Slecht
Goedenavond Rene, Ten eerste dank voor het delen van uw ervaring. Ik kan mij goed voorstellen dat het lastig kan zijn om alles digitaal aan te leveren. Wij doen ons uiterste best om de aanvraag van een lening juist snel en begrijpelijk te maken voor iedereen. Ik vind het daarom erg spijtig dat u dit niet zo heeft ervaren. Mocht u dit uitgebreider willen delen met ons dan kunt hierover de feedback knop op onze website gebruiken (aan de rechterkant) of u mag een klacht online indienen via de volgende link: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Snel en bondig lening aangevraagd en toegekend.
Hi Fabian. Goed om te horen dat alles soepel is verlopen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten. Herma, team Webcare ABN AMRO
Slecht. I.p.v. direct helder en duidelijk te communiceren heb ik tot 4x toe de aanvraag moeten aanpassen en/of gegevens anders moeten aanleveren!
Goedemiddag T, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met hoe de aanvraag van jouw lening is afgehandeld. We zullen jouw feedback over de onduidelijke communicatie meenemen, zodat wij de service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
De aanvraag was eenvoudig en ging volledig digitaal. Binnen 1 dag geregeld en binnen 2 dagen het geld op de rekening.
Goedemiddag Johannes, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor de review! met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Beetje traag en veel aanleveren
Goedemiddag John, Dank voor het feit dat je de moeite neemt om ons van deze feedback te voorzien! We nemen deze graag mee om onze service verder te verbeteren Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Vanwege een onverwachte financiële tegenvaller moest er even snel een kleine krediet worden afgesloten. Dit was binnen een paar dagen geregeld, snel, soepel en goed. Alles online geregeld en de bank b belde nog na om wat zaken te verifiëren.
Goedemorgen Maarten. Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de aanvraag soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Ben door twee verschillende medewerkers zeer vriendelijk geholpen. De uitleg was duidelijk en ik ontving snel bevestiging van het aanbod en de afspraken. Het afbetalen van doorlopende kredieten was snel afgehandeld.
Hallo Marja, Bedankt voor je feedback en het mooie cijfer. Fijn dat alles snel is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Binnen 2 werkdagen geregeld als je de juiste informatie in stuurt
Goedemorgen René, Bedankt voor je positieve feedback en het mooie cijfer. Altijd fijn om te horen dat het snel is geregeld! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
snel en makkelijk geregeld. netjes gebeld door klantenservice om te kijken of er nog vragen zijn
Hi Menno, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons een terugkoppeling te geven. Mooi om te zien dat alles naar wens is verlopen! Ik wens je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Na alles ingevuld en aangeleverd te hebben. Was het snel geregeld.
Hoi Mirjam, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed dat alles vlot is geregeld! ;) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Als je niet goed bent met de computer om pdf door te sturen is het erg ingewikkeld. Vooral omdat ik niet veel verstand daarvan heb
Goedemorgen Dianne, Dank voor je feedback. Ik kan me voorstellen dat het uploaden van een pdf-bestand ingewikkeld kan zijn als je niet zo goed bent met de computer. Ik wil je bedanken voor het kenbaar maken van dit signaal. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze processen. Ik zal dit intern doorgeven. Hartelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Alles ging vlot. Enige wat naar mijn idee beter kan is het uploaden van de documenten; dit was naar mijn idee deels onnodig (ik bankier bij ABN, dus waarom rekeningafschrift uploaden?) en deels onhandig (niet duidelijk welk document van welke persoon gevraagd werd). Resultaat was wel prima. Binnen 1 dag alles rond.
Hi Ruben, Dank voor het verbeterpunt! Ik geef het door aan onze specialisten. Met deze signalen kunnen wij onze dienstverlening en processen verbeteren. Ik ben blij dat het verloop vlot ging en alles snel rond was. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Met mijn aangevraagde en uitgekeerde lening ben ik zèèr tevreden, ik kan nu dingen doen die ik al heel lange wilde. Met andere woorden; Geld Kan gelukkig maken!!!!! Hartelijk dank!!!!
Hoi Herman, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je nu de dingen kunt doen die je al heel lang wilde! Hartelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Na inleveren van de gevraagde informatie Snel afgehandeld
Goedemiddag Henk. Bedankt voor je feedback. Fijn dat het geregeld is. Voor een lening moet je inderdaad wel eerst bewijsstukken aanleveren. Goed dat het is gelukt en dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn weekend. Herma Team Webcare services ABN AMRO
Heel fijn dat het zo snel geregeld kon worden, zonder enkel probleem!
Hallo Barbel, bedankt voor je positieve feedback. Altijd fijn om te horen dat het snel en probleemloos geregeld is. 😊 Herma Team Webcare Services ABN AMRO
Ben prettig geholpen
Hallo Fons, bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten! Goed om te horen dat e prettig geholpen bent. Mochten er andere zaken zijn waar we je mee kunnen helpen horen we dat graag. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
-Snel -NO nonsense -Duidelijk
Hi Johny, Bedankt voor je mooie feedback! Daar doen we het ook voor. Fijn om te horen dat je dat gevoel hebt dat je altijd op ons kan rekenen. Voor nu een fijne dag. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Ik heb met een vriendelijke medewerker alles doorgenomen en de aanvraag ingediend. Alles werd besproken zodat er niks ontbrak. Ik kreeg vrij snel goedkeuring.
Hallo Youssef, Goed om te horen dat ze je zo zorgvuldig hebben geholpen. Bedankt voor je feedback. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Ik heb goed ervaring met de bank
Hi Mansour. Heel fijn om te horen. En bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten! Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Aangevraagd en snel geregeld. Alleen uploaden documenten is lastig, zeker als je geen printer hebt
Goedendag Han, bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat het snel geregeld was, dat is wat je wilt aan je een lening aanvraagt. ; ) Uploaden is juist een tool, dat het handiger en sneller gaat, omdat het dan meteen bij ons binnen is. Maar kan me voorstellen als je daar geen ervaring mee hebt, het lastig kan zijn. Voor nu wens ik je een mooie dag. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Onze aanvraag werd vlot in behandeling genomen en na het aanleveren van de benodigde documenten was de lening snel geregeld. Al na 48 uur konden wij over het bedrag beschikken.
Dag M, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback. Goed om te lezen dat de leningaanvraag vlot in behandeling is genomen en dat de lening snel geregeld is! Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Moest zelf nadat de aanvraqg is ingediend, dagelijks erachterna gaan, enige antwoord was dagelijks afwachten. Mw’s waren wel vriendelijk, maar het gevoel was dat niemand ons goed kom helpen. En we vroegen ook of het van een andere rekening maandelijks afgeschreven kon worden, maar uiteraard werd daar ook geen gehoor aan gegeven. Niet de service die ik van ABN jarelang gewend ben helaas.
Dag NP, Dankjewel voor de feedback. Wat teleurstellend om te lezen dat de leningaanvraag moeizaam is verlopen. Het is inderdaad niet de service zoals wij deze zouden willen bieden. We zullen de terugkoppeling doorzetten naar de betreffende afdeling. Excuses voor jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Telefonisch heel goed contact aardig en oplossingsgericht alleen de aanvraag zelf werd afgewezen bv 3 x op ID bewijs! Gebeld en ineens was t goed! Bankafschrift afgewezen stond geen reden bij pas na 4 dagen wist ik wat er mis was over t algemeen tevreden maar dat kon beter
Dag Sabine, Bedankt voor jouw feedback. Het is goed om te lezen dat je het telefonisch contact zo fijn hebt ervaren. Het klinkt alsof de leningaanvraag echter wat verwarrend verliep. Excuses hiervoor! We zullen onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Eea was binnen een paar dagen geregeld. Daar waar con-collega's werkelijk alles moesten weten en het proces minimaal 2 weken duurt was het hier heel snel gegaan, incl. geld op de rekening. Er is ook een minpuntje: erg hoge rente! Toch wel 0,7% hoger dan bij bovengenoemde con-collega's
Dag Martin, Bedankt voor jouw eerlijke feedback. Erg goed om te lezen dat de leningaanvraag snel verlopen is ten opzichte van andere aanbieders. We begrijpen dat de hogere rente een minpunt is voor jou. Dank voor het delen. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Gekozen voor een lening bij eigen bank in de hoop op een betrouwbare en flexibele aanvraag. Echter is de aanvraag erg moeizaam verlopen, ontzettend vaak vastgelopen uploads , steeds wisselende reacties. Beetje jammer en dat bij je eigen bank.
Dag Nordin, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij te lezen dat je ervaring met de leningaanvraag niet soepel verliep, vooral met de vastlopende uploads en wisselende reacties. Dat is zeker niet de service die je van je eigen bank mag verwachten. We zullen je opmerkingen delen met de betreffende afdeling om dit te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak! Stephanie ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.