Alles was makkelijk en snel online te regelen. Waarschijnlijk vooral omdat ik al klant ben.
Hi Saskia, Dat zie je goed inderdaad! Het maakt het voor ons inderdaad een stukje makkelijker als je al klant bent. Fijn om te vernemen dat je alles zo positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De aanvraag werd snel behandeld en goedgekeurd. Vooraf wel gecheckt of ik had gevraagde bedrag kon lenen
Hallo Jan, Slim dat je vooraf al geïnformeerd had of je het gewenste bedrag zou kunnen lenen. Helemaal fijn als de daadwerkelijke aanvraag dan ook snel wordt behandeld en goedgekeurd! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Eerst op naam van mijzelf en mijn partner aangevraagd, maar partner kreeg technische storing bij het digitaal goedkeuren. Omdat na 3x bellen de storing nog niet was opgelost heb ik zelf verzocht om de aanvraag geheel opnieuw te doen. Vervolgens Op huwelijkse voorwaarden gekozen ipv in gemeenschap van goederen, omdat een standaard huwelijk al jaren niet meer volledig in gemeenschap van goederen is. Vervolgens was een standaard huwelijksuittreksel niet voldoende en moest de aanvraag weer opnieuw gedaan worden. (Toch onder gemeenschap van goederen). Eerder bij mijn hypotheekaanvraag en levensverzekering ook problemen gehad met abn amro, maar toen kwamen er tenminste nog officiele excuses. Het kan blijkbaar nooit in één keer goed.
Dag Tim, Jammer dat het niet gegaan is zoals wij altijd hopen dat een aanvraag gaat. Ik kan me voorstellen dat je dit anders had gezien. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen het ook enorm dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Goed om te lezen dat je na je eerdere ervaringen toch voor ons hebt gekozen. Ook dit wordt zeer gewaardeerd. Sangeeta
Vlug en netjes geholpen online
Goedemorgen Rene, Super dat je onze service als efficiënt hebt ervaren. Bedankt voor jouw positieve review. Met vriendelijke groet, Iman
De beoordeling van een lening kan heel snel en goed geregeld worden bij een juiste aanlevering van de stukken.
Goedenavond Tim, Prettig om te lezen dat je de aanvraag als effectief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Het is relatief gemakkelijk en efficient om een persoonlijke lening af te sluiten via ABN Amro. Je kunt eenvoudig uitrekenen hoeveel je kunt lenen, en als je daarna de gevraagde bescheiden online verzendt samen met de aanvraag komt het snel in orde. Je wordt meteen na indiening gebeld door een medewerker die alles met je doorneemt en checkt of je niets over het hoofd hebt gezien en je het ook wil zoals het daar staat. Er komt na goedkeuring iemand langs om de ID's te controleren, ook daar kun je zelf online een afspraak voor inplannen. Het enige is dat het rentepercentage hoger bleek te zijn dan waarmee werd geadverteerd.
Goedemorgen Marcella, Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Fijn dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Het rentepercentage dat wij bij een aanvraag kunnen aanbieden is afhankelijk van meerdere factoren. Hierdoor kan deze afwijken van het percentage dat je bijvoorbeeld in een advertentie vindt. Heb je vragen over de opbouw van de rente, schroom dan vooral niet om even contact met ons op te nemen via 0800-0240711 (gratis). Mijn collega’s staan je graag te woord. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Aanvraag verliep soepel. Via mobiele app ook goed te organiseren. Inlezen van digitale bestanden is naar mijn idee voor minder handige mensen wat omslachtig. Competitive ligt de rente wel iets hoger dan gemiddeld
Goedemorgen Richard, Goed om te lezen dat de aanvraag soepel is verlopen. Tevens dank voor het delen van je feedback. Deze nemen we graag mee. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
duidelijk online zelf kunnen regelen en snel lening rond gemaakt binnen een paar dagen
Goedemorgen Eline, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Fijn dat je alles snel en makkelijk hebt kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag is prima gedaan door ABN-AMRO. Snelle hulp wanneer nodig en deze medewerkers waren ook allemaal even vriendelijk.
Goedemorgen Oscar, Dank je wel voor deze beoordeling. Blij om te lezen dat zowel de aanvraag als de persoonlijke hulp naar wens zijn verlopen. Met vroiendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel geregeld. Geld stond binnen 2 dagen op de rekening.
Goedemorgen, Wat fijn dat de aanvraag zo makkelijk en snel is verlopen. Dank je wel voor deze review. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Geen juiste informatie, wat er allemaal aan gegevens nodig is om de lening te krijgen. In gemeenschap van goederen getrouwd bent bjjvoorbeeld
Goedemorgen Frank, Allereerst dank voor het feit dat je de moeite neemt om ons hier van feedback te voorzien. Als kredietverstrekker zijn wij bij de aanvraag van een lening verplicht om te beoordelen of de lening verantwoord is. Hiervoor kunnen wij verschillende documenten opvragen. Zo kan het van belang zijn om te weten of je in gemeenschap van goederen getrouwd bent, omdat dit invloed kan hebben op het risico, de tenaamstelling en het renteaanbod van de lening. Als ik je goed begrijp dan vind je de informatievoorziening ten aanzien van de aan te leveren documenten onvolledig. Dit nemen we natuurlijk graag mee in onze evaluatie ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Prima geholpen medewerkers reageren zeer snel betaling direct ontvangen
Goedemorgen Ahmet, Mooj om te lezen dat alles zo soepel verlopen is. Dank voor je review. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Doordat tegenwoordig alles digitaal gaat miste ik het persoonlijke contact
Goedemorgen Wim, Hoewel het digitaal aanvragen van een lening veel voordelen biedt, kan ik mij ook goed voorstellen dat je hierbij het persoonlijke contact mist. Heb je hulp nodig bij de aanvraag, heb je vragen hierover of wil je de aanvraag met wat begeleiding doorlopen, dan staan mijn collega's je graag te woord. Hiervoor kun je ons bellen via 0800 - 024 07 11 (gratis). Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zeer goede service in alle opzichten
Goedemorgen, Wat mooi om te lezen dat onze service zo goed is bevallen. Fijn dat je dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Voor dat ik eea geregeld had heb ik meerdere malen gebeld en gemaild en 5 verschillende medewerkers keer op keer alles uit moeten leggen en alle gegevens vier keer op moeten sturen ondanks dat ik al ruim 30 jaar klant ben bij de abn. Allemaal zeer verwarrend en chaotisch en terugbel afspraken worden niet nagekomen
Goedenavond Frederik, Wat spijtig om te vernemen dat het zo weinig soepel is verlopen. Is het uiteindelijk wel geregeld voor je? Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Proces klopt niet. Er is aan mij gevraagd welke leningen er afgelost moeten worden. Ik moet exact gegevens doorgeven van de leningen bij de AAB met af te lossen bedragen en wat gebeurd er uiteindelijk. Er wordt niet gehouden aan de door mij opgegeven bedragen en men lost op beide leningen te veel af. Dat geldt heb ik nog steeds niet. Dit is een van de zaken die beter moeten en kunnen.
Goedenavond Adiel, Dat klinkt inderdaad vreemd, dus goed dat je dit hier kenbaar maakt. Heb je ook naderhand contact met ons opgenomen, zodat we konden onderzoeken waar dit vandaan kwam? Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Van te voren kon ik duidelijk zien wat de kosten zouden zijn. Het aanvragen was zeer makkelijk. Hierna was het super snel geregeld en stond het geld snel op de rekening
Goedenavond Rob, Wat fijn dat de aanvraag en de afwikkeling naar volle tevredenheid waren. Zo horen we het graag. Ook bedankt dat je de moeite neemt om dit kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
We vroegen één lening aan om te verduurzamen. Wij wisten niet wat het voordeligste was,in de hypotheek of lening. De Adviseurs van de ABN AMRO hebben dit uitgerekend en kwamen uit op een lening. Veel kortere termijn en je krijgt nog rente terug via belasting . Dus in totaal minder rente schuld en vele malen een kortere financiering tijd. Top
Goedenavond Jon, Fijn dat we jou naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn en dank dat je dit middels een recensie laat weten. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Alles is makkelijk aan te leveren behalve de bankafschriften van abn zelf. Dit zou fijn zijn als dit laatste stukje ook nog iets makkelijker kan. De rest alles super simpel en heel snel geregeld. Niets dan lof.
Goedenavond Corrina, Fijn dat je de moeite neemt om te laten weten dat je naar tevredenheid bent geholpen. Ook bedankt voor de constructieve feedback. Daar kunnen we iets mee, dus ik zal dit intern doorzetten. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Aanvraag was simpel en het geld stond snel op de rekening.
Goedenavond Im, Top! Dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Goed werkt snel mogelijk contact gehad Goed
Goedenavond Sinduja, Dank voor de positieve review en ontzettend fijn om te lezen dat wij jou naar tevredenheid hebben geholpen. Dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Mijn aanvraag werd binnen de aangegeven tijdslijnen afgehandeld. Het was duidelijk wat ik verwachten en welke gegevens werden vereist. Bij andere aanbieders is dat niet altijd duidelijk en ook komen die niet altijd de afspraken na.
Goedenavond, Hartstikke goed om te vernemen dat wij onze afspraken zoals beloofd en naar tevredenheid zijn nagekomen. Prettig dat je dit middels een review aan ons laat weten. Dank! Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Mijn ervaring was dat t snel geregeld was en dat je serieus werd genomen
Goedemorgen Rens, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Wat een mooi compliment en fijn dat alles snel was afgewikkeld. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ben dankbaar dat ik het krijg. De rente is flink hoger gestegen dan 9%.
Goedenavond Siukei, Fijn om te vernemen dat je op een enkel punt na tevreden bent en vooral te spreken bent over onze klantvriendelijkheid. De rente is momenteel inderdaad hoger dan 9%. Op onze website kun je lezen wat de rente op dit moment is evenals de historische rentestanden. Bedankt voor je reactie! Joanne
De aanvraag heeft mij veel tijd en moeite gekost. Je kunt na het aanvragen van een offerte niets meer wijzigen, maar ook de bestaande offerte/aanvraag kan je zelf niet handmatig verwijderen om vervolgens een nieuwe in te dienen. Het moet persé door de medewerker gebeuren. Waar ik ook tegen aan liep is dat er word aangegeven dat een rijbewijs ook word geaccepteerd, maar als je je rijbewijs upload krijg je (pas de volgende dag, en dat nadat ik zelf contact had opgenomen) te horen dat een rijbewijs niet word geaccepteerd en dat je persé je paspoort of ID kaart moet uploaden. En de bankmail werkt niet. De medewerker heeft 2 keer aangegeven dat ik een bankmail gehad zou moeten hebben maar ik had dus niets ontvangen.
Dag Huseyin, Allereerst hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Het spijt me te lezen dat de aanvraag van de lening jou zoveel tijd en moeite heeft gekost. We waarderen dat je een aantal verbeterpunten hebt aangedragen om onze service te verbeteren. De feedback die je ons hebt gegeven is ontzettend waardevol en ik zal ervoor zorgen dat we al jouw punten meenemen ter verbetering. Ik hoop dat ondanks de verbeterpunten, de aanvraag verder succesvol is geweest. Nogmaals dank voor jouw input! Stephanie
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.