is ondergebracht.
Goedemorgen Matt, Allereerst fijn dat je ons laat weten hoe je de aanvraag hebt ervaren, en voor ons inderdaad ook goed om te weten dat wij hier ook kritisch naar moeten kijken, door bijvoorbeeld verder door te vragen, dus bedankt voor je feedback. Ook goed om te horen dat het je rust geeft dat je de lening bij ons hebt afgesloten. :-) Daphne ABN AMRO Webcare
Snel alles rond
Goedemorgen Rachid, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om te laten weten hoe je de aanvraag hebt ervaren. Ook goed om te horen dat alles snel rond was. Bedankt voor je review daar zijn wij altijd blij mee! Daphne ABN AMRO Webcare
Ik heb al eerder een lening aangevraagd. Ben weer goed geholpen
Goedemorgen Maaike, Fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je de aanvraag hebt ervaren:-) Goed om te horen dat je weer goed bent geholpen, daar zijn wij altijd blij mee. Ik wens je een mooie dag toe. Daphne ABN AMRO Webcare
Online snel geregeld.
Goedemorgen Martin, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de aanvraag online snel was geregeld. Daphne ABN AMRO Webcare
Alles werd snel opgepakt en ik werd snel gebeld om te kijken of ik vragen had, binnen een week was alles geregeld. Super fijn!
Hi Sumatera, Ik wil je bedanken voor het delen van jouw positieve ervaring. Wat goed om te zien dat het snel was opgepakt en geregeld! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Snel geholpen, Geen lange wachttijden. Snele service.
Goedemorgen, Wat fijn dat je zo tevreden bent en snel geholpen bent. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het inleveren van pdf bestanden lastig indienen als je niet zo digitaal bent. Met foto's was het makkelijker geweest
Goedemorgen, Bedankt voor je review en feedback. Is het uiteindelijk gelukt? Zo niet, neem dan even contact met ons op. Dit mag telefonisch of via Social media (prive). Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het kost natuurlijk even wat tijd om alle documenten te verzamelen en te versturen, maar het contact met de medewerkers van ABN AMRO verliep snel en zorgvuldig. Binnen 3 dagen was het geregeld en stond het geld al op mijn rekening.
Goedemorgen Marco, Wat fijn dat je zo tevreden bent en het contact goed verlopen is. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het proces was helder en duidelijk. De benodigde gegevens konden eenvoudig en veilig digitaal worden aangeleverd. De beoordeling en de betaling waren enorm vlot.
Goedemorgen Anita, Wat fijn dat je zo tevreden bent en het proces helder is geweest. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik ben goed geholpen door de medewerkers van ABN en ben blij dat ik de lening heb af kunnen sluiten.
Hi Eddy, Wat fijn dat je zo tevreden en dit waardeert met een 10. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en zo te lezen is dat het geval. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Uiteindelijk gelukt maar vaak moeten bellen verschillende mensen verschillende adviezen tot ik eindelijk iemand kreeg die mij zelf heeft gebeld die verdient wel 5 sterren. Snap ook niet waarom je bv niet 5000 rood mag staan maar wel een pl kan afsluiten maar gelukkig ben ik daarna toch goed geholpen
Goedemiddag Rob, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met het aanvragen van de lening. Het feit dat je meerdere keren hebt moeten bellen verdient geen schoonheidsprijs. Excuses hiervoor. Wel fijn om te lezen dat je vervolgens gebeld bent door een kundige collega die je goed verder heeft kunnen helpen. Het verschil tussen rood staan en een persoonlijke lening is dat het één een doorlopend krediet is het ander een aflopend krediet. Bij een aflopend krediet is er bij het ingaan van het contract een einddatum bekend waarop het krediet is afgelost. Eerder aflossen mag natuurijk altijd. Doordat een aflopend krediet in de regel een kortere looptijd heeft dan een doorlopend krediet is dit voor zowel de kredietnemer als de kredietverstrekker een minder groot risico. Dank nogmaals voor de feedback. Hier gaan we mee aan de slag. Floris ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag is snel en vakkundig afgehandeld. Daarnaast waren de contacten met de klantenservice zeer prettig.
Goedenavond Yasar, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :) Fijn om te lezen dat de aanvraag snel en vakkundig is afgehandel en je naar tevredenheid bent geholpen. Shenice
Binnen twee dagen stond de lening op onze rekening dat noem ik snel en efficient.
Hallo Madeleine, Wat fijn dat het al zo snel op je rekening beschikbaar was. Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Elvira
na de aanvraag is de lening snel verleend.
Dag Jan, Mooi om te lezen dat de lening na de aanvraag snel en goed voor jou is geregeld! Dank voor de positieve terugkoppeling. Stephanie ABN AMRO Webcare
Van eerste indicatie tot uiteindelijke verstrekking verliep vloeiend. Heldere voorwaarden.
Goedemiddag Bert, Fijn dat het soepel is verlopen en je naar tevredenheid bent geholpen. Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Iman
Jammer dat alles digitaal moet ,zeker voor deze dingen is persoonlijk contact fijner.
Goedemiddag, Goed dat je aangeeft waar jouw voorkeur naar uitgaat. Bedankt hiervoor en wij nemen jouw feedback mee! Met vriendelijke groet, Iman
Klantvriendelijk
Goedemiddag Jan, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het contact klantvriendelijk is verlopen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO webcare
De lening was snel geregeld. Het was duidelijk welke stukken ondertekend moesten worden en wat de voorwaarden zijn. Daarnaast is het heel fijn dat je tussendoor mag aflossen.
Goedemorgen Ralph, Allereerst bedankt voor je review. Goed om te vernemen dat alles duidelijk was en het snel is geregeld. Dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Donderdag offerte opgevraagd, vrijdag gebeld geworden met de vraag of ik nog vragen had en nog extra informatie gekregen, zaterdag ondertekend, maandag goedgekeurd en een paar uur na de bevestiging van goedkeuring geld op mijn rekening.
Hi Barbara, Dat klinkt inderdaad als een soepel verlopen aanvraag. Fijn! Dank voor het delen van je review. Dat waarderen we. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.