Het was erg makkelijk om een lening aan te vragen. Na wat kleine aanpassingen was alles snel geregeld.
Goedemiddag Jan, Ten eerste dank dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Erg fijn om te lezen dat het snel en makkelijk was geregeld. Jeremy
De aanvraag liep over het algemeen erg soepel. Alleen liep het een beetje stroef nadat AMP langs was geweest voor ID controle. Dit was niet helemaal goed gegaan, en ik kreeg ook weinig informatie hierover via de mail, totdat ik er zelf achteraan ging bellen. Toen alles wel goed bleek te zijn is de uitbetaling zeer snel gegaan.
Goedemiddag Ewoud, Fijn dat je de moeite neemt om ons van feedback te voorzien en goed om te lezen dat de aanvraag overwegend soepel is verlopen. Ik zie in je beoordeling dat we onze service op enkele punten nog wel kunnen verbeteren. Dit nemen we graag mee in onze evaluatie. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
50 jaar klant en bij het aanvragen van een lening onbehoorlijk geholpen, zelfs dat ik uitgelachen werd door een medewerker van de klantenservice die direct daarna de verbinding verbrak......... jammer hoor, na 2 weken is het goed gekomen, maar volgende keer bij mijn andere bank
Goedemiddag Casper, Dank voor je beoordeling en wat fijn dat je al zo lang klant bent bij ons. Des te vervelender is de ervaring die je aan de telefoon hebt gehad. Excuses hiervoor. Dat is uiteraard niet het gevoel dat we je willen geven. Heb je over deze ervaring ook een klacht ingediend? Dit kan het makkelijkst online via internet bankieren. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Wel veel stukken moeten aanleveren, maar fijn dat het rond is gekomen.
Goedenavond Freek, Fijn dat het uiteindelijk gelukt is en dank voor de reactie. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Ik ben goed geholpen van begin tot eind. Was super makkelijk om aan te vragen, hele duidelijke stappen en ook heel snel geregeld.
Goedemorgen Terena, Bedankt voor je positieve feedback! Goed om te lezen dat het snel en makkelijk was geregeld. :) Shenice
Het belangrijkste aan dit krediet is dat is boetevrij extra kan aflossen. Wat ik ook als prettig heb ervaren is telefonisch navraag of alles duidelijk was en of er nog meer geregeld kon worden.
Goedenavond Ronald, Wat fijn dat je dit zo ervaart. Leuk ook dat je dit deelt! Wanneer je nog vragen hebt, weet je ons te vinden. :) Robert
Ik vond de verlangde informatie lichtelijke excessief, ik bankier al decennia samen met mijn vrouw bij de ABN, hebben al onze financiële zaken bij de ABN geregeld. Dan toch steeds weer een hoop papier werk en details aanleveren…
Goedenavond Paul, Het klopt dat er gegevens gevraagd worden. Jammer natuurlijk dat je dit zo ervaart. Dank voor je feedback en een mooie avond nog! Robert
Fijne medewerker van de bank hielpen mij bij het samenstellen van mijn lening erg vriendelijk en deskundig
Goedenavond, Fijn dat wij jou in een van onze bankkantoren naar tevredenheid hebben geholpen en dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Ik zie in je beoordeling dat we ons nog kunnen verbeteren. Wij stellen je feedback daarom zeer op prijs want dit geeft ons de mogelijkheid om het in de toekomst te verbeteren. Nogmaals dank en een fijne avond gewenst. Jeremy
Zeer snel en duidelijk wat je moet doen alles digitaal aanleveren! En snel als de lening is goedgekeurd het geld op de rekening!
Goedenavond Ine, Ten eerste dank voor het delen van jouw ervaring. Wat een mooi compliment en fijn dat alles snel was afgewikkeld. Mocht je in de toekomst toch ergens op of aanmerkingen over hebben, dan staan wij hier altijd voor open. Voor nu een fijne avond verder. Jeremy
Ik werd op een zeer vriendelijke wijze geholpen in het proces door Eric de Vries.
Hi Richard, Bedankt voor je beoordeling. Goed o te horen dat Eric je goed geholpen heeft. Herma ABN AMRO Webcare
Er werd eerst goed geluisterd en meegedacht. Snel behandeld en afgerond.
Hoi Mikail, bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback te delen! Ik ben blij te horen dat er goed naar je is geluisterd, met je mee is gedacht en dat alles snel was afgerond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Wij zijn goed geholpen, bij eventuele vragen kregen wij meteen een terugkoppeling in de berichten app van ABN AMRO.
Goedemiddag Jurriaan, Wat fijn om te lezen en leuk dat je dit deelt. :) Prettig weekend nog voor nu! Robert ABN AMRO Webcare
Info en aanvragen (eerste stap) is eenvoudig en gaat echt snel. Het aanvragen zou beter kunnen; mijn ervaring is dat dit is opgesteld (taalgebruik) door specialisten; het zou beter zijn als dit door de bril van de aanvrager zou gebeuren. Bv. er gevraagd wordt naar een maandoverzicht, staat daar de AOW ook al op, net als op het overzicht van pensioenfonds.nl, maar nergens wordt specifiek gevraagd naar het overzicht van de AOW op mijn SVB. Verplaats je in de aanvrager, ben dus specifieker.
Goedemorgen Hans, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed dat je aangeeft wat je minder prettig hebt ervaren. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. We nemen jouw feedback mee. Mooie dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare
Geen klantvriendelijke route, vraag om toestemming om bepaalde gegevens in te zien in plaats van documenten te hebben die jullie al lang in je bezit hebben. Draai het proces om en ga eens denken vanuit de klant. Twee keer gebeld over hetzelfde verhaal
Goedemorgen Marnix, Bedankt voor het delen van jouw feedback. We horen het ook graag bij minder goede ervaringen, zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Uit jouw reactie vermoed ik dat het gaat om het vragen van legitimatiegegevens bij het cliëntenonderzoek. Hoewel het kan voorkomen dat we deze gegevens al hebben, is het belangrijk om jouw identiteit te kunnen verifiëren om fraude te voorkomen. Dit doen we ter bescherming van onze klanten. Ik hoop dat dit je een beter beeld geeft. Mocht je hier nog vragen over hebben? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0800 - 024 07 11. Mooie dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare
Duidelijkheid
Goedemorgen, Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen en bedankt voor jouw positieve feedback! Sangeeta ABN AMRO Webcare
nauwkeurig gevraagd
Goedenavond Mohamed Ali Yusuf, Fijn dat wij jou naar tevredenheid hebben geholpen en dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Snel en vriendelijk geholpen voor een lening voor onze auto.
Goedemiddag Alex, Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. Zo zien wij het graag! Iman ABN AMRO Webcare
Goed en vriendelijke geholpen met mijn vragen
Goedemorgen Chantal, Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. Bedankt voor jouw positieve feedback! Iman ABN AMRO Webcare
Zonder een hoop gedoe en moeite snel en makkelijk een lening afsluiten. Denken met de klant mee
Goedenavond Elvera, Fijn dat je naar tevredenheid de aanvraag hebt doorlopen. Dat horen we graag. Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Snel en vlot geregeld
Goedemiddag Fokke, Bedankt voor jouw positieve feedback. Goed om te lezen dat alles zo snel geregeld is. Iman ABN AMRO Webcare
Makkelijk aanvragen via de site. Duidelijke communicatie en alles online. Heel fijn.
Goedemiddag Anton, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te lezen dat je het aanvraagproces op onze site makkelijk vond. Iman ABN AMRO Webcare
Gemakkelijk online een maatwerk product kiezen.
Goedemiddag Richard, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te horen dat het zo gemakkelijk ging! Iman ABN AMRO Webcare
Online met contact medewerker via beeld bellen ging super. Online invullen bankapp lening is lastig vragen dingen die ik zonder bankmedewerker niet wist daarom ook Online afspraak gemaakt.
Dag John, Bedankt voor je jouw tijd en je feedback! Goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Sangeeta
Heb als zeer prettig ervaren vond het heel goed gaan qua invullen en snel afgehandeld
Dag Olav, Bedankt voor je fantastische feedback! Sangeeta
Soms erg teleurstellend en soms opvallend goed en professioneel, afhangend van de persoon aan de andere kant van de lijn. In de verschillende gesprekken ontmoette ik personen die "meer op een robot leken dan op een persoon" (Computer says no) en ook een persoon die erg goed meedacht, goed advies gaf, geinteresseerd was en en duidelijk kennis van zake had.
Dag Ludovicus, Bedankt dat je de tijd hebt genomen jouw feedback met ons te delen. Ook fijn dat je deelt wat er minder goed is gegaan. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Goed om te horen dat je ook vakkundig bent geholpen en hier tevreden mee bent. We hopen je in de toekomst beter te kunnen helpen. Sangeeta
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.