Filters

8

Pijnlijk traject

De eerste offerte was volledig verkeerd waardoor het gehele aanvraag nogmaals moet worden doorlopen. Oorzaak waarom de eerste offerte was mis gegaan is voor mij onbekend. De tweede aanvraag ging ook niet soepel. Wel positief is de betrokkenheid van de medewerkers om tot een goed eind te komen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en zonder gezeur lening geregeld!

Makkelijk en snel online lening aangevraagd en gekregen. Binnen 24 uur na aanvraag al akkoord en binnen 2 werkdagen geld op de rekening. Dat is bij andere aanbieders wel anders.

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk goed.

Ik ben geen voorstander van alles digitaal te moeten doen. Persoonlijk met iemand praten ervaar ik als veel prettiger en meer service gericht.

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en makkelijk

-gegevens inleveren -checken -goedkeuren -klaar

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Ben niet goed met de telf en pc en heb hulp ingeroepen telefoon,de 1ste 2 hebben me bijna nie geholpen met de papier en alles wat ik moest leveren per pdfje,mn zoon heb geholpen en met de 3e mevrouw die ik aan de lijn kreeg heb me echt supergoed geholpen mee alles

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet wat ik had verwacht

ik ben al 25 jaar klant van ABN, nooit rood staan, altijd mijn spaar geld bij de bank Vraag ik een keer een lening en doen ze ontzettend moeijlijk. Ik mag niet meer dan 50.000 lenen, ik mag het maar voor 10 jaar lenen, etc.etc.etc Ik zou de lening zsm terug betalen en migreren naar andere bank

  • Aanbevelen? Nee
5

Onduidelijk proces

Er wordt je voorgesteld alsof je met het aanleveren van slechts een paar documenten al na een dag weet of je kan lenen. De volgende dag kreeg ik keurig een reactie, maar dat was vooral de vraag om meer informatie. Een dag later was dat nogmaals het geval. En dat terwijl al op de eerste dag een zeer solide positie kon laten zien. Men verschuilde zich achter overheidseisen. Maar die ken je toch vanaf het begin van het proces? Er wordt bovendien ook niet gevraagd vanaf wanneer je het geld nodige bent. Als de goedkeuring er is, dan krijg je het gewoon meteen overgemaakt en ben je dus meteen rente schuldig. Daarnaast had ik een vrij hoog bedrag aangevraagd omdat ik nog niet precies wist hoeveel ik zou nodig hebben. Heb dus meteen weer een deel afgelost nadat ik het geld ontving.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geregeld

Gemakkelijk en betrouwbaar. Met een persoonlijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was zeer snel geregeld

Super nadat ik de gevraagde stukken had aangeleverd was het ook super netjes afgerond

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect!

Heel snel en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed, duidelijk en vooral vertrouwelijk geregeld.

Op het juiste momentum met goede afspraken waar een persoonlijke lening aan moet voldoen, met duidelijke afspraken waar ik als leningnemer aan hoor te voldoen, dankjewel ABNAMRO

  • Aanbevelen? Ja
4

Mensen is heel aardig, maar ik vind digital is heel slecht

Digital aanvragen vind ik niks. Better bellen of per post doen want ik heb 1000 keer digital gedaan en moest ik ook bellen en dan eindelijk is gelukt.

  • Aanbevelen? Nee
6

Gaat niet echt soepel

Ik had net een lening gehad en moest door onvoorziene omstandigheden een nieuwe lening aanvragen. Ik moest weer alle documenten opnieuw aanleveren. Ik lever dan b.v. dezelfde copieen van het rijbewijs aan als bij de vorige lening. Dit wordt dan nu afgewezen omdat het een copy van een copy was vreemd toch. En ook voor andere documenten die aangeleverd moeten worden zijn de omschrijvingen niet altijd duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geregeld

De aanvraag en afhandeling gingen vrij makkelijk. Ook de ontvangst vangnet geld is snel gerealiseerd. Enige punt van kritiek is dat ik later nog om mijn arbeidscontract werd gevraagd, terwijl dat ook direct bij het invullen van de aanvraag had gekund.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer snel geholpen

Alles gaat soepel en snel. Enige punt van aandacht is dat je niet direct kan spreken met de mensen die jou lening behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Identificatie door AMP is een drama

Helaas, je kunt tegenwoordig niet meer naar een ABN kantoor om e.e.a. te regelen. Dus wordt je gedwongen om het online te doen. En wat doet de ABN? Die schakelt een derde partij in om mensen te identificeren. Dit is AMP Groep. En AMP Groep maakt gebruik van ZZP-ers die weigeren zichzelf te identificeren (zodat ik ook kan controleren of mijn gegevens veilig zijn, door bijvoorbeeld de VOG op te vragen van deze persoon).

  • Aanbevelen? Nee
6

Snel proces, maar verwarrende communicatie

Het hele proces is online, en dat is op zich fijn, maar ondanks dat gemak, is het toch een frustrerende ervaring. Het begint met het opvragen van een offerte voor een lening. Daarbij lever ik allerlei gegevens aan die jullie al van mij als klant al (zouden moeten) weten, en allerlei gegevens die jullie nodig hebben om uit te rekenen of de lening voor mij passend is. Dan krijg ik groen licht op de vrijblijvende offerte. Op dat moment heb ik de keuze voor de aan te schaffen auto gemaakt, en ik neem telefonisch contact op, om het leenbedrag significant te verlagen. Een medewerker is zo vriendelijk dat te doen. En dan mag ik dus het aanvraagproces starten waarbij ik dezelfde gegevens allemaal nog een keer op mag geven. Vervolgens teken ik als aanvrager (digitaal via signing) de krediet-overeenkomst. Dus er is vanuit mijn opzicht al sprake van een door twee partijen ondertekend contract. En ik mag nogmaals al mijn gegevens die jullie al van me hebben (ondanks dat dit in de beveiligde omgeving van internet waar ik als klant ingelogd ben) nog eens toesturen. Zelfs een kopie paspoort, die jullie al lang van me hebben. Ondanks de door de bnak goedgekeurde offerte, en ondanks het feit dat ik het leenbedrag met 6.000 euro na de offerte heb laten verlagen, wordt de aanvraag alsnog afgekeurd omdat het leenbedrag te hoog is. Hoe frustrerend is dat!!!! Na weer telefonisch contact wordt het leenbedrag nogmaals verlaagd, maar daarvoor moet ik dus wel de aangepaste krediet overeenkomst printen, ondertekenen, inscannen en weer terugsturen. Waarom moet dat stuk nu ineens op papier????? Waarom kon de eerste krediet overeenkomst digitaal ondertekend worden, maar nu ineens niet meer??? En waar moet ik als klant een printer en scanner vandaan toveren? De volgende lening neem ik af bij Freo, een lagere rente en niet dat gedonder!!

  • Aanbevelen? Nee
10

snel en gemakkelijk geregeld

de auto die ik op het oog heb om te kopen met de door de bank verstrekte lening wordt morgen gekeurd en daarna op mijn naam overgeschreven , en anders uiterlijk vrijdag aanstaande. Had eigenlijk maar 2500 euro nodig aangezien ik al een bedrag bij elkaar gespaard had , maar de minimale lening is dus 5000 euro. Erg fijn ook dat ik boetevrij versneld kan aflossen , het bedrag dat ik na de koop van de auto over heb gebruik ik meteen daarvoor ( lening gedeeltelijk aflossen ) Dank aan ABN AMRO voor het vertrouwen en medewerking

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijke aanvraag

Aanvraag was zeer gemakkelijk en alles was snel geregeld. Zaterdag alle gevraagde stukken ingediend.... maandag al accoord bevonden en geld opde rekening staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel en duidelijk

Goed geholpen en laten weten wat ze ervoor nodig hadden. Duidelijkheid is belangrijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Goede service, vlug geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik heb een uitstekende service ervaren. Alles verliep soepel van aanvraag tot identificatie aan huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring en ook de adviezen waren erg fijn.

Prettige ervaring en ook de adviezen waar ik aan kan denken waren erg fijn en nuttig. Het aanleveren van mij gegevens ging vrij soepel. Lening was snel overgemaakt op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
7

uit eindelijk wel goed

mss iets om rekening mee te houden dat er ook mensen zijn die niet goed zijn met computer en om bepaalde dingen om te zetten in bepaalde formaten dat was iets waar ik tegen aan liep maar uiteindelijk goed gekomen en wat verder vlot en netjes afgehandeld is waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle afhandeling als je de juiste gegevens aanlevert

Prima afhandeling als je zelf maar de juiste gegevens aanlevert. Snelle berichtgeving en zeer snel je geleende bedrag beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.