Digital aanvragen vind ik niks. Better bellen of per post doen want ik heb 1000 keer digital gedaan en moest ik ook bellen en dan eindelijk is gelukt.
Hi Zsuzsanna, Bedankt voor je review, dat waarderen we enorm. Wat vervelend dat het digitaal zo vaak misging. Het is fijn dat het uiteindelijk gelukt is, maar we zien natuurlijk liever niet dat je daar zoveel moeite moet doen en vaak opnieuw moet beginnen. Ik hoor graag waar je precies vastliep en waar het misging. Je mag hiervoor ook een klacht indienen via abnamro.nl/klacht, dan neemt een adviseur telefonisch contact met je op om het persoonlijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik had net een lening gehad en moest door onvoorziene omstandigheden een nieuwe lening aanvragen. Ik moest weer alle documenten opnieuw aanleveren. Ik lever dan b.v. dezelfde copieen van het rijbewijs aan als bij de vorige lening. Dit wordt dan nu afgewezen omdat het een copy van een copy was vreemd toch. En ook voor andere documenten die aangeleverd moeten worden zijn de omschrijvingen niet altijd duidelijk
Hoi Sjef, Wat fijn dat je de tijd neemt om een review achter te laten. Ik begrijp dat er een aantal zaken niet zo soepel liepen. Daar ga ik graag wat verder op in. Het kan natuurlijk gebeuren dat door onvoorziene omstandigheden een aanbod verloopt. Als dat het geval is, dan mag je inderdaad een nieuwe aanvraag indienen, waarbij je alle documentatie opnieuw mag aanleveren. Begrijp ik dat je een nieuwe foto of screenshot hebt genomen van de foto die je al had van je rijbewijs, of bedoel je dit anders? Ik ben wel benieuwd welke omschrijvingen je precies niet duidelijk vindt. Kun je dat toelichten? Als je dat niet via deze weg openbaar wilt doen, dan mag je hiervoor ook een klacht indienen via abnamro.nl/klacht. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De aanvraag en afhandeling gingen vrij makkelijk. Ook de ontvangst vangnet geld is snel gerealiseerd. Enige punt van kritiek is dat ik later nog om mijn arbeidscontract werd gevraagd, terwijl dat ook direct bij het invullen van de aanvraag had gekund.
Goedemiddag Michael, Wat fijn dat je de moeite neemt om een review achter te laten. Dat waarderen we natuurlijk ontzettend. Goed om te lezen dat het over het algemeen makkelijk en snel verliep. Ik kan mij goed voorstellen dat het handiger zou zijn als we vooraf alle documentatie vragen. Ik zal je feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Alles gaat soepel en snel. Enige punt van aandacht is dat je niet direct kan spreken met de mensen die jou lening behandelen.
Hoi Anto, Bedankt voor je review! Je feedback zal ik zeker meenemen. Fijn om te lezen dat het proces verder wel soepel en snel verliep. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Helaas, je kunt tegenwoordig niet meer naar een ABN kantoor om e.e.a. te regelen. Dus wordt je gedwongen om het online te doen. En wat doet de ABN? Die schakelt een derde partij in om mensen te identificeren. Dit is AMP Groep. En AMP Groep maakt gebruik van ZZP-ers die weigeren zichzelf te identificeren (zodat ik ook kan controleren of mijn gegevens veilig zijn, door bijvoorbeeld de VOG op te vragen van deze persoon).
Goedemorgen Jacco, Wat vervelend om te lezen dat je zo'n nare ervaring hebt met het identificatieproces via AMP. Een medewerker van AMP kan zich identificeren door middel van een code die je vooraf hebt ontvangen. Daarnaast ontvang je van te voren een foto van de medewerker, zodat je zeker weet dat je met de juiste persoon te maken hebt. De betreffende medewerkers worden voordat ze aan het werk gaan uitvoerig gescreend en opgeleid. Als de foto en de code kloppen, dan kun je erop vertrouwen dat je te maken hebt met iemand die veilig en verantwoord met je gegevens omgaat. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Het hele proces is online, en dat is op zich fijn, maar ondanks dat gemak, is het toch een frustrerende ervaring. Het begint met het opvragen van een offerte voor een lening. Daarbij lever ik allerlei gegevens aan die jullie al van mij als klant al (zouden moeten) weten, en allerlei gegevens die jullie nodig hebben om uit te rekenen of de lening voor mij passend is. Dan krijg ik groen licht op de vrijblijvende offerte. Op dat moment heb ik de keuze voor de aan te schaffen auto gemaakt, en ik neem telefonisch contact op, om het leenbedrag significant te verlagen. Een medewerker is zo vriendelijk dat te doen. En dan mag ik dus het aanvraagproces starten waarbij ik dezelfde gegevens allemaal nog een keer op mag geven. Vervolgens teken ik als aanvrager (digitaal via signing) de krediet-overeenkomst. Dus er is vanuit mijn opzicht al sprake van een door twee partijen ondertekend contract. En ik mag nogmaals al mijn gegevens die jullie al van me hebben (ondanks dat dit in de beveiligde omgeving van internet waar ik als klant ingelogd ben) nog eens toesturen. Zelfs een kopie paspoort, die jullie al lang van me hebben. Ondanks de door de bnak goedgekeurde offerte, en ondanks het feit dat ik het leenbedrag met 6.000 euro na de offerte heb laten verlagen, wordt de aanvraag alsnog afgekeurd omdat het leenbedrag te hoog is. Hoe frustrerend is dat!!!! Na weer telefonisch contact wordt het leenbedrag nogmaals verlaagd, maar daarvoor moet ik dus wel de aangepaste krediet overeenkomst printen, ondertekenen, inscannen en weer terugsturen. Waarom moet dat stuk nu ineens op papier????? Waarom kon de eerste krediet overeenkomst digitaal ondertekend worden, maar nu ineens niet meer??? En waar moet ik als klant een printer en scanner vandaan toveren? De volgende lening neem ik af bij Freo, een lagere rente en niet dat gedonder!!
Goedemorgen Olaf, Allereerst bedankt voor je review. Fijn dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Zo te lezen heb je verschillende keren alle administratie moeten aanleveren. Ondanks het feit dat we veel van deze informatie al in ons bezit hebben, mogen wij deze gegevens niet zomaar gebruiken. Vandaar dat we expliciet om bijvoorbeeld je legitimatiebewijs vragen, ook al zijn we daar bekend mee als je al klant bent. Ik lees in je bericht dat er tot twee keer toe een aanpassing is geweest in het te lenen bedrag. Een keer op jouw verzoek en een keer door ons. Omdat er dan sprake is van een nieuwe offerte, is het goed mogelijk dat we alle administratie opnieuw bij je opvragen. Dat dit vanuit jou extra werk oplevert, is natuurlijk vervelend. Ik zal dit dan ook als feedback intern doorgeven. Waarom je na de laatste aanpassing uiteindelijk alles op papier dient aan te leveren, kan ik je helaas zo niet zeggen. Om daar antwoord op te kunnen geven is inzage in je dossier nodig, wat ik via deze weg niet heb. Ik raad je dan ook aan om een klacht in te dienen over je ervaring op abnamro.nl/klacht. Een klachtbehandelaar zal dan telefonisch contact met je opnemen om je aanvraag inhoudelijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
de auto die ik op het oog heb om te kopen met de door de bank verstrekte lening wordt morgen gekeurd en daarna op mijn naam overgeschreven , en anders uiterlijk vrijdag aanstaande. Had eigenlijk maar 2500 euro nodig aangezien ik al een bedrag bij elkaar gespaard had , maar de minimale lening is dus 5000 euro. Erg fijn ook dat ik boetevrij versneld kan aflossen , het bedrag dat ik na de koop van de auto over heb gebruik ik meteen daarvoor ( lening gedeeltelijk aflossen ) Dank aan ABN AMRO voor het vertrouwen en medewerking
Goedenavond Sven. Dank voor je mooie review en cijfer. Heel veel plezier alvast van de auto die je gaat kopen! Mocht je nog hulp willen bij het doen van een (extra) aflossing op de lening dan kan je ons natuurlijk bellen of chatten. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Aanvraag was zeer gemakkelijk en alles was snel geregeld. Zaterdag alle gevraagde stukken ingediend.... maandag al accoord bevonden en geld opde rekening staan.
Goedenavond Patrick. Dank voor je review en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat het makkelijk en snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Goed geholpen en laten weten wat ze ervoor nodig hadden. Duidelijkheid is belangrijk
Hoi Cato, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en alles duidelijk was. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Goede service, vlug geregeld
Goedemorgen Ali, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelheid waarmee het is geregeld. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik heb een uitstekende service ervaren. Alles verliep soepel van aanvraag tot identificatie aan huis.
Beste J. Plomp. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om oms te voorzien van deze mooie woorden! Goed om te vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prettige ervaring en ook de adviezen waar ik aan kan denken waren erg fijn en nuttig. Het aanleveren van mij gegevens ging vrij soepel. Lening was snel overgemaakt op mijn rekening.
Hi Nance, Wat fijn dat we met je mee mochten denken en de adviezen nuttig waren. Tevens ook goed om te lezen dat de aanvraag snel en soepel is verlopen. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
mss iets om rekening mee te houden dat er ook mensen zijn die niet goed zijn met computer en om bepaalde dingen om te zetten in bepaalde formaten dat was iets waar ik tegen aan liep maar uiteindelijk goed gekomen en wat verder vlot en netjes afgehandeld is waarvoor dank
Dag Gunter, Bedankt voor je terugkoppeling. Goed dat je dit aangeeft. Ik kan me voorstellen dat deze digitale handelingen niet altijd even gemakkelijk zijn. Wij zijn onze processen continu aan het ontwikkelen. Ik geef je feedback door. :) Fijn dat het uiteindlijk is gelukt en de aanvraag vlot en netjes is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prima afhandeling als je zelf maar de juiste gegevens aanlevert. Snelle berichtgeving en zeer snel je geleende bedrag beschikbaar.
Goedenavond Frans, Ten eerste bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg goed om te lezen dat uw dik tevreden bent over de afhandeling. Fijn dat het ook snel was afgerond! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Slecht
Goedenavond Rene, Ten eerste dank voor het delen van uw ervaring. Ik kan mij goed voorstellen dat het lastig kan zijn om alles digitaal aan te leveren. Wij doen ons uiterste best om de aanvraag van een lening juist snel en begrijpelijk te maken voor iedereen. Ik vind het daarom erg spijtig dat u dit niet zo heeft ervaren. Mocht u dit uitgebreider willen delen met ons dan kunt hierover de feedback knop op onze website gebruiken (aan de rechterkant) of u mag een klacht online indienen via de volgende link: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Snel en bondig lening aangevraagd en toegekend.
Hi Fabian. Goed om te horen dat alles soepel is verlopen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten. Herma, team Webcare ABN AMRO
Slecht. I.p.v. direct helder en duidelijk te communiceren heb ik tot 4x toe de aanvraag moeten aanpassen en/of gegevens anders moeten aanleveren!
Goedemiddag T, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met hoe de aanvraag van jouw lening is afgehandeld. We zullen jouw feedback over de onduidelijke communicatie meenemen, zodat wij de service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
De aanvraag was eenvoudig en ging volledig digitaal. Binnen 1 dag geregeld en binnen 2 dagen het geld op de rekening.
Goedemiddag Johannes, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor de review! met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Beetje traag en veel aanleveren
Goedemiddag John, Dank voor het feit dat je de moeite neemt om ons van deze feedback te voorzien! We nemen deze graag mee om onze service verder te verbeteren Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Vanwege een onverwachte financiële tegenvaller moest er even snel een kleine krediet worden afgesloten. Dit was binnen een paar dagen geregeld, snel, soepel en goed. Alles online geregeld en de bank b belde nog na om wat zaken te verifiëren.
Goedemorgen Maarten. Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de aanvraag soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Ben door twee verschillende medewerkers zeer vriendelijk geholpen. De uitleg was duidelijk en ik ontving snel bevestiging van het aanbod en de afspraken. Het afbetalen van doorlopende kredieten was snel afgehandeld.
Hallo Marja, Bedankt voor je feedback en het mooie cijfer. Fijn dat alles snel is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Binnen 2 werkdagen geregeld als je de juiste informatie in stuurt
Goedemorgen René, Bedankt voor je positieve feedback en het mooie cijfer. Altijd fijn om te horen dat het snel is geregeld! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
snel en makkelijk geregeld. netjes gebeld door klantenservice om te kijken of er nog vragen zijn
Hi Menno, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons een terugkoppeling te geven. Mooi om te zien dat alles naar wens is verlopen! Ik wens je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Na alles ingevuld en aangeleverd te hebben. Was het snel geregeld.
Hoi Mirjam, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed dat alles vlot is geregeld! ;) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Als je niet goed bent met de computer om pdf door te sturen is het erg ingewikkeld. Vooral omdat ik niet veel verstand daarvan heb
Goedemorgen Dianne, Dank voor je feedback. Ik kan me voorstellen dat het uploaden van een pdf-bestand ingewikkeld kan zijn als je niet zo goed bent met de computer. Ik wil je bedanken voor het kenbaar maken van dit signaal. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze processen. Ik zal dit intern doorgeven. Hartelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.