Filters

4

Mensen is heel aardig, maar ik vind digital is heel slecht

Digital aanvragen vind ik niks. Better bellen of per post doen want ik heb 1000 keer digital gedaan en moest ik ook bellen en dan eindelijk is gelukt.

  • Aanbevelen? Nee
6

Gaat niet echt soepel

Ik had net een lening gehad en moest door onvoorziene omstandigheden een nieuwe lening aanvragen. Ik moest weer alle documenten opnieuw aanleveren. Ik lever dan b.v. dezelfde copieen van het rijbewijs aan als bij de vorige lening. Dit wordt dan nu afgewezen omdat het een copy van een copy was vreemd toch. En ook voor andere documenten die aangeleverd moeten worden zijn de omschrijvingen niet altijd duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geregeld

De aanvraag en afhandeling gingen vrij makkelijk. Ook de ontvangst vangnet geld is snel gerealiseerd. Enige punt van kritiek is dat ik later nog om mijn arbeidscontract werd gevraagd, terwijl dat ook direct bij het invullen van de aanvraag had gekund.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer snel geholpen

Alles gaat soepel en snel. Enige punt van aandacht is dat je niet direct kan spreken met de mensen die jou lening behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Identificatie door AMP is een drama

Helaas, je kunt tegenwoordig niet meer naar een ABN kantoor om e.e.a. te regelen. Dus wordt je gedwongen om het online te doen. En wat doet de ABN? Die schakelt een derde partij in om mensen te identificeren. Dit is AMP Groep. En AMP Groep maakt gebruik van ZZP-ers die weigeren zichzelf te identificeren (zodat ik ook kan controleren of mijn gegevens veilig zijn, door bijvoorbeeld de VOG op te vragen van deze persoon).

  • Aanbevelen? Nee
6

Snel proces, maar verwarrende communicatie

Het hele proces is online, en dat is op zich fijn, maar ondanks dat gemak, is het toch een frustrerende ervaring. Het begint met het opvragen van een offerte voor een lening. Daarbij lever ik allerlei gegevens aan die jullie al van mij als klant al (zouden moeten) weten, en allerlei gegevens die jullie nodig hebben om uit te rekenen of de lening voor mij passend is. Dan krijg ik groen licht op de vrijblijvende offerte. Op dat moment heb ik de keuze voor de aan te schaffen auto gemaakt, en ik neem telefonisch contact op, om het leenbedrag significant te verlagen. Een medewerker is zo vriendelijk dat te doen. En dan mag ik dus het aanvraagproces starten waarbij ik dezelfde gegevens allemaal nog een keer op mag geven. Vervolgens teken ik als aanvrager (digitaal via signing) de krediet-overeenkomst. Dus er is vanuit mijn opzicht al sprake van een door twee partijen ondertekend contract. En ik mag nogmaals al mijn gegevens die jullie al van me hebben (ondanks dat dit in de beveiligde omgeving van internet waar ik als klant ingelogd ben) nog eens toesturen. Zelfs een kopie paspoort, die jullie al lang van me hebben. Ondanks de door de bnak goedgekeurde offerte, en ondanks het feit dat ik het leenbedrag met 6.000 euro na de offerte heb laten verlagen, wordt de aanvraag alsnog afgekeurd omdat het leenbedrag te hoog is. Hoe frustrerend is dat!!!! Na weer telefonisch contact wordt het leenbedrag nogmaals verlaagd, maar daarvoor moet ik dus wel de aangepaste krediet overeenkomst printen, ondertekenen, inscannen en weer terugsturen. Waarom moet dat stuk nu ineens op papier????? Waarom kon de eerste krediet overeenkomst digitaal ondertekend worden, maar nu ineens niet meer??? En waar moet ik als klant een printer en scanner vandaan toveren? De volgende lening neem ik af bij Freo, een lagere rente en niet dat gedonder!!

  • Aanbevelen? Nee
10

snel en gemakkelijk geregeld

de auto die ik op het oog heb om te kopen met de door de bank verstrekte lening wordt morgen gekeurd en daarna op mijn naam overgeschreven , en anders uiterlijk vrijdag aanstaande. Had eigenlijk maar 2500 euro nodig aangezien ik al een bedrag bij elkaar gespaard had , maar de minimale lening is dus 5000 euro. Erg fijn ook dat ik boetevrij versneld kan aflossen , het bedrag dat ik na de koop van de auto over heb gebruik ik meteen daarvoor ( lening gedeeltelijk aflossen ) Dank aan ABN AMRO voor het vertrouwen en medewerking

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijke aanvraag

Aanvraag was zeer gemakkelijk en alles was snel geregeld. Zaterdag alle gevraagde stukken ingediend.... maandag al accoord bevonden en geld opde rekening staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel en duidelijk

Goed geholpen en laten weten wat ze ervoor nodig hadden. Duidelijkheid is belangrijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Goede service, vlug geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik heb een uitstekende service ervaren. Alles verliep soepel van aanvraag tot identificatie aan huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring en ook de adviezen waren erg fijn.

Prettige ervaring en ook de adviezen waar ik aan kan denken waren erg fijn en nuttig. Het aanleveren van mij gegevens ging vrij soepel. Lening was snel overgemaakt op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
7

uit eindelijk wel goed

mss iets om rekening mee te houden dat er ook mensen zijn die niet goed zijn met computer en om bepaalde dingen om te zetten in bepaalde formaten dat was iets waar ik tegen aan liep maar uiteindelijk goed gekomen en wat verder vlot en netjes afgehandeld is waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle afhandeling als je de juiste gegevens aanlevert

Prima afhandeling als je zelf maar de juiste gegevens aanlevert. Snelle berichtgeving en zeer snel je geleende bedrag beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
2

Als je geen verstand hebt van computers is het kloten om alles aan releveren

Slecht

  • Aanbevelen? Nee
9

Aanbevelingswaardig

Snel en bondig lening aangevraagd en toegekend.

  • Aanbevelen? Ja
3

Kreeg de aanvraag maar liefst 4x terug!!!

Slecht. I.p.v. direct helder en duidelijk te communiceren heb ik tot 4x toe de aanvraag moeten aanpassen en/of gegevens anders moeten aanleveren!

  • Aanbevelen? Nee
8

Makkelijk geregeld

De aanvraag was eenvoudig en ging volledig digitaal. Binnen 1 dag geregeld en binnen 2 dagen het geld op de rekening.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zie onder

Beetje traag en veel aanleveren

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld

Vanwege een onverwachte financiële tegenvaller moest er even snel een kleine krediet worden afgesloten. Dit was binnen een paar dagen geregeld, snel, soepel en goed. Alles online geregeld en de bank b belde nog na om wat zaken te verifiëren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer grondige een vriendelijke ondersteuning met heldere uitleg

Ben door twee verschillende medewerkers zeer vriendelijk geholpen. De uitleg was duidelijk en ik ontving snel bevestiging van het aanbod en de afspraken. Het afbetalen van doorlopende kredieten was snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld

Binnen 2 werkdagen geregeld als je de juiste informatie in stuurt

  • Aanbevelen? Ja
9

top en snel geregeld

snel en makkelijk geregeld. netjes gebeld door klantenservice om te kijken of er nog vragen zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot geregeld en duidelijk

Na alles ingevuld en aangeleverd te hebben. Was het snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Erg ingewikkeld om aan te vragen

Als je niet goed bent met de computer om pdf door te sturen is het erg ingewikkeld. Vooral omdat ik niet veel verstand daarvan heb

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.