De eerste offerte was volledig verkeerd waardoor het gehele aanvraag nogmaals moet worden doorlopen. Oorzaak waarom de eerste offerte was mis gegaan is voor mij onbekend. De tweede aanvraag ging ook niet soepel. Wel positief is de betrokkenheid van de medewerkers om tot een goed eind te komen
Hi Wim, Allereerst bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je dit als pijnlijk hebt ervaren. Dit zien we natuurlijk liever anders. Mocht je nog willen weten waarom het is misgegaan, neem dan zeker even contact met ons op of dien een klacht in. Dan zoeken we het graag voor je uit. Wel goed om te lezen dat ondanks de stroeve start, het is goed gekomen en je de betrokkenheid van mijn collega's waardeert. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel online lening aangevraagd en gekregen. Binnen 24 uur na aanvraag al akkoord en binnen 2 werkdagen geld op de rekening. Dat is bij andere aanbieders wel anders.
Hoi Mercelino, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelheid en het gemak van het afsluiten van de lening. Dat horen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik ben geen voorstander van alles digitaal te moeten doen. Persoonlijk met iemand praten ervaar ik als veel prettiger en meer service gericht.
Hi Koert, Bedankt voor je review en feedback, dat stellen we enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
-gegevens inleveren -checken -goedkeuren -klaar
Hi Mario, Bedankt voor je positieve review :)! We zijn blij te horen dat je onze service als snel en makkelijk hebt ervaren. Het proces van gegevens inleveren, controleren, goedkeuren en afronden is iets waar we veel waarde aan hechten om het voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Oo waarderen we je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Lisa ABN AMRO Webcare
Ben niet goed met de telf en pc en heb hulp ingeroepen telefoon,de 1ste 2 hebben me bijna nie geholpen met de papier en alles wat ik moest leveren per pdfje,mn zoon heb geholpen en met de 3e mevrouw die ik aan de lijn kreeg heb me echt supergoed geholpen mee alles
Hi Frank, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je niet geholpen voelde. Dat zien we natuurlijk liever anders en dat mag je ook van ons verwachten. De geboden hulp van de derde adviseur hoor je ook van de eerste en de tweede adviseur te ontvangen. Ook wanneer je digitaal minder vaardig bent, mag je van ons de juiste hulp verwachten. Zo hebben we speciale adviseurs in dienst die je hierbij kunnen helpen als dit wat lastiger voor je is. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
ik ben al 25 jaar klant van ABN, nooit rood staan, altijd mijn spaar geld bij de bank Vraag ik een keer een lening en doen ze ontzettend moeijlijk. Ik mag niet meer dan 50.000 lenen, ik mag het maar voor 10 jaar lenen, etc.etc.etc Ik zou de lening zsm terug betalen en migreren naar andere bank
Hoi Eugenio, Allereerst hartelijk dank voor je review. Ik snap dat het balen is als je een hoger bedrag wilt lenen en we dit niet toekennen. Je krediet geschiedenis is inderdaad een van de punten waarop we toetsen. Daarnaast is er wet- en regelgeving die consumenten beschermt tegen overkreditering. Zo toetsen we bijvoorbeeld of de lening die je voor ogen hebt bij je inkomen en uitgaven past. Mocht het onduidelijk zijn waarom je geen hoger bedrag mocht lenen, neem dan zeker even contact op. We leggen het graag uit. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Er wordt je voorgesteld alsof je met het aanleveren van slechts een paar documenten al na een dag weet of je kan lenen. De volgende dag kreeg ik keurig een reactie, maar dat was vooral de vraag om meer informatie. Een dag later was dat nogmaals het geval. En dat terwijl al op de eerste dag een zeer solide positie kon laten zien. Men verschuilde zich achter overheidseisen. Maar die ken je toch vanaf het begin van het proces? Er wordt bovendien ook niet gevraagd vanaf wanneer je het geld nodige bent. Als de goedkeuring er is, dan krijg je het gewoon meteen overgemaakt en ben je dus meteen rente schuldig. Daarnaast had ik een vrij hoog bedrag aangevraagd omdat ik nog niet precies wist hoeveel ik zou nodig hebben. Heb dus meteen weer een deel afgelost nadat ik het geld ontving.
Goedenavond Cees, Ten eerste dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Ik begrijp dat er een aantal onduidelijkheden waren over extra informatie die wij nodig hadden. Deze informatie was nodig om je aanvraag te kunnen beoordelen. Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je dit niet als prettig hebt ervaren. Wel fijn dat het uiteindelijk snel geregeld was. Wij stellen je feedback enorm op prijs en zouden graag willen weten wat er precies is gebeurd. Je mag hiervoor een klacht indienen via abnamro.nl/klacht, dan neemt een adviseur telefonisch contact met je op om het persoonlijk te bespreken. Dit geeft ons de mogelijkheid om het proeces te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Gemakkelijk en betrouwbaar. Met een persoonlijke benadering.
Goedenavond Jules, Ten eerste hartelijk dank voor de review. De persoonlijke benadering richting onze klanten vinden wij erg belangrijk. Erg fijn om te lezen dat je dit zo hebt ervaren en dat alles ook snel en makkelijk geregeld is. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Super nadat ik de gevraagde stukken had aangeleverd was het ook super netjes afgerond
Goedenavond Brunie, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! Het is erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelheid waarmee het is geregeld. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Heel snel en goed geregeld
Goedenavond Funda, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Dat waarderen wij enorm. Erg fijn dat alles goed en snel was geregeld! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Op het juiste momentum met goede afspraken waar een persoonlijke lening aan moet voldoen, met duidelijke afspraken waar ik als leningnemer aan hoor te voldoen, dankjewel ABNAMRO
Hoi Huub, Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het achterlaten van een review, dat waarderen we. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Digital aanvragen vind ik niks. Better bellen of per post doen want ik heb 1000 keer digital gedaan en moest ik ook bellen en dan eindelijk is gelukt.
Hi Zsuzsanna, Bedankt voor je review, dat waarderen we enorm. Wat vervelend dat het digitaal zo vaak misging. Het is fijn dat het uiteindelijk gelukt is, maar we zien natuurlijk liever niet dat je daar zoveel moeite moet doen en vaak opnieuw moet beginnen. Ik hoor graag waar je precies vastliep en waar het misging. Je mag hiervoor ook een klacht indienen via abnamro.nl/klacht, dan neemt een adviseur telefonisch contact met je op om het persoonlijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik had net een lening gehad en moest door onvoorziene omstandigheden een nieuwe lening aanvragen. Ik moest weer alle documenten opnieuw aanleveren. Ik lever dan b.v. dezelfde copieen van het rijbewijs aan als bij de vorige lening. Dit wordt dan nu afgewezen omdat het een copy van een copy was vreemd toch. En ook voor andere documenten die aangeleverd moeten worden zijn de omschrijvingen niet altijd duidelijk
Hoi Sjef, Wat fijn dat je de tijd neemt om een review achter te laten. Ik begrijp dat er een aantal zaken niet zo soepel liepen. Daar ga ik graag wat verder op in. Het kan natuurlijk gebeuren dat door onvoorziene omstandigheden een aanbod verloopt. Als dat het geval is, dan mag je inderdaad een nieuwe aanvraag indienen, waarbij je alle documentatie opnieuw mag aanleveren. Begrijp ik dat je een nieuwe foto of screenshot hebt genomen van de foto die je al had van je rijbewijs, of bedoel je dit anders? Ik ben wel benieuwd welke omschrijvingen je precies niet duidelijk vindt. Kun je dat toelichten? Als je dat niet via deze weg openbaar wilt doen, dan mag je hiervoor ook een klacht indienen via abnamro.nl/klacht. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De aanvraag en afhandeling gingen vrij makkelijk. Ook de ontvangst vangnet geld is snel gerealiseerd. Enige punt van kritiek is dat ik later nog om mijn arbeidscontract werd gevraagd, terwijl dat ook direct bij het invullen van de aanvraag had gekund.
Goedemiddag Michael, Wat fijn dat je de moeite neemt om een review achter te laten. Dat waarderen we natuurlijk ontzettend. Goed om te lezen dat het over het algemeen makkelijk en snel verliep. Ik kan mij goed voorstellen dat het handiger zou zijn als we vooraf alle documentatie vragen. Ik zal je feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Alles gaat soepel en snel. Enige punt van aandacht is dat je niet direct kan spreken met de mensen die jou lening behandelen.
Hoi Anto, Bedankt voor je review! Je feedback zal ik zeker meenemen. Fijn om te lezen dat het proces verder wel soepel en snel verliep. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Helaas, je kunt tegenwoordig niet meer naar een ABN kantoor om e.e.a. te regelen. Dus wordt je gedwongen om het online te doen. En wat doet de ABN? Die schakelt een derde partij in om mensen te identificeren. Dit is AMP Groep. En AMP Groep maakt gebruik van ZZP-ers die weigeren zichzelf te identificeren (zodat ik ook kan controleren of mijn gegevens veilig zijn, door bijvoorbeeld de VOG op te vragen van deze persoon).
Goedemorgen Jacco, Wat vervelend om te lezen dat je zo'n nare ervaring hebt met het identificatieproces via AMP. Een medewerker van AMP kan zich identificeren door middel van een code die je vooraf hebt ontvangen. Daarnaast ontvang je van te voren een foto van de medewerker, zodat je zeker weet dat je met de juiste persoon te maken hebt. De betreffende medewerkers worden voordat ze aan het werk gaan uitvoerig gescreend en opgeleid. Als de foto en de code kloppen, dan kun je erop vertrouwen dat je te maken hebt met iemand die veilig en verantwoord met je gegevens omgaat. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Het hele proces is online, en dat is op zich fijn, maar ondanks dat gemak, is het toch een frustrerende ervaring. Het begint met het opvragen van een offerte voor een lening. Daarbij lever ik allerlei gegevens aan die jullie al van mij als klant al (zouden moeten) weten, en allerlei gegevens die jullie nodig hebben om uit te rekenen of de lening voor mij passend is. Dan krijg ik groen licht op de vrijblijvende offerte. Op dat moment heb ik de keuze voor de aan te schaffen auto gemaakt, en ik neem telefonisch contact op, om het leenbedrag significant te verlagen. Een medewerker is zo vriendelijk dat te doen. En dan mag ik dus het aanvraagproces starten waarbij ik dezelfde gegevens allemaal nog een keer op mag geven. Vervolgens teken ik als aanvrager (digitaal via signing) de krediet-overeenkomst. Dus er is vanuit mijn opzicht al sprake van een door twee partijen ondertekend contract. En ik mag nogmaals al mijn gegevens die jullie al van me hebben (ondanks dat dit in de beveiligde omgeving van internet waar ik als klant ingelogd ben) nog eens toesturen. Zelfs een kopie paspoort, die jullie al lang van me hebben. Ondanks de door de bnak goedgekeurde offerte, en ondanks het feit dat ik het leenbedrag met 6.000 euro na de offerte heb laten verlagen, wordt de aanvraag alsnog afgekeurd omdat het leenbedrag te hoog is. Hoe frustrerend is dat!!!! Na weer telefonisch contact wordt het leenbedrag nogmaals verlaagd, maar daarvoor moet ik dus wel de aangepaste krediet overeenkomst printen, ondertekenen, inscannen en weer terugsturen. Waarom moet dat stuk nu ineens op papier????? Waarom kon de eerste krediet overeenkomst digitaal ondertekend worden, maar nu ineens niet meer??? En waar moet ik als klant een printer en scanner vandaan toveren? De volgende lening neem ik af bij Freo, een lagere rente en niet dat gedonder!!
Goedemorgen Olaf, Allereerst bedankt voor je review. Fijn dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Zo te lezen heb je verschillende keren alle administratie moeten aanleveren. Ondanks het feit dat we veel van deze informatie al in ons bezit hebben, mogen wij deze gegevens niet zomaar gebruiken. Vandaar dat we expliciet om bijvoorbeeld je legitimatiebewijs vragen, ook al zijn we daar bekend mee als je al klant bent. Ik lees in je bericht dat er tot twee keer toe een aanpassing is geweest in het te lenen bedrag. Een keer op jouw verzoek en een keer door ons. Omdat er dan sprake is van een nieuwe offerte, is het goed mogelijk dat we alle administratie opnieuw bij je opvragen. Dat dit vanuit jou extra werk oplevert, is natuurlijk vervelend. Ik zal dit dan ook als feedback intern doorgeven. Waarom je na de laatste aanpassing uiteindelijk alles op papier dient aan te leveren, kan ik je helaas zo niet zeggen. Om daar antwoord op te kunnen geven is inzage in je dossier nodig, wat ik via deze weg niet heb. Ik raad je dan ook aan om een klacht in te dienen over je ervaring op abnamro.nl/klacht. Een klachtbehandelaar zal dan telefonisch contact met je opnemen om je aanvraag inhoudelijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
de auto die ik op het oog heb om te kopen met de door de bank verstrekte lening wordt morgen gekeurd en daarna op mijn naam overgeschreven , en anders uiterlijk vrijdag aanstaande. Had eigenlijk maar 2500 euro nodig aangezien ik al een bedrag bij elkaar gespaard had , maar de minimale lening is dus 5000 euro. Erg fijn ook dat ik boetevrij versneld kan aflossen , het bedrag dat ik na de koop van de auto over heb gebruik ik meteen daarvoor ( lening gedeeltelijk aflossen ) Dank aan ABN AMRO voor het vertrouwen en medewerking
Goedenavond Sven. Dank voor je mooie review en cijfer. Heel veel plezier alvast van de auto die je gaat kopen! Mocht je nog hulp willen bij het doen van een (extra) aflossing op de lening dan kan je ons natuurlijk bellen of chatten. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Aanvraag was zeer gemakkelijk en alles was snel geregeld. Zaterdag alle gevraagde stukken ingediend.... maandag al accoord bevonden en geld opde rekening staan.
Goedenavond Patrick. Dank voor je review en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat het makkelijk en snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Goed geholpen en laten weten wat ze ervoor nodig hadden. Duidelijkheid is belangrijk
Hoi Cato, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en alles duidelijk was. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Goede service, vlug geregeld
Goedemorgen Ali, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelheid waarmee het is geregeld. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik heb een uitstekende service ervaren. Alles verliep soepel van aanvraag tot identificatie aan huis.
Beste J. Plomp. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om oms te voorzien van deze mooie woorden! Goed om te vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prettige ervaring en ook de adviezen waar ik aan kan denken waren erg fijn en nuttig. Het aanleveren van mij gegevens ging vrij soepel. Lening was snel overgemaakt op mijn rekening.
Hi Nance, Wat fijn dat we met je mee mochten denken en de adviezen nuttig waren. Tevens ook goed om te lezen dat de aanvraag snel en soepel is verlopen. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
mss iets om rekening mee te houden dat er ook mensen zijn die niet goed zijn met computer en om bepaalde dingen om te zetten in bepaalde formaten dat was iets waar ik tegen aan liep maar uiteindelijk goed gekomen en wat verder vlot en netjes afgehandeld is waarvoor dank
Dag Gunter, Bedankt voor je terugkoppeling. Goed dat je dit aangeeft. Ik kan me voorstellen dat deze digitale handelingen niet altijd even gemakkelijk zijn. Wij zijn onze processen continu aan het ontwikkelen. Ik geef je feedback door. :) Fijn dat het uiteindlijk is gelukt en de aanvraag vlot en netjes is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prima afhandeling als je zelf maar de juiste gegevens aanlevert. Snelle berichtgeving en zeer snel je geleende bedrag beschikbaar.
Goedenavond Frans, Ten eerste bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg goed om te lezen dat uw dik tevreden bent over de afhandeling. Fijn dat het ook snel was afgerond! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.