Filters

10

vriendelijke en deskundige personeel. Duidelijk verhaal en efficiënt

De aanvraag ging super snel en op korte tijd stond de geld op mijn rekening. De personeel was deskundig en vriendelijk. Ik werd fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel antwoord

Goed geholpen Snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
5

Moeilijk om alle gevraagde stukken aan te leveren

Persoonlijk contact is niet mogelijk. Wanneer je vragen hebt wordt er kort verwezen naar een email die je hebt ontvangen. Verder geen hulp of meedenken.

  • Aanbevelen? Nee
9

Top!

Goede ervaring met afsluiten lening. Alles helder en duidelijk. Looptijd bij ons wel langer dan aangegeven maar dit was ook omdat we nog geen klant waren bij ABN.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geregeld als vaste klant

Snel geholpen, ondanks al het vele papierwerk

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed gegaan deze keer daarom een hoge score

Als je alleen de standaard dingen op de pc kent is het heel moeilijk om te weten hoe je moet uploaden en alles op de correcte manier verstuurd krijgt

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Afleveren van de documenten waren niet zo makkelijk in pdf.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Het beoordelen van de aanvraag ging vlot. Hoewel de aanvraag positief beoordeeld is, had ik het prettig gevonden die telefonisch toe te lichten bij de desbetreffende beoordelaar. Het overmaken ging vlot,

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

snel, makkelijk en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar kan beter.

De manier van opladen van documenten kan duidelijker aangegeven worden. Daarnaast heb ik 2x hetzelfde document moeten delen omdat de interpretatie van de 1e keer binnen ABNAMRO niet klopte.

  • Aanbevelen? Ja
6

Aanvankelijk stroef, uiteindelijk vlotte regeling.

In de aanvraag staan er documenten vermeld die je aan moet leveren, waaronder ook kopie rijbewijs, dit hadden wij allemaal netjes gedaan, er gingen 3 dagen voorbij en dan krijg je bericht dat het rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs is hiervoor, dit is echt zonde van de tijd, dus graag een duidelijk overzicht vantevoren, ik vind het ook heel jammer dat er geen mogelijkheid meer is om een afspraak te maken en zoiets op een kantoor te regelen, een digitale wereld is niet altijd makkelijk en kan een hoop frustratie teweeg brengen bij de klant, uiteindelijk na 8 dagen werd de aanvraag gelukkig goedgekeurd, 6 jaar geleden was het op een kantoor in 1 dag geregeld, waar gaat het mis?

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel fijn en gemakkelijk aan te vragen

  • Aanbevelen? Ja
5

Documenten aanleveren omslachtig

Het aanleveren van de documenten verliep niet soepel. In de gevraagde documenten staat dat een rijbewijs als id kan worden aangeleverd. Na het inleveren van een kopie rijbewijs, werd een rijbewijs niet als geldig document gezien. Er word gevraagd om een afschrift. Achteraf word bedoeld, een afschrift van meerdere rekeningen. (2X salaris, hypotheeklasten, etc.)

  • Aanbevelen? Ja
2

De aanvraag procedure was een ramp!

Ik moest de aanvraag twee keer doen, het eerste keer kreeg ik een fout advies of mijn vrouw wel of niet medeaanvrager moest zijn. Omdat het wel had gemoeten (maar niet was gebeurt), moest ik alles nog een keer invullen en opsturen. Die kopieën (foto’s met iPhone 15Pro) waren als niet goed genoeg beoordeeld (wat een paar dagen heeft geduurd om dat te horen), waardoor de procedure inmiddels heel lang duurde. Uiteindelijk werd de aanvraag goedgekeurd. Ik kreeg een melding dat de identiteit van mijn vrouw en mij misschien door een externe partij gecontroleerd moest worden, die ervoor een afspraak zouden maken, ondanks dat ons hypotheek bij ABN AMRO loopt. Omdat ik het geld wel inmiddels nodig had, belde ik of dit echt nodig was omdat wij binnen enkele dagen met vakantie gingen, heb ik een medewerker gebeld van de leenlijn. Die herhaalde altijd dezelfde zin: u zult van ons horen, maar kon me niet helpen of het echt nodig was, en indien ja, hoe lang dat ging duren. Samengevat: ik ben bijna 30 jaar klant bij ABN AMRO, maar dit verliep zo stroef, en bij bellen was het advies so slecht aan het eind, dat ik erg ben teleurgesteld, en geschrokken hoe weinig iemand kan of wil helpen. De krediet zelf is prima, maar de aanvraag heeft me veel te veel tijd en stress gekost.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en correct geregeld

Een puntje heb ik wel, Het leveren van alle benodigdheden was toch wel vrij lastig. Terwijl jullie meer als de helft in jullie bezit hebben. Dan bedoel ik. loon , inkomsten, allemetatie, hypotheek kosten. Zou je zo kunnen inkijken op mijn bankrekening. Maaar zal wel niet mogen en zeker voor de veiligheid. Ik snap het wel, maar kan me voorstellen dat mensen het er moeilijk mee hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

8

Toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geeldig

Binnen 2 week geregeld ongelofelijk snel we zijn zeer te vreden .

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel vertrouwen gehad in mijn bank gehad en terecht

Ondanks de hogere rente vergeleken bij andere aanbieders vertrouwde ik op mijn eigen bank. Ben heel erg tevreden over de snelheid van de afwikkelinng. Ik geef hiervoor een cijfer 10!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geholpen

Werd snel geholpen en als ik vragen had dan kreeg ik ook zeer goede service van jullie kant

  • Aanbevelen? Ja
10

Lening akkoord

Na veel over en weer mailen bellen etc is het na ruim 2 weken toch voor elkaar gekomen. Was niet makkelijk. Misschien toch verdiepen dat niet alles aangeleverd kan worden maandelijks dan jullie denken

  • Aanbevelen? Ja
10

Ging goed maar kan volgens mij makkelijker

Waarom moet ik alles aandragen terwijl ik al klant ben bij abnamro. Erg omslachtig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!!

De aanvraag neemt wat tijd maar als je alle stukken hebt gaat het heel snel! Wat ik prima vind is de hulp die je krijgt van de medewerkers die zeer professioneel zijn. Ook de communicatie via de mail is top!

  • Aanbevelen? Ja
4

Aanvraag ging zeer moeizaam

Aanvraag ging zeer moeizaam

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima service, slechte communicatie

Het aanvragen verliep makkelijk Een aantal documenten bleek niet in orde. Dan volgt er een algemeen schrijven waar alle mogelijke fouten in staan. Dat heb ik voor gebeld. Want ik wist niet wat er mis ging. Dat kan dan alleen tussen 14.00 en 17.00 uur intern bij de abn worden overlegd. Dus de dag erna teruggebeld. Vriendelijk te woord gestaan en toen was alles op orde. Een duidelijkere brief had geholpen :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Het was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.